Author | Message |
---|
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | laat ons eens lachen  |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | welke? ching chang ttetebgehang of die andere?  |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | volgens mij ching chang |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | clue : het slaat op niets het rijmt gewoon  |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | uhm okee dan  xD |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | haha  nou ja ik vroeg het niet |
Belle* Addict
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | sanne: mag ik de jam? welke smaak is het?
ik: jam ofzo
 mja je had ere bij moeten zijn |
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | Belle*:leg m is uit (iemand die m snapt)  buiten dat t rijmt is t ook handig om te weten dat tetten tieten zijn
toch? |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | ja en behang is behang  |
 |
Ryan Ross. Basket Case
Een uitglijdertje in Eindhoven van premier Balkenende. Hij viel van een skateboard na te zijn uitgedaagd door twee Eindhovense skaters
xD  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | http://www.rtl.nl/(channel=rtl4,progid=rtlnieuws)/system/video/wvx/components/actueel/rtlnieuws/miMedia/2006/week18/woensdag_1700_balkenende.avi_plain.xml/805.wvx
de premier op zn bek zien gaan
onbetaalbaar
voor de rest eurocard mastercard xD |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | Keith Richards,de gitarist van de Rolling Stones,is gewond geraakt op Fiji tijdens zijn vakantie.Hij heeft een lichte hersenschudding opgelopen.
De 62-jarige rocker is donderdag op de één of andere manier uit een palmboom
gevallen.Daar was hij samen met Rolling Stone-collega Ron Wood ingeklommen.Na de valpartij is de wildebras per helikopter naar een hospitaal gebracht. |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | Michael Jackson zal bij zijn comeback gaan samenwerken met 50 Cent en G-Unit. Ook Lucy Pearl zal te horen zijn op Michael's nieuwe single 'Trial of the century'.
Jackson and friends
zullen er neit veel zijn dan  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | De groepsnaam gaf op zich al een stille hint, maar de Pussycat Dolls krijgen hun eigen speelgoedpop.
De Amerikaanse speelgoedfirma Hasbro zit erachter en hoopt de ‘dolls’ nog voor de kerst in de schappen te krijgen.
Het is niet de eerste keer dat popbandjes een speelgoedversie krijgen, want de heren van ’N SYNC en Britney Spears kregen ooit eveneens een plastic evenknie.
De doelgroep van Hasbro is best opmerkelijk, want de firma richt zich met name op kinderen in de leeftijd van 6 tot 9 jaar. De pop van leadzangeres Nicole zal ongetwijfeld het meest verkocht worden…
 t nieuws rockt  xD |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | Als celebs een ongeluk krijgen of veroorzaken lossen ze dit vaak op zonder schadevergoeding. Knipperen met de ogen of een foto maakt al veel goed. Orlando Bloom reed bijna een man op een scooter dood, en loste dit op door het slachtoffer een handtekening te geven. "Het is een wonder dat ik het na kan vertellen. Orlando heeft niet in zijn spiegels gekeken, want dan had hij mij gezien.
Hij ramde mijn scooter, ik vloog door de lucht en kwam hard op het asfalt terecht. Als er een auto uit de andere richting was gekomen was ik zeker dood geweest", aldus de aangereden man, Slawomir Szydlowski. Slawomir had interne bloedingen en diepe wonden. Toen de ambulance kwam moesten ze allebei een blaastest doen.
" We moesten allebei een blaastest doen. Toen ik eenmaal in de ambulance lag, sprong Bloom binnen en gaf mij zijn handtekening. Hij heeft wel gebeld of alles goed met mij ging". |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | The minority!:http://www.rtl.nl/(channel=rtl4,progid=rtlnieuws)/system/video/wvx/components/actueel/rtlnieuws/miMedia/2006/week18/woensdag_1700_balkenende.avi_plain.xml/805.wvx
de premier op zn bek zien gaan
onbetaalbaar
voor de rest eurocard mastercard xD
wat een idioot  |