hei hei, lurer på hvilkene ting du har i GD.

AuthorMessage
airaM
Geek
airaM
Age: -
Gender: -
Posts: 197
November 28th, 2005 at 01:43pm
Jeg kjøpte Bullet for 230,- her, men da jeg var i Oslo i helga så jeg den for 149,- Shocked
*unwanted*
Jackass
*unwanted*
Age: 29
Gender: Female
Posts: 1501
November 28th, 2005 at 03:17pm
e kjøpte min for 170,- el no tru e dæ va..
airaM
Geek
airaM
Age: -
Gender: -
Posts: 197
November 28th, 2005 at 07:14pm
Heitaste! Shocked
Jenjenjen
Falling In Love With The Board
Jenjenjen
Age: 22
Gender: Female
Posts: 7752
November 29th, 2005 at 08:21am
*unwanted*:
du kjøpte fenrik.. men kjøpe ikke green day? come on liksom! Wink
Jah. Og jeg angrer. =/
Den er dritt.

Men jeg er så lei av Green Day. De er jo overalt. o_O
*unwanted*
Jackass
*unwanted*
Age: 29
Gender: Female
Posts: 1501
November 29th, 2005 at 01:18pm
kan ikke si me enig i någgå tå detta der Razz
unntatt dæ at døm æ overalt og at dæ æ en smule irriterende,
lell om dæ faktum at døm æ overalt gjer døm mer tilgjengelig på utgivelsesfronten og sånn.. Liksom
Jenjenjen
Falling In Love With The Board
Jenjenjen
Age: 22
Gender: Female
Posts: 7752
November 29th, 2005 at 02:04pm
Ja, det er positivt. Men jeg liker ikke at alle slags mulige grønnskollinger hører på det jeg liker.. >.<
airaM
Geek
airaM
Age: -
Gender: -
Posts: 197
November 29th, 2005 at 03:15pm
Jeg synes alle kan få like GD jeg.
Jenjenjen
Falling In Love With The Board
Jenjenjen
Age: 22
Gender: Female
Posts: 7752
November 29th, 2005 at 03:35pm
Det synes ikke jeg. Populære band mister liksom glansen.
Er ikke noe hyggelig når personer du misliker sterkt (som visse personer i min klasse) går rundt å synger: Dun wan Merican Idjøt.

Rolling Eyes
*unwanted*
Jackass
*unwanted*
Age: 29
Gender: Female
Posts: 1501
November 29th, 2005 at 05:04pm
haaaaaha! lmfao lmfao jææævlig bra!
på en måte æ e litt enig, samma som når e bli frustrert i at slekke berter går i rosa converse.. Razz ja, nemlig
men sea e æ nogenlunde fersk fan sjøl, litt over 1år liksom så tru e ikke at e ska kritisere andre Wink
Jenjenjen
Falling In Love With The Board
Jenjenjen
Age: 22
Gender: Female
Posts: 7752
November 30th, 2005 at 11:18am
Samma her. Men det er ikke hvor lenge folk har likt dem som plager meg.. det er bare at de liker dem i det hele tatt. o_O

Hvis du skjønner?
(Damn. Har blitt veldig dårlig til å formulere i det siste. -_-)
*unwanted*
Jackass
*unwanted*
Age: 29
Gender: Female
Posts: 1501
November 30th, 2005 at 01:08pm
hmmm, dæ ga ikke helt meining Razz
men e truv kanskje e skjønne dæ lell.. kanskje fordi e ikke æ så god tell å formulere ting sjøl Wink
Jenjenjen
Falling In Love With The Board
Jenjenjen
Age: 22
Gender: Female
Posts: 7752
November 30th, 2005 at 03:37pm
Okei, dette er kanskje bedre:
Jeg bryr meg ikke om hvor lenge folk har likt et band. Om de så har likt dem i 20 eller 1 år. Kan være like stor fan for det.
MEN. Jeg liker ikke at så mange folk hører på det samme som jeg gjør. Det er liksom så artig når man sitter på bussen og en eller annen nysgjerrigper spør om hva du hører på, og du kan svare et eller annet merksnodig som 'Lightbringer'.
Hva i huleste er det??
Om jeg heller hadde sagt jeg hørte på f.eks Green Day, så kunne personen kanskje tenkt: Hun hører sikkert på det bare fordi alle andre liker det eller noe. Jeg vet man egentlig ikke skal bry seg om hva andre mener, men sånn er det bare. Alle bryr seg om hva de andre mener, bare i større og mindre grad. Jeg har ikke lyst til å gli inn i mengden ved å høre på musikk som alle andre hører på, har lyst til å være litt unik. Dessuten pleier de virkelig store artistene å ha dårlig musikk. Selv om det selvsagt er noen unntak.

