Author | Message |
---|
Greenzzz Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | April 29th, 2005 at 12:11pm eey eindelijk is bekend wat het voorprogramma wordt ;.
jimmy eat world..
(srry als het al gepost is) |
Livin' in my head Jackass
 Age: - Gender: - Posts: 1707 | April 29th, 2005 at 12:26pm Lerem:eey eindelijk is bekend wat het voorprogramma wordt ;.
jimmy eat world..
(srry als het al gepost is)
oké dan!  Dat is tenminste een stuk beter |
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | April 29th, 2005 at 01:26pm ja :p veel beter (hoop ik ) |
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | Lerem:eey eindelijk is bekend wat het voorprogramma wordt ;.
jimmy eat world..
(srry als het al gepost is)
da's mooi om te weten
 |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | ik heb er zin in Ik kan niet w88  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | ik heb er zin in Ik kan niet w88  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | oeps dubbel gepost |
 Age: - Gender: - Posts: 1707 | The minority!:ik heb er zin in Ik kan niet w88 
ik ook niet...nog 2 maanden  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | yay ik ga al aftellen  |
DarkGirl Geek
 Age: - Gender: - Posts: 185 | Anne!!!!:Ik ga ook naar 7 juli in Ahoy!!!!  Vet veel zin in...kan ik eindelijk billie joe's beruchte kontje zien 
vertel me asjeblieft dat je niet Anne bent die in Zaltbommel op school zit die samen met Lynn gaat?  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | op antwoord zal je nog wel even moeten wachten denk ik zo
die anne is hier niet vaak |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | May 10th, 2005 at 05:43am oeh dat vond ik een lichtelijk beangstigend bericht! vind billie joe's gezicht veel leuker  met zijn hondenoge haha |
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | May 13th, 2005 at 01:41pm |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | May 13th, 2005 at 02:30pm whahaha  |
Michael Valentine Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | May 17th, 2005 at 08:57am en dan gaan ze het hebbenm over green day optredens en ik ga naar geen 1 optreden en ik ben zow zielig
als ze in ahoy komen zit ik in frankrijk wheheheh en al die andere dingen waar ze optreden daar ga ik ook al niet heen en whehehheh ik huil hard  |
 Age: - Gender: - Posts: 1707 | May 17th, 2005 at 09:04am billie_rocksmysocks:en dan gaan ze het hebbenm over green day optredens en ik ga naar geen 1 optreden en ik ben zow zielig
als ze in ahoy komen zit ik in frankrijk wheheheh en al die andere dingen waar ze optreden daar ga ik ook al niet heen en whehehheh ik huil hard 
och arme jij *knuffelt* |
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | June 9th, 2005 at 06:31am OneoftheRazorbacks:billie_rocksmysocks:en dan gaan ze het hebbenm over green day optredens en ik ga naar geen 1 optreden en ik ben zow zielig
als ze in ahoy komen zit ik in frankrijk wheheheh en al die andere dingen waar ze optreden daar ga ik ook al niet heen en whehehheh ik huil hard 
och arme jij *knuffelt* je gaat toch naar rock werchter??? |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | June 16th, 2005 at 11:28am ik ga ook niet naar Green Day optredens ,, ook niet naar Rock Werchter... |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | June 16th, 2005 at 12:20pm Lerem:OneoftheRazorbacks:billie_rocksmysocks:en dan gaan ze het hebbenm over green day optredens en ik ga naar geen 1 optreden en ik ben zow zielig
och arme jij *knuffelt* je gaat toch naar rock werchter???
toen wisten we nog niet dat we naar rock werchter gingeren |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | June 18th, 2005 at 12:06pm jullie hoeven niet naar dat rapportuitrijking gedoe ,, het is alleen maar rapport krijgen en weer weggaan 
wrom moet je daarvoor helemaal naar school?! ,, waar slaat dat op?! 
gooii dat ding gewoon bij me in de bus, hoef ik ook het huis niet uit ,, je bent daar maar heel even!  |