Author | Message |
---|
Jenjenjen Falling In Love With The Board
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | October 18th, 2005 at 03:29pm I Am Gillian Lawlz.:*Demented and pretty*:you say " ja heter...." Fel... Wrong.
Ja g Heter. Begynte virkelig å lure her nå.. o_O
Gillian. Snakker SVENSK? Haheh. |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | October 18th, 2005 at 03:30pm inte bra på norska... men du känner Gillian?  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | October 18th, 2005 at 03:40pm the-Dork:inte bra på norska... men du känner Gillian? 
Vet egentlig ikke hvilken Gillian han mener, men jeg tenkte på hun på forumet.
Kjenner henne ikke nei, men jeg vet at hun kommer fra Skottland og slik. Skotter pleier ikke å snakke svensk.. =P |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 18th, 2005 at 03:56pm [Blind Camera.]:the-Dork:inte bra på norska... men du känner Gillian? 
Vet egentlig ikke hvilken Gillian han mener, men jeg tenkte på hun på forumet.
Kjenner henne ikke nei, men jeg vet at hun kommer fra Skottland og slik. Skotter pleier ikke å snakke svensk.. =P Gillian = Just nu radioDISCO; eller något.  Tidigare= Ms. Heartcore <3, Smoke, Fatally Yours. osv osv.... namewhore
Men... xD jag gömmer mig. |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | October 18th, 2005 at 04:13pm I Am Gillian Lawlz.:[Blind Camera.]:the-Dork:inte bra på norska... men du känner Gillian?  Vet egentlig ikke hvilken Gillian han mener, men jeg tenkte på hun på forumet.
Kjenner henne ikke nei, men jeg vet at hun kommer fra Skottland og slik. Skotter pleier ikke å snakke svensk.. =P Gillian = Just nu radioDISCO; eller något.  Tidigare= Ms. Heartcore <3, Smoke, Fatally Yours. osv osv.... namewhore
Men... xD jag gömmer mig. Aha. Ja, da var det henne.
Hvorfor det? Noen mordlystne GSBianere som er ute etter deg? ^_^ |
MakeDamnSure Geek
 Age: - Gender: - Posts: 432 | October 19th, 2005 at 06:45am the-Dork:I Am Gillian Lawlz.:*Demented and pretty*:you say " ja heter...." Fel... Wrong.
Ja g Heter.
bra där.
ursäkta då  men alla kan skriva fel..... |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 19th, 2005 at 08:58am [Blind Camera.]:I Am Gillian Lawlz.:[Blind Camera.]:the-Dork:inte bra på norska... men du känner Gillian?  Vet egentlig ikke hvilken Gillian han mener, men jeg tenkte på hun på forumet.
Men... xD jag gömmer mig. Aha. Ja, da var det henne.
Hvorfor det? Noen mordlystne GSBianere som er ute etter deg? ^_^ Man kan aldrig vara säker  |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 19th, 2005 at 08:59am *Demented and pretty*:the-Dork:I Am Gillian Lawlz.:*Demented and pretty*:you say " ja heter...." Fel... Wrong.
Ja g Heter.
bra där.
ursäkta då  men alla kan skriva fel..... Alla kan klicka på "EDIT" Knappen. |
MakeDamnSure Geek
 Age: - Gender: - Posts: 432 | October 19th, 2005 at 09:41am I Am Gillian Lawlz.:*Demented and pretty*:the-Dork:I Am Gillian Lawlz.:*Demented and pretty*:you say " ja heter...." Fel... Wrong.
Ja g Heter.
bra där.
ursäkta då  men alla kan skriva fel..... Alla kan klicka på "EDIT" Knappen.
jaja de e väl inge o bråka om  |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 19th, 2005 at 09:49am *Demented and pretty*:I Am Gillian Lawlz.:*Demented and pretty*:the-Dork:I Am Gillian Lawlz.:*Demented and pretty*:you say " ja heter...." Fel... Wrong.
