Skiv-Tråden

AuthorMessage
RainbowHearts
Falling In Love With The Board
RainbowHearts
Age: -
Gender: -
Posts: 6382
March 9th, 2005 at 09:25am
Guest:
Alltså, inte för att vara en pessimist eller ngt, men är ni alltid väldigt negativa till människor som inte vetat ngt om Green Day innan American Idiot kom ut? Alla här verkar hacka som fanken på de nya...:S
Nu vet inte jag vad dom andra har sagt, och jag kan säga en sak. Jag visste inget om dom innan AI. Jag fick warning, dookie och AI samtidigt, typ när AI kom ut, och det är inte det att vara nytt fan JAG har nåt emor, utan dom som är 'fan' bara efter att ha hört typ två låtar. Det finns väldigt många sånna, kan jag säga. Och visst, det är okej att bara gilla två låtar, men då kan man väl iaf skippa "åhhhh green day är så bra!! jag är det stööörstaaa faaneeet i vääärlden, tihihihi.. han e så snyyyggg, å jag ÄLSKAR ALLA green dat låtar, tihihi"-grejjen. Jag menar.. alla? Du menar alla två som kommit ut på singel i sverige?



Age: -
Gender: -
Posts:
March 9th, 2005 at 03:01pm
DustBuddie:
Guest:
Alltså, inte för att vara en pessimist eller ngt, men är ni alltid väldigt negativa till människor som inte vetat ngt om Green Day innan American Idiot kom ut? Alla här verkar hacka som fanken på de nya...:S
Nu vet inte jag vad dom andra har sagt, och jag kan säga en sak. Jag visste inget om dom innan AI. Jag fick warning, dookie och AI samtidigt, typ när AI kom ut, och det är inte det att vara nytt fan JAG har nåt emor, utan dom som är 'fan' bara efter att ha hört typ två låtar. Det finns väldigt många sånna, kan jag säga. Och visst, det är okej att bara gilla två låtar, men då kan man väl iaf skippa "åhhhh green day är så bra!! jag är det stööörstaaa faaneeet i vääärlden, tihihihi.. han e så snyyyggg, å jag ÄLSKAR ALLA green dat låtar, tihihi"-grejjen. Jag menar.. alla? Du menar alla två som kommit ut på singel i sverige?
Nej nej... Alltså, jag vet inte riktigt hur de andra är, men jag kan villigt erkänna att jag inte hade ngn aning om vilka Green Day vart innan jag hört AI, och därefter köpt albumet. Visst, jag har träffat vissa som är enorma fjortisar och kallar sig punkare bara för att de lyssnar på BOB, och varenda gång har jag velat slå in plytet på dem, för de har ingen aning om hur många de förolämpar! Ajdå... detta blev visst lite snurrigt :S



Age: -
Gender: -
Posts:
March 9th, 2005 at 03:02pm
Vad jag menar är att vissa verkar hoppa på folk bara för att de precis börjat lyssna på GD, och tycker om deras musik... All deras musik, vill säga.
TheInnocentCanNeverLast
Shoot Me, I'm A Newbie
TheInnocentCanNeverLast
Age: -
Gender: -
Posts: 14
March 10th, 2005 at 01:16pm
Jag hade inte hört dom alls innan ai...förut lyssnade jag jämt på pop Embarassed sen började jag lyssna på rock(som nu är det enda som går att lyssna på) och hörde bobd på radion och sen var jag fast, nu har jag 40 green day låtar på datan och jag tycker alla e bra Very Happy
har en sån där fjortis i min klass,hon tror att hon e sååå cool Mad usch jag hatar henne Evil or Very Mad
RainbowHearts
Falling In Love With The Board
RainbowHearts
Age: -
Gender: -
Posts: 6382
March 11th, 2005 at 02:54am
TheInnocentCanNeverLast:
Jag hade inte hört dom alls innan ai...förut lyssnade jag jämt på pop Embarassed sen började jag lyssna på rock(som nu är det enda som går att lyssna på) och hörde bobd på radion och sen var jag fast, nu har jag 40 green day låtar på datan och jag tycker alla e bra Very Happy
har en sån där fjortis i min klass,hon tror att hon e sååå cool Mad usch jag hatar henne Evil or Very Mad
Jag lyssna också på pop innan.. Jimmy Jansson var min idol förra sommaren Embarassed Embarassed



Age: -
Gender: -
Posts:
March 12th, 2005 at 04:06pm
DustBuddie:
TheInnocentCanNeverLast:
Jag hade inte hört dom alls innan ai...förut lyssnade jag jämt på pop Embarassed sen började jag lyssna på rock(som nu är det enda som går att lyssna på) och hörde bobd på radion och sen var jag fast, nu har jag 40 green day låtar på datan och jag tycker alla e bra Very Happy
har en sån där fjortis i min klass,hon tror att hon e sååå cool Mad usch jag hatar henne Evil or Very Mad
Jag lyssna också på pop innan.. Jimmy Jansson var min idol förra sommaren Embarassed Embarassed
Kära du... Du chockerar mig!

