Den norske green day sia her er blitt ganske død nå...

AuthorMessage
*Punky 'n' Converse*
Geek
*Punky 'n' Converse*
Age: -
Gender: -
Posts: 103
August 21st, 2005 at 01:06pm
kan vi ikke finne på et bra subjekt så vi kan få skravla løs da? kom med forslagRazz
*unwanted*
Jackass
*unwanted*
Age: 29
Gender: Female
Posts: 1501
August 21st, 2005 at 01:45pm
la oss diskutere litt hvordan kvarkefysikken fungerer dere
*Punky 'n' Converse*
Geek
*Punky 'n' Converse*
Age: -
Gender: -
Posts: 103
August 21st, 2005 at 01:57pm
lolRazz
Scout
King For A Couple Of Days
Scout
Age: -
Gender: -
Posts: 2936
August 21st, 2005 at 02:18pm
Laughing Laughing Laughing
*Punky 'n' Converse*
Geek
*Punky 'n' Converse*
Age: -
Gender: -
Posts: 103
August 21st, 2005 at 03:23pm
kjeeedeeeer meeeg!Sad
*unwanted*
Jackass
*unwanted*
Age: 29
Gender: Female
Posts: 1501
August 21st, 2005 at 03:25pm
knabb no sprit fra foreldran dine da ma, drekk de sanseløst full, da bli dæ knall Razz
placenta
Shoot Me, I'm A Newbie
placenta
Age: -
Gender: -
Posts: 37
August 22nd, 2005 at 07:44am
At den norske forumdelen er i ferd med å dø er kanskje ikke så veldig merkelig. For mitt vedkommende ble jeg kjempeglad da jeg oppdaget at det er en håndfull nordmenn der ute som er ivrige nok til å ønske å ivareta et norsk forum. Gleden tok imidlertid brått slutt da jeg fant ut at forumet ikke var noe annet enn "offentlige MSN-samtaler" med signaturer som er tre ganger så lange som gjennomsnitts-innleggene (som ofte består av bare smileys, "lol" eller andre mindre interresante utsagn).

Poenget er at forumet rett og slett ble for "internt", kjedelig og intetsigende. Ønsker jeg å bli kjent med noen så benytter jeg andre måter enn å lage smileys i forum.

Mulig dette ble litt "gammel mann med streng pekefinger", men nå vet dere i alle fall hvorfor jeg ikke er nevneverdig engasjert her.

Og tro meg; hadde dette vært et forum hvor GREEN DAY ble diskutert (og ikke "lol", smileys og "hvilken farge har du på trusa i dag?"Wink, så hadde jeg hatt enorme mengder jeg kunne ha bidratt med av norske scans etc...


-placenta
EchoBrain
Falling In Love With The Board
EchoBrain
Age: -
Gender: -
Posts: 9718
August 22nd, 2005 at 08:31am
dette er jo samme som "What's New" bare på norsk + noen Green Day ting
*unwanted*
Jackass
*unwanted*
Age: 29
Gender: Female
Posts: 1501
August 22nd, 2005 at 08:51am
dæ æ ikke grett å væra gammal blant ungdommer gitt..

dessuten vil e ikke påstå at bruken av "0__o" og "lol" æ så veldig utbredt her, e har sett folk der sikkert halvparten tå postan æ slekke der utpå den engelskspråklige delen..
*Punky 'n' Converse*
Geek
*Punky 'n' Converse*
Age: -
Gender: -
Posts: 103
August 22nd, 2005 at 09:31am
wow...tror nok placenta må finne en annen å leke med...
*Punky 'n' Converse*
Geek
*Punky 'n' Converse*
Age: -
Gender: -
Posts: 103
August 22nd, 2005 at 09:39am
slett denne topicen du echobrain...alle blir så sure nå for tia...
The Trashcans
Jackass
The Trashcans
Age: 33
Gender: Male
Posts: 1320
August 22nd, 2005 at 10:08am
Er enig med Placenta jeg Smile . Greit nok at dette er et forum som legger opp til litt off-topic snakking o.l. Men det må da for guds skyld gå an og snakke på et litt bedre vis enn det det gjør på forumet nå.

