Author | Message |
---|
RainbowHearts Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 6382 | February 2nd, 2005 at 03:17pm På news, så har dom satt upp datumen till en ny europa konsert, dom kommer till norge, men inte hit. Är det inte för jävligt? |
fucktehrest King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2694 | February 3rd, 2005 at 02:52am Fan jävla skit! Alltså, det var ju för faan 7 år sen dom var här!  |
 Age: - Gender: - Posts: 6382 | February 3rd, 2005 at 08:09am jaa  tror dom bara har varit här 95 och 98.. då lyssna ja fan på spice girls  |
 Age: - Gender: - Posts: 2694 | February 3rd, 2005 at 08:15am nä, bara -98... då var jag ju bara 7, men jag visste i a f om dom fanns... |
 Age: - Gender: - Posts: 6382 | February 3rd, 2005 at 08:18am 95 tror jag med... för dom har ett livealbum som heter "Live iun guthemburg -95" eller nåt |
 Age: - Gender: - Posts: 2694 | February 3rd, 2005 at 08:22am coolt  |
Nwalme Shoot Me, I'm A Newbie
 Age: - Gender: - Posts: 1 | February 3rd, 2005 at 02:02pm Jag vet  Jag åkte till England istället och såg dem i Manchester den 28/1  Och det var underbart!! Bästa konserten jag någonsin sett! Men vi får väl hoppas de kommer hit ändå snart så man kan se dem igen. |
pepper Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 650 | February 3rd, 2005 at 04:17pm det der me GD på tv, ka tid va det??? i går eller på tirsdag eller??? |
pepper Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 650 | February 3rd, 2005 at 04:21pm herreman.... du kan ikje snakke svensk, eller norsk eller et nordisk språk engang.... |
 Age: - Gender: - Posts: | February 4th, 2005 at 06:17pm De har varit här 94, 95, 98 och de ställde in 96. Har bootlegs från Göteborg 94 o 95 + Stockholm 95 =) |
 Age: - Gender: - Posts: 6382 | February 5th, 2005 at 01:56am Ok... |
EchoBrain Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | February 5th, 2005 at 07:07am pepper:herreman.... du kan ikje snakke svensk, eller norsk eller et nordisk språk engang....
hvorfor er du her???
PISS OFF! |
 Age: - Gender: - Posts: 6382 | February 5th, 2005 at 07:41am shit:pepper:herreman.... du kan ikje snakke svensk, eller norsk eller et nordisk språk engang....
hvorfor er du her???
PISS OFF! vem ska piss off? Pepper? Eller han som snacka engelska som jag radera? |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | February 5th, 2005 at 10:17am DustBuddie:shit:pepper:herreman.... du kan ikje snakke svensk, eller norsk eller et nordisk språk engang....
hvorfor er du her???
PISS OFF! vem ska piss off? Pepper? Eller han som snacka engelska som jag radera?
errr begge  |
 Age: - Gender: - Posts: 6382 | February 5th, 2005 at 10:26am shit:DustBuddie:shit:pepper:herreman.... du kan ikje snakke svensk, eller norsk eller et nordisk språk engang....
hvorfor er du her???
PISS OFF! vem ska piss off? Pepper? Eller han som snacka engelska som jag radera?
errr begge  ok haha |
 Age: - Gender: - Posts: 2694 | February 5th, 2005 at 10:31am  haha! |
Rudie Geek
 Age: - Gender: - Posts: 330 | February 5th, 2005 at 12:35pm Kommer dom inte?
Men det sa dom ju på Mtv news. |
 Age: - Gender: - Posts: 6382 | February 6th, 2005 at 03:23am Fooly Cooly:Kommer dom inte?
Men det sa dom ju på Mtv news. Nej, dom sa att dom kommer till roskilde och quartfestivalen, sen snackade dom om ett annat band. Jag missuppfatta först också, men andra gången fick pappa lyssna och han hörde att dom bytte samtalsämne, och dessutom, om dom kommer hit, så skulle det stått på Green Days Hemsida, och här. |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | February 6th, 2005 at 06:28am det var synd at dere for ikke se dem....de kommer til norge men eg får ikkje gå til quartfestivalen
de skal holde en til konsert i norge...det blir helt sikkert i Oslo.
Jeg er på ferie når de er i Norge så det er ingen måte for meg å se dem     |
 Age: - Gender: - Posts: 6382 | February 6th, 2005 at 06:55am Synd
Mern samtidigt, även att det verkar knäppt, så är jag jävligt glad att dom inte kommr till sverige. Just nu, efter BOBD så är alla assholes och fjortisar helt Green Day galna, men jag lovar, om ett halv år kommer dom inte ens komma ihåg vilöka Green Day är, så det kan lika gärna vänta, så vi riktiga fans kan få se dom ifred utan massa idioter som babblar om hur snygg Billie är, och som ser totalt uttråkade ut hela tiden förutom när dom spelar bobd. |