Author | Message |
---|
fucktehrest King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2694 | February 9th, 2005 at 02:50pm DustBuddie:TheSymbolOfResistance:DustBuddie:TheSymbolOfResistance:DustBuddie:TheSymbolOfResistance:DustBuddie:TheSymbolOfResistance:*kliar i huvudet* Och jag kommer inte ihåg allt jag skriver.... Påminn mig. Att jag "försöker vara willow" eller nåt sånt bullshit veem? vad? va fan , det har jag inte skrivit... Föresten, varför skulle jag skriva det om jag själv studerar wicca? Va? Ja va helt säker på att det var du! Nu är jag jävligt förvirrad. Nån sa, och jag är säker på att det var du, för jag klaga direkt efter. Nån skrev "Jag såg att du studerar wicca och är gay (jag såg att du gillar buffy, men du är inte willow, Ok? och buffy suger!)". Eller nåt sånt *ännu mer förvirrad* men jag älskar buffy the vampireslayer! och liksom jag har inget emot homosexuella... Jävligt mysko... Vet du om nån har ett namn som är rätt likt ditt så jag kan ha blandat ihop typ? för nån sa aif det.. jaa, det finns ganska många med sammanhängande ord med meningar från låttexter så det är bara att börja gå igenom.....  Äh orka... aja förlåt för att jag misstog mig. det är okej...  jga misstar mig ofta... konstigt att jag fortfarande har vänner...  |
pepper Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 650 | February 12th, 2005 at 06:43am har dere norsk '' tv norge'' ??? |
TheInnocentCanNeverLast Shoot Me, I'm A Newbie
 Age: - Gender: - Posts: 14 | February 16th, 2005 at 02:26pm NÃ¥n som ska se dom i Roskilde i sommar? |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | February 17th, 2005 at 02:56am bej, men jag ska se dom på Quart festivalen |
fucktehrest King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2694 | February 17th, 2005 at 03:10am buhu. jag får typ inte... >  |
RainbowHearts Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 6382 | February 17th, 2005 at 03:12am Japp.. Vi stackare får nöja oss med att ladda ner dåliga filmer filmade med kameror fårn internet om vi vill se nån av festivalerna.... |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | February 17th, 2005 at 03:18am jo, så blir det |
User Not Found Geek
 Age: - Gender: - Posts: 171 | March 25th, 2005 at 01:13pm om ett halvt eller ett helt år kan dom ju komma. d vore lagom.
när alla fejk-fans har glömt allt vad Green Day är å bara de äkta fansen återstår. Då vore de lagom. Men NÅN gång måste dom ju komma,
jag menar, dom lär ju hålla på me musik ett tag till så, NÅN gång...
det är bara att vänta å längta..
När äre dom ska te norge förresteN?
eller duh. de kan jag ju gå å kolla.
Kanske kan åka dit å se dom, om jag får för mamma.
Å om ekonomin tillåter förstås.... e lite pank.. |
pillan Geek
 Age: - Gender: - Posts: 380 | March 26th, 2005 at 02:29pm mm nån gång får dom se till å komma hit.
dom kommer till Quarts festivalen i Norge jag tror det var i början av juli men jag är inte säker. vill dit men får inte.... |
Bloodstained Hurricane Idiot
 Age: 33 Gender: Female Posts: 969 | April 4th, 2005 at 10:47am DustBuddie:På news, så har dom satt upp datumen till en ny europa konsert, dom kommer till norge, men inte hit. Är det inte för jävligt?
Jo...grr. |
Jenjenjen Falling In Love With The Board
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 4th, 2005 at 10:57am Nej, det är jävligt for mej. Jag bor i Norge men kan inte åka.

Ã…h.. |
Extraordinary-Girl Geek
 Age: - Gender: - Posts: 421 | April 16th, 2005 at 01:55pm men dem kmr till sverige nu 
ere inte bra? 
ja ska iaf se dem  |
Fawchy. Jackass
 Age: - Gender: - Posts: 1403 | April 16th, 2005 at 05:14pm japp de kommer till sverige! fast ja ska åka o se dem i england, milton keynes... mwahahahaahhahahahahaha! |
Extraordinary-Girl Geek
 Age: - Gender: - Posts: 421 | April 17th, 2005 at 04:36pm va kul!
varför inte gå båda?  |