Dette forumet har begynt å ligne på en Chat på en ungdomsside. Vi burde lage noen regler og ha det på en "Sticky"-Thread på toppen. F.Eks: Bare lov til å snakke Bokmål eller nynorsk.(bare et eksempel.) Da tror jeg at dette forumet hadde vært mye bedre.

Og. Hvis moderatoren hadde følgt litt mer med. Det er mange MENINGSLØSE tråder her på dette forumet(Les: Enda en chattethread) Hva i helve** er vitsen med å ha 2 stk.? Det er en tråd du godt kan slette med god samvittighet.

Håper jeg gjorde det klart for meg her.

Mvh. LongView3.
*unwanted*
Jackass
*unwanted*
Age: 29
Gender: Female
Posts: 1501
August 22nd, 2005 at 10:12am
å faen har du imot dialekter!
dæ tar ca 2sek mæ ekstra konsentrasjon for å læsa dæ, (mindre hvis du har någgå oppi huggu ditt) hvis du allikavel ikke skjønne dæ så drit i å læs dæ da! e byne ikke akkurat å grine for om du ikke klare å læsa dæ e skriv
The Trashcans
Jackass
The Trashcans
Age: 33
Gender: Male
Posts: 1320
August 22nd, 2005 at 10:14am
Ser du bedre på det jeg skrev så var det bare et eksempel. Tatt fra et annet forum som jeg er på.
*unwanted*
Jackass
*unwanted*
Age: 29
Gender: Female
Posts: 1501
August 22nd, 2005 at 10:16am
akkurat dæ e kommenterte nå va at du ville innføre kun bruk av bokmål el nynorsk
no som e da syns va et mindre bra forslag, mildt sagt
The Trashcans
Jackass
The Trashcans
Age: 33
Gender: Male
Posts: 1320
August 22nd, 2005 at 10:22am
Jeg ville ikke innføre det. For 2. Gang: Det var et eksempel
placenta
Shoot Me, I'm A Newbie
placenta
Age: -
Gender: -
Posts: 37
August 22nd, 2005 at 10:29am
Vel, til dere som henger dere opp i "det er da ikke så mange lol-poster her som andre steder", så var det bare ment som et eksempel. Gå igjennom trådene på dette forumet og tell hvor mange poster som inneholder mer enn 20 tegn! Et forum er normalt en meningsutveksling med konstruktive innspill fra de som har noe å tilføre en debatt.

Jeg innser at et norsk Green Day-forum kanskje er en anelse "smalt" i lengden og at man kanskje kan få behov for å prate om andre ting, men dette har man off-topic tråder til. Slik jeg ser det er dette forumet ikke noe annet enn en fjortis-hangout (beklager om jeg fornærmer noen) med den eneste fellesnevneren at alle liker Green Day.

Og hva moderatorene angår så synes jeg de alt for skjeldent viser god dømmekraft med hensyn til hva som er fornuftige tråder og ikke.

Sånn. Nå blir jeg sikkert upopulær nå.


-placenta
The Trashcans
Jackass
The Trashcans
Age: 33
Gender: Male
Posts: 1320
August 22nd, 2005 at 10:39am
placenta:
Gå igjennom trådene på dette forumet og tell hvor mange poster som inneholder mer enn 20 tegn!

Akkurat det har jeg sagt før. Det er utrolig irriterende å se hvor lite konstruktive innlegg som egentlig er laget på dette forumet. Hadde vært morsomt å hatt en sånn "søker" som søkte etter hvor mange poster som hadde mer enn et justerbart antall tegn. Razz
*unwanted*
Jackass
*unwanted*
Age: 29
Gender: Female
Posts: 1501
August 22nd, 2005 at 11:02am
[Metal]Longview3:
Jeg ville ikke innføre det. For 2. Gang: Det var et eksempel


hehe, uuuuuuuuuki.. e måtte berre forsvare me der litt Wink
*Punky 'n' Converse*
Geek
*Punky 'n' Converse*
Age: -
Gender: -
Posts: 103
August 22nd, 2005 at 02:32pm
pliz slett det! vær så snill! slitt denne hersans topicen her da!....uff...føler meg ond fordi jg kjeda mg..
Register