Author | Message |
---|
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | February 18th, 2005 at 05:23pm når kommer green day ut med den nye videoen til norge?? holiday!
syns de ikke skulle gitt ut dn, heller novacaine eller Wake me up when september ends |
EchoBrain Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | February 19th, 2005 at 05:28am Holiday er jo drit bra!
Vet ikke når den komme ut her...Norge var jo ganske langt bak med BOBD da...så det e sikkert en stind til.
Ja de ska gi ut "wake me up when september ends"
syntes de skulle heller gitt ut "letterbomb"  |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | February 19th, 2005 at 05:34am L.A:siden dere er nye grren day fans så har der kanskje ikke hørt
Time of my life,dere burde ha hørt den er bra
time of my life??, hahaha |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | February 19th, 2005 at 05:43am saving_your_day:L.A:siden dere er nye grren day fans så har der kanskje ikke hørt
Time of my life,dere burde ha hørt den er bra
time of my life??, hahaha
hva? |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | February 19th, 2005 at 05:44am det finns ingen song kallad time of my life vad jag vet |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | February 19th, 2005 at 06:02am saving_your_day:det finns ingen song kallad time of my life vad jag vet
jo
"Good Riddance (Time of Your Life)"
kanskje du har hørt den  |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | February 19th, 2005 at 06:19am shit:saving_your_day:det finns ingen song kallad time of my life vad jag vet
jo
"Good Riddance (Time of Your Life)"
kanskje du har hørt den 
klart jag hört den, det är den mest kända efter AI & BOBD, men den heter inte time o my life, säger bara det |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | February 19th, 2005 at 10:03am åja,glemmte meg litt der ja ,seff heter den time of your life  men dere skjønte hva jeg mente da |
Scout King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | March 3rd, 2005 at 02:00pm Det er jo St. JImmy som ruler da! |
pepper Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 650 | March 4th, 2005 at 06:14am kem e alle disse nye???  vert vekke i litt over i uke, også er det SÅ mange nye!...(sorry hvis jeg overdriver asså...) |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | March 4th, 2005 at 06:18am pepper:kem e alle disse nye???  vert vekke i litt over i uke, også er det SÅ mange nye!...(sorry hvis jeg overdriver asså...)
uptäckte nyss att min norska inte är så bra som jag trodde |
pepper Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 650 | March 4th, 2005 at 06:19am saves_the_day:pepper:kem e alle disse nye???  vert vekke i litt over i uke, også er det SÅ mange nye!...(sorry hvis jeg overdriver asså...)
uptäckte nyss att min norska inte är så bra som jag trodde
det står at det er mange nye normenn som har kommet hit iløpet av en uke... |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | March 4th, 2005 at 06:22am pepper:saves_the_day:pepper:kem e alle disse nye???  vert vekke i litt over i uke, også er det SÅ mange nye!...(sorry hvis jeg overdriver asså...)
det står at det er mange nye normenn som har kommet hit iløpet av en uke... det er jo bare 2-3 sånne poster 1 gang....ikke noe stort |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | March 4th, 2005 at 06:23am shit:pepper:saves_the_day:pepper:kem e alle disse nye???  vert vekke i litt over i uke, også er det SÅ mange nye!...(sorry hvis jeg overdriver asså...)
det står at det er mange nye normenn som har kommet hit iløpet av en uke... det er jo bare 2-3 sånne poster 1 gang....ikke noe stort
jo, svenkarna kommer dock långsamt |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | March 4th, 2005 at 06:25am saves_the_day:shit:pepper:saves_the_day:pepper:kem e alle disse nye???  vert vekke i litt over i uke, også er det SÅ mange nye!...(sorry hvis jeg overdriver asså...)
det står at det er mange nye normenn som har kommet hit iløpet av en uke... det er jo bare 2-3 sånne poster 1 gang....ikke noe stort
jo, svenkarna kommer dock långsamt
dere er jo mange da....som poster til vanligt |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | March 4th, 2005 at 06:27am shit:saves_the_day:shit:pepper:saves_the_day:pepper:kem e alle disse nye???  vert vekke i litt over i uke, også er det SÅ mange nye!...(sorry hvis jeg overdriver asså...)
dere er jo mange da....som poster til vanligt yup, så är det, men ni gör fler poster |
The Trashcans Jackass
 Age: 34 Gender: Male Posts: 1320 | March 4th, 2005 at 07:02am Men det er mange "tulleposter" her. |
pepper Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 650 | March 4th, 2005 at 07:03am saves_the_day:shit:saves_the_day:shit:pepper:saves_the_day:pepper:kem e alle disse nye???  vert vekke i litt over i uke, også er det SÅ mange nye!...(sorry hvis jeg overdriver asså...)
dere er jo mange da....som poster til vanligt yup, så är det, men ni gör fler poster
ja det går ganske sakte for svenskenne...  ...
sant det siri... mange poste bare sånn 1-2 poster så komme de ikje inn i forummet lengre... |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | March 4th, 2005 at 07:04am pepper:saves_the_day:shit:saves_the_day:shit:pepper:saves_the_day:pepper:kem e alle disse nye???  vert vekke i litt over i uke, også er det SÅ mange nye!...(sorry hvis jeg overdriver asså...)
dere er jo mange da....som poster til vanligt yup, så är det, men ni gör fler poster
ja det går ganske sakte for svenskenne...  ...
sant det siri... mange poste bare sånn 1-2 poster så komme de ikje inn i forummet lengre...
ja...yay eg har nytt sånn navn  |
pepper Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 650 | March 4th, 2005 at 07:09am hæ(?), a ja sånn ja... ops...kult...  |