Author | Message |
---|
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | August 31st, 2007 at 01:00pm Steffie:Ryan Ross.:Steffie:Ryan Ross.:ik wil hey there delilah kunnen  Over Delila gesproken. Mijn achternichtje heeft gisteren een kind gekregen en het arme schaap heet dus Delilah ocharme 
naar het lied?
Neuh denk ik niet. En je schrijft het Delayla, vaag he. best wel 
wat een namen ouders tegenwoordig geven
in m'n ma's klas zit een Bjarne, een Kilian, een Gianni, een Lenny, een Jason, een Xander, een Chaline, een Grieke, een Julia, een Siebren, een Nathan, een Dylan, een Romany en een Delvina
de normale namen zijn dan: Ward, Nina, Gills, Kobe, Manon, Viktor, Fleur, Rémi, Sebastiaan, Silke, Emma, Niels en Toon
meer vreemde dan gewone dus  |
Greenzzz Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | August 31st, 2007 at 02:36pm ik vind juist Kilian, Lenny, Jason, Xander, Julia, Nathan en Dylan ook normale namen  en Gills, Kobe en Ward rare namen  |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | August 31st, 2007 at 06:11pm Kilian is een mooie naam ^^ |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | September 1st, 2007 at 07:52am ja vind ik ook een mooie naam.
Grieke is vreemd.
Ik denk dat namen zoals Ward, Kobe, Gills, Rémi en Silke meer Vlaams zijn ofzo, want die hoor je hier niet vaak. |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | September 1st, 2007 at 10:33am ik heb een typfoutje gemaakt, het is Gilles.
Maar inderdaad, dat zij meer vlaamse namen [en rémi frans dan].
hoe erg we al kunnen verschillen, en het zijn aangrenzende landen  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | September 1st, 2007 at 04:51pm ja dat van gilles snapte ik wel
ja man, totaal andere cultuur bij jullie 
Dus als jullie je afscheiden van Wallonie komen jullie vast niet bij ons?  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | September 3rd, 2007 at 09:34am  denken jullie echt dat we ons gaan afscheiden van Wallonië??
dat gebeurt nooit, de Walen hebben ons belastingsgeld nodig, lol |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | September 3rd, 2007 at 03:30pm Just a joke joh. |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | September 5th, 2007 at 09:26am is niets hoor
Blijkbaar willen de Vlamingen wel van Wallonie afscheiden, maar omgekeerd niet.
Ze hebben ons geld nodig |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | September 5th, 2007 at 02:36pm inderdaad -_-
erg off topic wel =" ) |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | September 5th, 2007 at 03:00pm lol ja |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | September 5th, 2007 at 06:34pm Ryan Ross.:is niets hoor
Ze hebben ons geld nodig ja dat dacht ik ook |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | September 6th, 2007 at 10:47am Steffie:Ryan Ross.:is niets hoor
Ze hebben ons geld nodig ja dat dacht ik ook zijn jullie ook tegen de walen mss?  |
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | September 6th, 2007 at 05:24pm niet voor iig
ik hoorde of las laatst trouwens dat vlamingen meer belasting moeten betalen O_o
klopt dat? |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | September 6th, 2007 at 05:44pm Ryan Ross.:Steffie:Ryan Ross.:is niets hoor
Ze hebben ons geld nodig ja dat dacht ik ook zijn jullie ook tegen de walen mss?  ik hou me daar niet zo mee bezig eigenlijk. Ik ken geen walen, weet niets van wallonie |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | September 6th, 2007 at 06:23pm VoicesOfViolence:niet voor iig
ik hoorde of las laatst trouwens dat vlamingen meer belasting moeten betalen O_o
klopt dat? Dat klopt helemaal!!!!! |
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | September 6th, 2007 at 08:20pm Ryan Ross.:VoicesOfViolence:niet voor iig
klopt dat? Dat klopt helemaal!!!!! dat is zwaar ziek
dat slaat toch nergens op?! |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | September 7th, 2007 at 07:33am VoicesOfViolence:Ryan Ross.:VoicesOfViolence:niet voor iig
klopt dat? Dat klopt helemaal!!!!! dat is zwaar ziek
dat slaat toch nergens op?! Ja ik weet het
De walen hadden het een tijdje geleden moeilijk, en als inwoners van hetzelfde land hebben wij Vlamingen hen geholpen. Maar nu profiteren ze van onze gulheid en gaat het voor velen te ver.
Nu is ons land bezig met een reformatie en ze zijn er nog altijd niet uit -_-
Straks splitst ons land nog echt omdat de walen op alles wat wij voorstellen een nee zeggen |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | September 7th, 2007 at 11:09am je ziet er nu wel veel over in de krant |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | September 7th, 2007 at 07:33pm ja  walen zijn aandachtzoekers |