Phew. Får håpe det ble mer forståelig.
Og JA. Jeg kjeder meg nesten ihjæl her jeg sitter. xD
airaM
Geek
airaM
Age: -
Gender: -
Posts: 197
November 30th, 2005 at 05:05pm
Øh, viss du ikke kan like Green Day pga andre liker dem så er du barnlig.. Confused

Jeg fant jo ut av GD pga at de er populære. Og de er jo populære fordi de har mange fans. Og hadde de ikke hatt mange fans så hadde ikke de vært populære, fått gitt ut noe, hatt konserter. Og da hadde jeg aldri fått opplevd de på Quarten! Shocked Panic, panic!

Ego er du Laughing
*unwanted*
Jackass
*unwanted*
Age: 29
Gender: Female
Posts: 1501
November 30th, 2005 at 05:37pm
e ser begge synspunkter og e æ enig i begge.. dæ æ irriterende når alle lik døm, samtidig så æ dæ egentlig ganske deilig å ikke bli mobba for dæ e høre på.. E høre på Bjørn Eidsvåg og dæ har e fått hørt et par ganger Razz og så Kurt da, men han æ jo ikke no å mobbe for dumme unger as! men nå har e rota me bort..
ja altså, men e lik jo på en måte at døm æ populære å for ellers så hadde jo ikke e fått sett døm o___0 og dæ hadde vært litt krise!

Konklusjon: folk på andre steller enn her kan like green day Retard
The Trashcans
Jackass
The Trashcans
Age: 32
Gender: Male
Posts: 1320
December 1st, 2005 at 01:38am
MEN. Det som virkelig irriterende er de nye fjortis"fansene". Ja, du har rett. De som tror de vet alt om GD. Og hvis du spør hvilke sanger de har hørt av dem:"alle" er svaret du får da. Så ber du dem nevne noen album; "Americen idiat er jo et.. Jeg kommer ikke på flere akkurat nå, men jeg har dem alle." Så prøvde jeg meg; "Så du har ikke albumet som heter broken bananas?" Og da svarer de faen meg ja!

Når jeg da sier at det ikke er noe som heter Broken Bananas, så sier de at de visste det hele tiden, men skulle bare teste meg.

Oppsummering: Jenter+14 år+GD= Katastrofe!(Ikke alle da. Ei som går i klassen min er vanlig fan Smile )


Broken Bananas var bare et eksempel da Very Happy
airaM
Geek
airaM
Age: -
Gender: -
Posts: 197
December 1st, 2005 at 02:08pm
Longview: Hehe. Jeg er ikke fjortis, er heldigvis over den perioden Laughing
Men uansett; jeg vet ikke alle hva alle albummene heter. Jeg ble fan av Green Day etter de ga ut American Idiot, og av de sangene jeg har hørt fra "gamle dager" så liker jeg best AI albummet. Fra "gamle dager" liker jeg best Minority, Misery, Shout, King for A Day, Basket Case, Knowledge, The Grouch, Good Riddance, Fashion Victim, Dont wanna fall in love og All By Myself. Mange av de gamle sangene synes jeg egentlig er veldig dårlige. Dårlig kvalitet og sangene er bare rot. Så jeg liker best de nye.

Jeg går ikke og sier at jeg vet alt om GD selvom jeg er "ny" fan i forskjell til mange andre da, sånn er ikke jeg. Men ja.. Ville bare prøve å være litt smart nå Very Happy

Men er på en måte enig med deg Michaela, at det er bra å ikke bli "mobba" fordi jeg hører på GD, fordi så mange andre liker dem også!
*unwanted*
Jackass
*unwanted*
Age: 29
Gender: Female
Posts: 1501
December 1st, 2005 at 04:33pm
nå vart e litt bekymra her Razz hadde e gått glipp tå et album liksom o__0 lmfao lmfao
airaM
Geek
airaM
Age: -
Gender: -
Posts: 197
December 1st, 2005 at 05:30pm
Hæ? Hva snakker du om? Laughing
*unwanted*
Jackass
*unwanted*
Age: 29
Gender: Female
Posts: 1501
December 1st, 2005 at 06:41pm
e hadde IKKE fått mæ me at dæ va et album som hette banana breakers el å faen dæ va liksom, men så bynte e å tenke.. dæ kunne jo hende at døm hadde gitt ut et som hette dæ Retard
så leste e hele posten og fant ut at dæ ikke va no som hette dæ
Jenjenjen
Falling In Love With The Board
Jenjenjen
Age: 22
Gender: Female
Posts: 7752
December 2nd, 2005 at 07:36am
airaM:
Øh, viss du ikke kan like Green Day pga andre liker dem så er du barnlig.. Confused

Jeg fant jo ut av GD pga at de er populære. Og de er jo populære fordi de har mange fans. Og hadde de ikke hatt mange fans så hadde ikke de vært populære, fått gitt ut noe, hatt konserter. Og da hadde jeg aldri fått opplevd de på Quarten! Shocked Panic, panic!

Ego er du Laughing
Jaha. Ego? Skjønner ikke helt hvordan jeg er ego.

Menneh. Fint at dere skjønner hva jeg mener. Kanskje er det bare en merkelig tvangstanke jeg har, men jeg kan i hvert fall ikke noe for det. =/
Register