Ja g Heter.
bra där.
jaja de e väl inge o bråka om  Jag bara påpekade att Alla kan rätta till sina fel. xD |
MakeDamnSure Geek
 Age: - Gender: - Posts: 432 | October 19th, 2005 at 09:50am I Am Gillian Lawlz.:*Demented and pretty*:I Am Gillian Lawlz.:*Demented and pretty*:the-Dork:I Am Gillian Lawlz.:*Demented and pretty*:you say " ja heter...." Fel... Wrong.
Ja g Heter.
bra där.
jaja de e väl inge o bråka om  Jag bara påpekade att Alla kan rätta till sina fel. xD
jo de kan dom men alla orkar kanske inte  |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 19th, 2005 at 09:56am *Demented and pretty*:I Am Gillian Lawlz.:*Demented and pretty*:I Am Gillian Lawlz.:*Demented and pretty*:the-Dork:I Am Gillian Lawlz.:*Demented and pretty*:you say " ja heter...." Fel... Wrong.
Ja g Heter.
bra där.
jaja de e väl inge o bråka om  Jag bara påpekade att Alla kan rätta till sina fel. xD
jo de kan dom men alla orkar kanske inte  Då är kanske någon lite lat av sig och blir hellre påhoppad av Gustav än att rätta till ett stavfel. |
MakeDamnSure Geek
 Age: - Gender: - Posts: 432 | October 19th, 2005 at 09:58am I Am Gillian Lawlz.:*Demented and pretty*:I Am Gillian Lawlz.:*Demented and pretty*:I Am Gillian Lawlz.:*Demented and pretty*:the-Dork:I Am Gillian Lawlz.:*Demented and pretty*:you say " ja heter...." Fel... Wrong.
Ja g Heter.
bra där.
jo de kan dom men alla orkar kanske inte  Då är kanske någon lite lat av sig och blir hellre påhoppad av Gustav än att rätta till ett stavfel.
jag är nog helst lat  |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 19th, 2005 at 10:00am *Demented and pretty*:I Am Gillian Lawlz.:*Demented and pretty*:I Am Gillian Lawlz.:*Demented and pretty*:I Am Gillian Lawlz.:*Demented and pretty*:the-Dork:I Am Gillian Lawlz.:*Demented and pretty*:you say " ja heter...." Fel... Wrong.
Ja g Heter.
bra där.
jo de kan dom men alla orkar kanske inte  Då är kanske någon lite lat av sig och blir hellre påhoppad av Gustav än att rätta till ett stavfel.
jag är nog helst lat  Ojdå. Det var nog lite väl omotiverat. xDD |
MakeDamnSure Geek
 Age: - Gender: - Posts: 432 | October 19th, 2005 at 10:04am I Am Gillian Lawlz.:*Demented and pretty*:I Am Gillian Lawlz.:*Demented and pretty*:I Am Gillian Lawlz.:*Demented and pretty*:I Am Gillian Lawlz.:*Demented and pretty*:the-Dork:I Am Gillian Lawlz.:*Demented and pretty*:you say " ja heter...." Fel... Wrong.
Ja g Heter.
bra där.
jag är nog helst lat  Ojdå. Det var nog lite väl omotiverat. xDD
jupp  |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | October 19th, 2005 at 01:59pm hah, jag funderar att skriva i de spanska forumet.. man pluggar ju spanska i fuckskolan  haha. |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 20th, 2005 at 09:07am the-Dork:hah, jag funderar att skriva i de spanska forumet.. man pluggar ju spanska i fuckskolan  haha. Det gör inte jag. Tyska däremot xD |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | October 20th, 2005 at 12:34pm är de kul med tyska? spanska suger! BLÄ. |
MakeDamnSure Geek
 Age: - Gender: - Posts: 432 | October 20th, 2005 at 12:47pm the-Dork:är de kul med tyska? spanska suger! BLÄ.
håller med min lärare e knäpp hon har bestämt att vi ska ha prov varannan vecka i spanska  |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | October 20th, 2005 at 01:15pm :O oh shit! stackars er!
jag fick precis tillbaka mitt prov och jag fick VG. hah, trodde jag skulle få G... högst!  |