Relationer.. haha

AuthorMessage
User Not Found
Geek
User Not Found
Age: -
Gender: -
Posts: 171
January 2nd, 2006 at 02:49pm
vad jobbigt :/

jag gör allt för att hålla kontakten me min sofie å hon me, men de går bra för oss Very Happy
´Scumbag´
Idiot
´Scumbag´
Age: -
Gender: -
Posts: 582
January 2nd, 2006 at 02:56pm
Det e bra det! Man ska behålla sina kompisar, dem är bra! Men det är jobbigt när dem (mina kompisar) inte ens gör ngt, men jag orkar inte bry mig längre tror jag!? Jag vet ju att en av dem snackar skit om mig för att jag använder converse...taskigt!
Så jag vet inte varför jag bryr mig? Kanske för att man vill inte släppa taget för man har varit bästa kompisar i evigheter.
Trahald
Idiot
Trahald
Age: -
Gender: -
Posts: 575
January 2nd, 2006 at 03:00pm
mm jag hatar att förlora kompisar...det är det dummaste i världen...
User Not Found
Geek
User Not Found
Age: -
Gender: -
Posts: 171
January 2nd, 2006 at 03:05pm
mm. de e nog så med mej med. eller ja.
asså ja hade en kompis å hon å ja va typ, väldigt tajta.
men vi typ gled isär, sen insåg ja att hon bara utnyttjade mej iallafall så de va väl lika bra de.

men en annan kompis ja hade va världens bästa kompis, men sen va de bara nåt som hände, nligt mej va de hennes fel.
VI hade bestämt att vi skulle gå på hamnfestivalen i enköping å sen insåg jag att jag inte kunde så ja skulle ringa å säga det å då blev hon skitsur å slängde på luren

de va i början av sommarlovet å efter typ en månad så orkade ja inte längre så ja ringde till henne, vi typ prata en stund å de började bli bra, men sen tog hon upp de där å då sa ja som de va att ja inte kunde gå, då blev hon arg å slängde på luren igen. Då sket ja i henne.

vi vart ju tvugna att prata sen eftersom vi givk i samma klass men de tog tid, ibland pratar vi på msn.

Men den vänskapen vi hade är som bortblåst, nu är det somm om vi nyss träffats på typ msn. men den första kompisen pratar ja inte med. hon betyder ingenting för mej längre
User Not Found
Geek
User Not Found
Age: -
Gender: -
Posts: 171
January 2nd, 2006 at 03:07pm
jag har dessutom upptäckt att jag öppnar mej rätt mycke för er här på gsb, där vemsomhelst kan gå in å läsa :s
´Scumbag´
Idiot
´Scumbag´
Age: -
Gender: -
Posts: 582
January 2nd, 2006 at 03:09pm
Håller med, Det är pain.
User Not Found
Geek
User Not Found
Age: -
Gender: -
Posts: 171
January 2nd, 2006 at 03:13pm
verkligen, men de e så svårt att veta vem man kan lite på åxå.

Jag litar typ väldigt lätt på folk som ja inte känner, typ på internet. De e ju lite ..knäppt.. men ändå.
´Scumbag´
Idiot
´Scumbag´
Age: -
Gender: -
Posts: 582
January 2nd, 2006 at 03:26pm
Jag litar mer på folket på internet än i mitt vardagliga liv, jovisst, det låter konstigt men det är enklare och öppna sig här.
Man orkar lixom inte bry sig vad som händer med det man skriver, jag gör inte det iallfall, jag skriver och sedan vet jag inte hur många som bryr sig eller ngt,.. men det känns bra att man kan "fly" till ett ställe och bara glömma allt omkring sig för en stund.
User Not Found
Geek
User Not Found
Age: -
Gender: -
Posts: 171
January 2nd, 2006 at 03:30pm
precis. det är bara så mycket lättare.

Men ibland hittar man människor som man verkligen skulle vilja va kompis med IRL, men som är skit långt bort.
´Scumbag´
Idiot
´Scumbag´
Age: -
Gender: -
Posts: 582
January 2nd, 2006 at 03:33pm
JA! Där känner jag igen migVery Happy
Men det närmaste man kommer det är typ msn om dem bor långt borta. vilket är synd om man vill träffa dem IRL.
Trahald
Idiot
Trahald
Age: -
Gender: -
Posts: 575
January 2nd, 2006 at 03:36pm
mm jag öppnar mej också mer på internet, det är konstigt men det är lättare att berätta saker för personer som man inte riktigt känner...konstigt egentligen...
User Not Found
Geek
User Not Found
Age: -
Gender: -
Posts: 171
January 2nd, 2006 at 03:36pm
ja ja träffa en skitschysst kille (ja de va en kille) i australien.

jippi. lycka till å va kompis me. men vi snackade skitmycke på msn... men eftersom vi inte kunde träffas på riktigt så vart de att vi tappa kontakten iallafall.. sånt e synd.
´Scumbag´
Idiot
´Scumbag´
Age: -
Gender: -
Posts: 582
January 2nd, 2006 at 03:39pm
Ja, om man ändå hade mkt pengar så man kunde flyga och träffa alla kompisar runt i världen. Fan vad roligtVery Happy
Trahald
Idiot
Trahald
Age: -
Gender: -
Posts: 575
January 2nd, 2006 at 03:43pm
japp särskilt om man träffat nån i verkligheten o verkligen vill hålla kontakten över msn o telefon o det skiter sej...det är jättetrist..
´Scumbag´
Idiot
´Scumbag´
Age: -
Gender: -
Posts: 582
January 2nd, 2006 at 03:45pm
hur många har ni typ träffat IRL som ni mött över internet? och pratat i telefonen med?
User Not Found
Geek
User Not Found
Age: -
Gender: -
Posts: 171
January 2nd, 2006 at 04:34pm
hehe. öh.. okej.. två kan jag komam på såhär nu iaf.

j tror inte de e nå fler :s
ataris
Jackass
ataris
Age: 35
Gender: Female
Posts: 1126
January 2nd, 2006 at 06:18pm
HaHaI'mDead:
precis. det är bara så mycket lättare.

Men ibland hittar man människor som man verkligen skulle vilja va kompis med IRL, men som är skit långt bort.
ja jag har hittat EN fast han bor nere i gbg Sad
ataris
Jackass
ataris
Age: 35
Gender: Female
Posts: 1126
January 2nd, 2006 at 06:20pm
´Scumbag´:
hur många har ni typ träffat IRL som ni mött över internet? och pratat i telefonen med?
okej Embarassed det är säkert över 10.....
User Not Found
Geek
User Not Found
Age: -
Gender: -
Posts: 171
January 2nd, 2006 at 06:25pm
beddiz beddiz. suck.

ja vill åså träffa folk. ja måste, de e mitt nyårslöfte Razz
ataris
Jackass
ataris
Age: 35
Gender: Female
Posts: 1126
January 2nd, 2006 at 06:32pm
o på sp ska jag träffa runt tio till eller det är snarare 20 jag träffat förut via internet eller är det mer
Register