Har ni förresten märkt att om man översätter Jimmy Janssons låt, så blir det:
I wanna swing, swing, swing, you and me
I wanna sing sing sing, sha la la
I'm a king king king, but maybe just for a day.
Ringer det några klockor?
RainbowHearts
Falling In Love With The Board
RainbowHearts
Age: -
Gender: -
Posts: 6382
March 12th, 2005 at 04:35pm
Guest:
DustBuddie:
TheInnocentCanNeverLast:
Jag hade inte hört dom alls innan ai...förut lyssnade jag jämt på pop Embarassed sen började jag lyssna på rock(som nu är det enda som går att lyssna på) och hörde bobd på radion och sen var jag fast, nu har jag 40 green day låtar på datan och jag tycker alla e bra Very Happy
har en sån där fjortis i min klass,hon tror att hon e sååå cool Mad usch jag hatar henne Evil or Very Mad
Jag lyssna också på pop innan.. Jimmy Jansson var min idol förra sommaren Embarassed Embarassed
Kära du... Du chockerar mig!

Har ni förresten märkt att om man översätter Jimmy Janssons låt, så blir det:
I wanna swing, swing, swing, you and me
I wanna sing sing sing, sha la la
I'm a king king king, but maybe just for a day.
Ringer det några klockor?
Nej, jag är korkad
CrashDiet
Shoot Me, I'm A Newbie
CrashDiet
Age: -
Gender: -
Posts: 99
March 12th, 2005 at 04:38pm
Snooty nej
Det ringer inga klockor.
Gustavatron.
Addict
Gustavatron.
Age: -
Gender: -
Posts: 12813
March 12th, 2005 at 05:16pm
klockor? typ, my december?



Age: -
Gender: -
Posts:
March 13th, 2005 at 03:48am
helt meningslös låt...
RainbowHearts
Falling In Love With The Board
RainbowHearts
Age: -
Gender: -
Posts: 6382
March 13th, 2005 at 03:49am
Guest:
helt meningslös låt...
tyyp
pillan
Geek
pillan
Age: -
Gender: -
Posts: 380
March 13th, 2005 at 03:52am
DustBuddie:
Guest:
helt meningslös låt...
tyyp

opps glömde logga in...han vann iallafall inte
RainbowHearts
Falling In Love With The Board
RainbowHearts
Age: -
Gender: -
Posts: 6382
March 13th, 2005 at 03:55am
pillan:
DustBuddie:
Guest:
helt meningslös låt...
tyyp

opps glömde logga in...han vann iallafall inte
nää.. Haha kollade ni igår? Nordman (som min lillebror hejjade på, LOL) fick typ 30 poäng totalt eller nåt.. fan va mobbat Laughing



Age: -
Gender: -
Posts:
March 13th, 2005 at 05:57am
DustBuddie:
pillan:
DustBuddie:
Guest:
helt meningslös låt...
tyyp

opps glömde logga in...han vann iallafall inte
nää.. Haha kollade ni igår? Nordman (som min lillebror hejjade på, LOL) fick typ 30 poäng totalt eller nåt.. fan va mobbat Laughing
Tror inte ens att han fick så mkt ^^
han sög verkligen, så han förtjänade det.
RainbowHearts
Falling In Love With The Board
RainbowHearts
Age: -
Gender: -
Posts: 6382
March 13th, 2005 at 06:01am
Guest:
DustBuddie:
pillan:
DustBuddie:
Guest:
helt meningslös låt...
tyyp

opps glömde logga in...han vann iallafall inte
nää.. Haha kollade ni igår? Nordman (som min lillebror hejjade på, LOL) fick typ 30 poäng totalt eller nåt.. fan va mobbat Laughing
Tror inte ens att han fick så mkt ^^
han sög verkligen, så han förtjänade det.
Jaa..
Det enda som egentligen var BRA var Mikeal Toning (Rold Nygård) och Henrik schyffert



Age: -
Gender: -
Posts:
March 13th, 2005 at 06:07am
De kunde inte heller fått bättre personer till att spela de rollerna. De var svinroliga ^^
RainbowHearts
Falling In Love With The Board
RainbowHearts
Age: -
Gender: -
Posts: 6382
March 13th, 2005 at 06:27am
jaa, dom är alltid roliga Very Happy
Kollar ni på Parlamentet? Dom e ju typ med där..
Gustavatron.
Addict
Gustavatron.
Age: -
Gender: -
Posts: 12813
March 13th, 2005 at 06:37am
fick warped tour 2003 comp. igår, asbra
pillan
Geek
pillan
Age: -
Gender: -
Posts: 380
March 13th, 2005 at 08:01am
DustBuddie:
jaa, dom är alltid roliga Very Happy
Kollar ni på Parlamentet? Dom e ju typ med där..

japp kollar alltid på parlamentet, skit kul Very Happy



Age: -
Gender: -
Posts:
March 13th, 2005 at 08:55am
Parlamentet är urbra! skrattar typ på mig varje gång Razz
Register