Author | Message |
---|
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | Jammer! Zitten zou ik ook niet willen nee. Ik heb in ieder geval wel kaartjes gekocht. |
Greenzzz Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | DARKPSYDE:Sally godverdomme:^ same
Vaak is het ook dat je maar met 1 of 2 mensen naar een duur concert gaat en dan is er eigenlijk ook niet zo heel veel aan. Dan ga ik liever voor 10 euro met een grote groep ergens heen 
idd, of leve gratis crappy concerten!  sfeer en veel mensen die mee gaan xD
ga eigenlijk wekelijks naar kleine shows, die zijn altijd wel tof, maar weer een heel andere sfeer. En vooral heeel veel praten omdat er zoveel bekenden zijn  dus ik vind het wel weer tof om naar een grote te gaan.  40 euro valt idd wel mee. Sommige concerten zijn echt 150 ofzo!
het blijft toch green day
@ steffie, Ik heb ook tickets! Staandplaatsen.
3e keer green day! aaight! |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | Yay! Ik ook voor de 3e keer inderdaad  |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | ^ hardcore green day fans zijn jullie  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | mijn zus gaat ook mee  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | ^ een nieuwe fan?  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | DARKPSYDE:^ hardcore green day fans zijn jullie  Ja hoor. Ik durf me met trots nog steeds een GD fan te noemen. Ze staan nog steeds op plek 3 ofzo in mijn last.fm.  |
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | James Wilson:DARKPSYDE:^ hardcore green day fans zijn jullie  Ja hoor. Ik durf me met trots nog steeds een GD fan te noemen. Ze staan nog steeds op plek 3 ofzo in mijn last.fm.  same here! Punk Rock!
Ik ben alleen vooral meer van punkrock en poppunk uit de "underground" (of hoe ik t moet noemen, de meer onbekendere kant van de punk rock zeg maar, die niet op tv en in bladen staan) Scene gaan houden. En daar was green day vroeger een grote inspiratie voor denk ik. Mike dirnt heeft zelfs in Screeching Weasel gespeeld, dat is dan wel weer wat bekender. Maar in de richting van Teenage Bottlerocket, The Queers, Apers, Guts, Accelerators, Travoltas, Muffs, zatopeks etc etc. |
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | Ik luister tegenwoordig meer naar andere genres, vind punkrock nog steeds leuk maar veel (pop)punk vind k vaak zo standaard klinken
(no offence)
vind GD nog wel ok maar ben niet meer zon huge fan ofzo |
Effy Addict
Ik vind Green Day nog steeds wel een goede band, ik luister het alleen bijna nooit meer. Ik luister nu meer naar elektro en pop, maar ook nog wel bands als yellowcard, all american rejects enzo. En LTJ, The used en aquabats zijn nog steeds heilig, maar Lady GaGa en 3OH!3 zijn ook geweldig  : |
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | Ik luister ook wel naar pop. als Amy Winehouse, Lily Allen, Duetc.ffy, Killers, Maar toch vooral/heel veel punkrock. Hoewel ik ook niet veel meer naar green day luister vind ik het nog wel heel tof als het opstaat.
En dat haar van Lady GaGa is echt cool  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | DARKPSYDE:^ een nieuwe fan? 
haar eerste concertje ja, ik maak haar een fan. |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | Ryan Ross.:DARKPSYDE:^ een nieuwe fan? 
haar eerste concertje ja, ik maak haar een fan.
aww hoe schattig  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | DARKPSYDE:Ryan Ross.:DARKPSYDE:^ een nieuwe fan? 
aww hoe schattig  klinkt net als een teddybeer haha |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | Ryan Ross.:DARKPSYDE:Ryan Ross.:DARKPSYDE:^ een nieuwe fan? 
aww hoe schattig  klinkt net als een teddybeer haha Ahh 
Hoe oud is je zus? |
Ryan Ross. Basket Case
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | Oh, nou dan is ze eigenlijk ook gewoon een teddybeer  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | hahaha, dat zal ze graag horen! |
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | February 24th, 2010 at 05:15pm Green Day @ Pinkpop dit jaar..
lameee! |
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 25th, 2010 at 09:27am yup -_-
van alle festivals dan net Pinkpop..
maar ze komen ook op Werchter |