regels

AuthorMessage
Belle*
Addict
Belle*
Age: 33
Gender: Female
Posts: 12988
May 17th, 2006 at 01:20pm
sorry! Mr. Green
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
Age: 33
Gender: Female
Posts: 16757
May 17th, 2006 at 02:07pm
tssss


siddert
Wey
Geek
Wey
Age: -
Gender: -
Posts: 191
May 19th, 2006 at 04:01pm
*lolt*
Capt. Jack Harkness
Addict
Capt. Jack Harkness
Age: 33
Gender: Female
Posts: 12142
May 20th, 2006 at 03:21am
sidd
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
May 20th, 2006 at 04:51am
boe!
Wey
Geek
Wey
Age: -
Gender: -
Posts: 191
May 20th, 2006 at 05:33am
schrik :O
Effy
Addict
Effy
Age: 33
Gender: Female
Posts: 13565
May 20th, 2006 at 05:36am
dit topic is echt heel loos Laughing
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
May 20th, 2006 at 05:37am
mij ook Laughing

nieuwe regel: ahmmm iedereen schrijft een kort verhaal? of maakt een tekening? als bewijs van exclusief lidmaatschap Retard
Wey
Geek
Wey
Age: -
Gender: -
Posts: 191
May 20th, 2006 at 05:42am
Image

Een Billie colorize? Very Happy

Edit: Zelf gemaakt Very Happy *trots*
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
May 20th, 2006 at 05:46am
how did you do that Surprised [gaps]
Wey
Geek
Wey
Age: -
Gender: -
Posts: 191
May 20th, 2006 at 05:47am
Photoshop ^^ Very Happy
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
May 20th, 2006 at 05:52am
ik wil ook photoshop Sad
Effy
Addict
Effy
Age: 33
Gender: Female
Posts: 13565
May 20th, 2006 at 06:02am
als marieke wakker word ziet ze dat haar wekker te laat is afgegaan, van schrik springt ze uit bed en rent de trap af. zoals ze al verwacht had vond ze alleen haar hondje pieter. 'ohnee,' zei hij 'ze zijn allemaal al naar de kerk marieke!' marieke gaat aan tafel zitten en kijkt naar de overgebleven ontbijt spullen. het is al te laat om nog binnen te gaan in de kerk. 'zeg pieter, ' zegt ze 'zullen wij een eigen kerk gaan maken?'. pieter kijkt haar een beetje maf aan en vraagt hoe ze dat bedoeld. 'dan hoeven wij nooit meer naar de kerk...' 'ik hoef niet naar de kerk marieke.' onderbreekt hij haar. 'werk even mee of ik geef je weer een wormenkuur,' zegt ze. 'we maken gewoon onze eigen kerk, met onze eigen ideeen en dan zal de pastoor nooit meer boos op mij zijn omdat ik me heb verslapen!'. met dit in gedachten gaat marieke ijverig aan het werk. ze begint met het bouwen van een kerk in de tuin en voor de ingang maakt ze een heel mooie 5 puntige ster. dan opeens staat er een jongen naast haar. hij is lang en slungelig met blond haar en donkere ogen. marieke kijkt verschrikt op als hij haar vraagt of hij kan helpen. ze snapt niet hoe die eikel in haar tuin komt. maar omdat marieke een slappe trut is zegt ze toch maar ja. de jongen komt met ontzettend mooie ideeen voor de kerk en is een goede helper. toch komt hij haar ergens wel eng bekend voor. tegen de middag is de kerk af. 'zullen we eens de eerste mis gaan houden?' vraagt de jongen. marieke is dolenthousiast en loopt met hem de kerk in. de jongen klimt op het kleine podiumpje en begeent te spreken. nieuwsgierig gaat marieke vooraan zitten en luisterd hij naar zijn hypnotiserende woorden. hij begint te brabbelen over: 'het doden van uw vaders' 'het verkrachten van uw zuster' 'het eten van het hart van uw moeder' 'het schoppen van uw hond' en 'het breken van omas heup'. een beetje angstig luisterd marieke toe. dan opeens begint de jongen te schreeuwen in een onverstaanbaar taaltje en vliegt de hele kerk in brand. marieke spring schreeuwend op en wil weg komen maar het vuur is overal. ze voelt de warmte op haar huid. het vuur klimt langs haar rok omhoog en ze voelt hoe haar benen langzaam verschroeien. ze schreeuwt het uit en kijkt de jongen smekend aan. maar hij kijkt alleen maar gefascineerd toe. als de vlammen mariekes haar berijken valt ze neer op de grond. met haar ogen half geopend ziet ze haar verschroeide handen voor haar liggen. de jongen loopt nu naar haar toe. het vuur doet hem niks. hij knielt voor haar neer en aait over haar hoofd. dan sluit ze haar ogen en houd het allemaal op.

later als mariekes ouders thuis komen willen ze hun dochter straffen voor het verslapen en het missen van de kerk. in de huiskamer treffen ze echter alleen pieter aan...geschopt en gespiest met een lange stok. moeder schreeuwt, zusje huilt, oma valt en breekt haar heup. vader rent woedend en angstig de tuin in en vind daar marieke in het midden op de grond. om haar heen liggen een paar verkoolde restjes...'MARIEKE!' schreeuwt haar vader. hij rent naar haar toe en knielt voor haar neer. marieke zit op de grond en leest in de bijbel, zo nu en dan scheurt ze er bladzijde uit en steekt ze aan. ze kijkt op en grijnst naar haar vader. het laatste wat haar vader ziet is een vreemde donkere kleur van iemand anders ogen in zijn dochter. vanuit het huis klinkt geschreeuw als het opeens in vlammen opgaat.

marieke staat op en stapt over haar vaders lijk. ze draait zich om en ziet hoe haar moeder haar armen om haar zusje slaat om haar te beschermen. terwijl het al veel te laat is en haar zusje al in vlammen opgaat. oma ligt nog steeds te krijsen dat haar heup zo'n pijn doet. stomme trut dat ze is. de bijbel in haar hand vat vlam en valt in hoopjes stof op de grond. grijnzend loopt marieke weg. verderop staat een jongen op haar te wachten. hij strekt zijn arm naar haar uit en samen verdwijnen ze.

AAAH EEN VERHAAL! Retard
Effy
Addict
Effy
Age: 33
Gender: Female
Posts: 13565
May 20th, 2006 at 06:02am
Junkie Princess:
ik wil ook photoshop Sad


-joins in-
Wey
Geek
Wey
Age: -
Gender: -
Posts: 191
May 20th, 2006 at 06:05am
Ik heb hem nog ergens upgeload staan. Het bestand + Trial, dus als jullie willen kan ik de link ernaar wel versturen? XD
Effy
Addict
Effy
Age: 33
Gender: Female
Posts: 13565
May 20th, 2006 at 06:06am
Surprised jaaaaah
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
May 20th, 2006 at 06:14am
dfoen!!
Wey
Geek
Wey
Age: -
Gender: -
Posts: 191
May 20th, 2006 at 06:15am
Ik heb het over de PM gestuurd, dus hou die inboxz in de gate ^^
Effy
Addict
Effy
Age: 33
Gender: Female
Posts: 13565
May 20th, 2006 at 06:16am
heb het Very Happy nu nog kaden GZA
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
May 20th, 2006 at 06:17am
ja daankjze Very Happy
koen leuk verhaal Surprised
Register