Author | Message |
---|
Greenzzz Falling In Love With The Board
Age: - Gender: - Posts: 8621 | July 27th, 2005 at 09:51am ikke:
4cds 2x green day(kerplunk! en warning) 1x sex pistols (never mind the bullocks) 1x ramones (best of the nog wat years )
4 patches: ramones, green day, sex pistols, nirvana |
Jon Walker Falling In Love With The Board
Age: 36 Gender: Female Posts: 5479 | July 27th, 2005 at 09:53am hehe die cd van the ramones was het laatste wat ik kocht
best of the chrysalis years, voor maar 5 euro |
Age: - Gender: - Posts: 8621 | July 27th, 2005 at 09:55am muffinqueen:hehe die cd van the ramones was het laatste wat ik kocht
best of the chrysalis years, voor maar 5 euro
wooooooooohh ik heb er 7 euro voor gedokt ofzo .... nou ja.. mnmoeder.. ik moet nog terug betalen.. maar dat vergeet ze toch wel |
arctic_monkey Idiot
Age: - Gender: - Posts: 953 | July 27th, 2005 at 10:56am ik moet nog tickets kopen voor My Chemical Romance voordat ze worden uitverkocht!!!! |
GDookie16 Geek
Age: - Gender: - Posts: 216 | July 27th, 2005 at 11:44am ^ja ik wil ook graag naar MCR, maar ik mag niet! |
GDookie16 Geek
Age: - Gender: - Posts: 216 | July 27th, 2005 at 11:46am muffinqueen:hehe die cd van the ramones was het laatste wat ik kocht
whaa die CD heb ik nog niet waar kan je m kopen??
*het is best lang geleden dat ik wat gekocht heb, maar ik ga de 7 inch van Basket Case kopen van EBay * |
Age: - Gender: - Posts: 8621 | July 27th, 2005 at 01:05pm GDookie16:muffinqueen:hehe die cd van the ramones was het laatste wat ik kocht
whaa die CD heb ik nog niet waar kan je m kopen??
*het is best lang geleden dat ik wat gekocht heb, maar ik ga de 7 inch van Basket Case kopen van EBay *
ik heb em bij de fame gekocht in amsterdam |
arctic_monkey Idiot
Age: - Gender: - Posts: 953 | July 27th, 2005 at 01:34pm Woow, Merel kent coole winkels Hahah, ik ben echt heel slecht in shoppen Ik koop gewoon alles wat ik zie |
Jon Walker Falling In Love With The Board
Age: 36 Gender: Female Posts: 5479 | July 27th, 2005 at 02:06pm ik heb net voor de eerste kker in mijn leven een rok gekocht |
Age: - Gender: - Posts: 8621 | July 27th, 2005 at 05:14pm ik heb in 4 dagen ofzo 7 cds gekocht |
Michael Valentine Falling In Love With The Board
Age: - Gender: - Posts: 6184 | July 27th, 2005 at 06:02pm ik heb als laatste een cd van de toy dolls gekocht |
bonkin' patron sainty Idiot
Age: - Gender: - Posts: 812 | July 27th, 2005 at 08:51pm het laatste wat ik kocht was een cd van bad religion en dat was de laatste nieuwe 'the empire strikes first' een echte aanrader
ze komen naar pukkelpop |
The Bears Are Coming Basket Case
Age: 33 Gender: Female Posts: 16757 | July 28th, 2005 at 07:24am ik had eerst 5 singles gekocht op ebay maar ben ze vergeten op te halen door dat gezeik hier
laatste wat ik gekocht heb was de breakout (green day poster) maar die poster hed ik al dubbel dus heb ik m weggegeven weg 2 euro
het eerst volgende dat ik ga kopen word electrische gitaar dat moet gewoon
en anders ga ik lekker mijn geld uitgeven in amsterdam |
Livin' in my head Jackass
Age: - Gender: - Posts: 1707 | July 28th, 2005 at 09:22am het laatste wat ik heb gekocht zijn 2 cd's van the foo fighters en sloffen met schaapjes, bijpassend bij mn pyjama |
LesbianGreenDayLover Shoot Me, I'm A Newbie
Age: 44 Gender: Female Posts: 80 | July 28th, 2005 at 04:22pm Hmm.. het laatste wat ik gekocht heb.. *denk* *kraak*...
ghehe kheb gewoon al meer dan een week geen geld uit gegeven...
Wat zeg ik... twee weken!!
Laatste wat ik kocht was volgens mij een ijsje.... en das dus alweer een flinke tijd terug |
bonkin' patron sainty Idiot
Age: - Gender: - Posts: 812 | July 28th, 2005 at 10:46pm LesbianGreenDayLover:Hmm.. het laatste wat ik gekocht heb.. *denk* *kraak*...
ghehe kheb gewoon al meer dan een week geen geld uit gegeven...
Wat zeg ik... twee weken!!
Laatste wat ik kocht was volgens mij een ijsje.... en das dus alweer een flinke tijd terug
dat is pas iets waar ik véél geld zou aan uitgeven (als ik het had )
mmmmm ijsjes met slagroom (en een emo )
|
*Sophie* King For A Couple Of Days
Age: - Gender: - Posts: 2737 | July 29th, 2005 at 07:09am [QUOTE="bonkinhehe de emo-obsessies waaien hier nog steeds rond *stort zich op de eerste emo die ze ziet*
O wacht, er zijn hier geen emo's |
Age: - Gender: - Posts: 2737 | July 29th, 2005 at 07:10am Go Johnny Go:muffinqueen:hehe die cd van the ramones was het laatste wat ik kocht
wooooooooohh ik heb er 7 euro voor gedokt ofzo .... nou ja.. mnmoeder.. ik moet nog terug betalen.. maar dat vergeet ze toch wel Ik heb de Chrysalis Years gekocht voor iets van 20 euro |
Age: - Gender: - Posts: 2737 | July 29th, 2005 at 07:11am -aylinia-:ik moet nog tickets kopen voor My Chemical Romance voordat ze worden uitverkocht!!!! is MCR in NL? |
Age: - Gender: - Posts: 2737 | July 29th, 2005 at 07:13am Ik weet echt niet wat het laatste is wat ik heb gekocht... |