Author | Message |
---|
Marijke Idiot
 Age: 38 Gender: Female Posts: 580 | July 8th, 2005 at 03:57pm Lerem:bleed america en nog een paar waren wel goed  maar de rest was een beetje saai
In The Middle was goed, iedereen om mij heen ging echt helemaal uit zn dak toen die kwam, en das ook mijn favoriete nummer van hun, dus dat was echt leuk! |
Greenzzz Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | July 8th, 2005 at 04:09pm is dat ehmm die ene van soul sweat summer on the inside of iets wat daar of lijkt of is dat bleed ameria  little bit confused  |
*Sophie* King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2737 | July 9th, 2005 at 05:13am hey Merel je hebt alweer een nieuwe ava, hij is leuk  |
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | July 9th, 2005 at 05:26am tnx  zelfgemaakt (incl foto  ) |
*Sophie* King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2737 | July 9th, 2005 at 05:39am cool  |
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | July 9th, 2005 at 05:46am |
Marijke Idiot
 Age: 38 Gender: Female Posts: 580 | July 9th, 2005 at 06:00am Lerem:is dat ehmm die ene van soul sweat summer on the inside of iets wat daar of lijkt of is dat bleed ameria  little bit confused 
Nee das volgens mij bleed american. in the middle is van it just takes some time, little girl you're in the middle of the ride. Het was het enelaatste nummer volgens mij |
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | July 9th, 2005 at 06:02am oooh die ja  die isook wel leuk
met dat woohooohoohoo kende k ook wel.. |
Marijke Idiot
 Age: 38 Gender: Female Posts: 580 | July 9th, 2005 at 06:05am Lerem:oooh die ja  die isook wel leuk
met dat woohooohoohoo kende k ook wel..
ja ik kende er een stuk of 6, maar ze deden er echt veel! Ik dacht echt dat ze maar een paar nummers zouden spelen, maar ze bleven maar spelen. Niet dat ik dat erg vond ofzo  |
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | July 9th, 2005 at 06:05am k vond somige nummers echt super saai...
maarer zaten wel een paar leuke spring nummers tussen gelukkig,.  |
GDookie16 Geek
 Age: - Gender: - Posts: 216 | July 9th, 2005 at 08:08am Lerem:k vond somige nummers echt super saai...
maarer zaten wel een paar leuke spring nummers tussen gelukkig,. 
Ja sommige waren wel vet saai, mee eens, mar ik vind Jimmy Eat World op zich wel een goede band. Ik vond Futures ook heel vet en Pain, Work, The Middel en euhmm Get it faster haha en dat was t ik vond wel dat JEW te lang op het podium stond....
Hebben jullie al ergens in een krant iets over Green Day gezien? Ik niet alleen maar over Coldplay, wat is er nou beter Coldplay of Green Day
Maar ja, ik heb trouwens ook nog een vet filmpje gemaakt van Billie  Wel kort maar toch, ik post m zo wel als ie geupload is.
Oh ja ik stond trouwens ook aan de linker kant.  |
GDookie16 Geek
 Age: - Gender: - Posts: 216 | July 9th, 2005 at 08:14am |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | July 9th, 2005 at 08:18am *download het filpje* |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | July 9th, 2005 at 08:19am *filmpje |
GDookie16 Geek
 Age: - Gender: - Posts: 216 | July 9th, 2005 at 08:54am |
GDookie16 Geek
 Age: - Gender: - Posts: 216 | July 9th, 2005 at 08:59am oh ja weet iemand nog de precieze tracklist?? |
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | July 9th, 2005 at 10:38am tnx voor filmpje + fotos zijn vet kicke!!
en je stond vlak bij mij inde buurt!!!
yup... uit mn hoofd
american idiot
jesus of suburbia
holiday
are we the waiting
st jimmy
longview
hitchin a ride
brain stew
jaded
knowledge
basket case
she
king for a day
you make me wanna shout
wake me up when september ends
minority
maria
boulevard of broken dreams
we are the champions
good riddance |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | July 9th, 2005 at 11:47am wauwh ,, cool  |
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | July 11th, 2005 at 12:43pm GDookie16:Lerem:k vond somige nummers echt super saai...
maarer zaten wel een paar leuke spring nummers tussen gelukkig,. 
Ja sommige waren wel vet saai, mee eens, mar ik vind Jimmy Eat World op zich wel een goede band. Ik vond Futures ook heel vet en Pain, Work, The Middel en euhmm Get it faster haha en dat was t ik vond wel dat JEW te lang op het podium stond....
Hebben jullie al ergens in een krant iets over Green Day gezien? Ik niet alleen maar over Coldplay, wat is er nou beter Coldplay of Green Day
Maar ja, ik heb trouwens ook nog een vet filmpje gemaakt van Billie  Wel kort maar toch, ik post m zo wel als ie geupload is.
Oh ja ik stond trouwens ook aan de linker kant. 
indevrijdag krant van rotterdams dagblad stond green day verslag  ook coldplay maar dat van green day was groter en er zat een kleuren foto bij diebest groot was  |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | July 11th, 2005 at 05:26pm cool  Green Day in de krant!! |