Author | Message |
---|
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | August 15th, 2005 at 10:09pm Catchy Chorus:*unwanted*:Gro! såvidt e huske riktig så bor ikke du så veeeldig langt fra me..  e ska prate mæ far din e ska du sjå.. (altså hvis døm kjæm da..) da hadde e fått non å dra mæ å  xD
Ja, det hadde vært artig
Hvis ikke mamma tror du er en slik pedofil eller kannibal da. (Som vanlig, erk.)
næmen! pedofil tru e IKKE at e høres ut som *håpe*
men kannibal kan jo væra litt verre, dæ kunne jo hende e va dæ da  |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | August 16th, 2005 at 01:00am *unwanted*:Catchy Chorus:*unwanted*:Gro! såvidt e huske riktig så bor ikke du så veeeldig langt fra me..  e ska prate mæ far din e ska du sjå.. (altså hvis døm kjæm da..) da hadde e fått non å dra mæ å  xD
Ja, det hadde vært artig
Hvis ikke mamma tror du er en slik pedofil eller kannibal da. (Som vanlig, erk.)
men kannibal kan jo væra litt verre, dæ kunne jo hende e va dæ da 
nja..vet no ikke jeg da
mohaha
hehe neida bare tuller med deg  |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | August 16th, 2005 at 09:22am |
Jenjenjen Falling In Love With The Board
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | August 19th, 2005 at 03:06pm *unwanted*:Catchy Chorus:*unwanted*:Gro! såvidt e huske riktig så bor ikke du så veeeldig langt fra me..  e ska prate mæ far din e ska du sjå.. (altså hvis døm kjæm da..) da hadde e fått non å dra mæ å  xD
Ja, det hadde vært artig
men kannibal kan jo væra litt verre, dæ kunne jo hende e va dæ da 
Selv om hun ser noen på webcam tror hun ikke på meg.. o__O |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | August 19th, 2005 at 03:07pm piss! du fær si du ska åt ei venninna da ma |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | August 19th, 2005 at 03:17pm Haha. Naj, jeg liker ikke lyve.
Får vel overbevist henne. Hvis jeg bruker noen timer..  |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | August 19th, 2005 at 03:18pm her driv vi å planlegg någgå som sikkert æ år fram i tid  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | August 19th, 2005 at 03:21pm xDD
Må være forberedt vettu. |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | August 19th, 2005 at 03:34pm sant dæ der gett.. og da æ du blitt gammal nok tell at du nesten æ 18år.. og da har e lappen..
ROADTRIP  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | August 20th, 2005 at 05:33am Det hadde vært tøft det..
Tror jeg skal begynne å øvelseskjøre snart. Men jeg gruer meg litt. |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | August 20th, 2005 at 04:41pm Catchy Chorus:Det hadde vært tøft det..
Tror jeg skal begynne å øvelseskjøre snart. Men jeg gruer meg litt.
e har FAEN me så liten lyst tell å byne! har ikke kjørt no mæ mamma hell e  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | August 29th, 2005 at 07:54am *unwanted*:Catchy Chorus:Det hadde vært tøft det..
Tror jeg skal begynne å øvelseskjøre snart. Men jeg gruer meg litt.
e har FAEN me så liten lyst tell å byne! har ikke kjørt no mæ mamma hell e 
Haha. Jeg har ikke kjørt en eneste gang. Bare med traktor.. =P |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | August 29th, 2005 at 09:58am hakke kjørt dæ hell e.. hell me tell gode gamle scootern min  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | August 29th, 2005 at 10:59am Hm. Må på et slik kurs snart, for å få lov til å øvelseskjøre.
Har du tatt det? |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | August 29th, 2005 at 12:58pm ja, dæ va liksom inkludert når e tok mopedlappen..
dæ beste va at vi slapp å ta en slekk skriftlig prøve haha  |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | August 30th, 2005 at 08:31am Må ta teorien snart =/
det blir ikke lett!
Yeeeey...fikk russe katalogen igår,jeg går jo i 3 gym no, RUSS 2006 
Leter etter bil og greier no  gleeeder meg så sinnsykt |
placenta Shoot Me, I'm A Newbie
 Age: - Gender: - Posts: 37 | September 5th, 2005 at 05:12pm mizz Billie Joe:fikk jo fanken meg ikke lov til det vettu...først når de kommer til norge får man ikke lov til å dra på quarten! mutters og fatters sier det er så mye dop der..men hva faen skal jeg med dop når bandet jeg lever og ånder for er der?:S
Det omsettes en god del dop på Quarten, men de fleste blir tatt og det er innenfor egne miljøer så man blir ikke eksponert for det med mindre man oppsøker personene. Så foreldrene dine hadde i utgangspunktet ikke noe å frykte.
Synd du ikke fikk overtalt foreldrene dine. De kunne jo blitt med deg hvis de var så redde? La merke til flere mini-fans som hadde med seg foreldrene sine.
Knallkonsert, forresten - selv om den var kliss lik alle andre konsertene på AI-turneen.
-placenta |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | September 5th, 2005 at 05:16pm dobbelpost |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | September 5th, 2005 at 05:17pm men alle dessa andre konsertan va jo å dritråe
e tru eeeegentlig at foreldran dine brukte dop som unnskyldning for ikke å la de dra.. men hva veit e.. og dæ va mange som va der mæ foreldran, du hadde jo ikke trengt å stå mæ døm.. berre sendt døm bakerst el no  |
Scout King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | September 5th, 2005 at 05:17pm L.A:Må ta teorien snart =/
det blir ikke lett!
Yeeeey...fikk russe katalogen igår,jeg går jo i 3 gym no, RUSS 2006 
Leter etter bil og greier no  gleeeder meg så sinnsykt
hah, jeg må hjelpe søstern med å velge ut ting å kjøpe. Hun har jo lyst på nesten hele katalogen jo |