System Of A Down

AuthorMessage
~tre's_lost_nut~
King For A Couple Of Days
~tre's_lost_nut~
Age: -
Gender: -
Posts: 2504
July 22nd, 2006 at 03:22pm
Either that sentence is dripping - DRIPPING I SAY - with sarcasm, or you don't know much. O.o
Bleach
Rotting On Here
Bleach
Age: 27
Gender: Female
Posts: 47505
July 25th, 2006 at 12:10pm
k, lets keep this thread going!!!!!

-says something on-topic-

whats your favorite line from ANY SOAD song?


i have to think about this...
~tre's_lost_nut~
King For A Couple Of Days
~tre's_lost_nut~
Age: -
Gender: -
Posts: 2504
July 25th, 2006 at 12:17pm
Jeez there are so many....
Hmmm...

*points to avatar* Yeah, that one rings true with me, I think.
But I'll probably change my mind by the time I get home. =/
Thanks for bringing the thread back after I killed it. O.o
Yes I Am God
Basket Case
Yes I Am God
Age: 28
Gender: Female
Posts: 15946
July 25th, 2006 at 03:59pm
If I can't choose a favorite song, I don't know how you expect me to choose a favorite line.
Bleach
Rotting On Here
Bleach
Age: 27
Gender: Female
Posts: 47505
July 25th, 2006 at 05:46pm
favorite funny line[s]:'My shit stinks much better than yours!'
'my cock is much bigger than yours!'
'eat all the grass you want, accidents happen in the dark''banana banana banana terrocotta, banana banana banana terrocotta terrocotta pie'
Bleach
Rotting On Here
Bleach
Age: 27
Gender: Female
Posts: 47505
July 26th, 2006 at 06:00pm
http://www.youtube.com/watch?v=UG0dlIABoGg&search=uranium%20fuse

lmfao@ this.

shavos jus t sitting there like, wuh?

but theyre being so hilarious and giving julia (the interviewer) such a hard time lmfao
~tre's_lost_nut~
King For A Couple Of Days
~tre's_lost_nut~
Age: -
Gender: -
Posts: 2504
July 26th, 2006 at 07:28pm
I've seen that, classic interview, that is.
i love the whole superman/batman thing daron goes on about... if you didnt love system before you watched this, it's impossible not to love them afterwards. XD

that julia chick got pwned big time XD
Bleach
Rotting On Here
Bleach
Age: 27
Gender: Female
Posts: 47505
July 26th, 2006 at 08:51pm
~tre's_lost_nut~:
I've seen that, classic interview, that is.
i love the whole superman/batman thing daron goes on about... if you didnt love system before you watched this, it's impossible not to love them afterwards. XD

that julia chick got pwned big time XD
oh yeah i loved that part lmfao lmfao

i also found a clip of an outtake where Daron says, 'well, the songs about ahat kind of sugars that you put in your tea, whether its brown or white *looks to shavo* right?'
shavo: 'i dont even know whats going on, man.'

http://www.youtube.com/watch?v=Z_O6RW7vme0&search=uranium%20SOAD

lmfao lmfao i love that clip soo much.

yeah apparently Julia got fired from fuse...
and they havent hired a person to host their stuff involving metal

so now its just basically emo bands...
Yes I Am God
Basket Case
Yes I Am God
Age: 28
Gender: Female
Posts: 15946
July 26th, 2006 at 11:41pm
~tre's_lost_nut~:
I've seen that, classic interview, that is.
i love the whole superman/batman thing daron goes on about... if you didnt love system before you watched this, it's impossible not to love them afterwards. XD

that julia chick got pwned big time XD
Did you see the one from 2002?
She got pwned there too. xD
~tre's_lost_nut~
King For A Couple Of Days
~tre's_lost_nut~
Age: -
Gender: -
Posts: 2504
July 27th, 2006 at 05:22am
Lol I aint seen that one yet.. where can I find it?
Emily-Cool
Falling In Love With The Board
Emily-Cool
Age: 28
Gender: Female
Posts: 6657
July 27th, 2006 at 05:34am
there a vair good band ^ Cool ur ava Cool
~tre's_lost_nut~
King For A Couple Of Days
~tre's_lost_nut~
Age: -
Gender: -
Posts: 2504
July 27th, 2006 at 05:39am
Hahahaha I just watched it again, that is so classic! I want that on my iPod, dammit! XD

Daron: "Superman...told me...to make a double type of record, so I said, okay...superman...we will make a double type of record..but it wont be a double album because...batman didn't want a double album"

Serj: "robin did though"

lmfao lmfao lmfao
ãlΧØÑ
Shoot Me, I'm A Newbie
ãlΧØÑ
Age: -
Gender: -
Posts: 7
July 27th, 2006 at 05:54am
[QUOTE="~treur rite they r i dnt fink there as good as green day but theve always bin my second favs go on there website its really good
Buckfast Wine.
Falling In Love With The Board
Buckfast Wine.
Age: 30
Gender: Female
Posts: 6973
July 27th, 2006 at 05:55am
ROFLROFLROFL @ that interview.

"Fellatio"
Laughing
ãlΧØÑ
Shoot Me, I'm A Newbie
ãlΧØÑ
Age: -
Gender: -
Posts: 7
July 27th, 2006 at 06:04am
lmao-thats probs true-unless u get heroin or sumfin 4 medicinal purposes
Buckfast Wine.
Falling In Love With The Board
Buckfast Wine.
Age: 30
Gender: Female
Posts: 6973
July 27th, 2006 at 09:31am
OMG I JUST HEARD THE BEST COVER OF BYOB.
And the guy only like 16 or something. xD

http://www.youtube.com/watch?v=pbq0xpxL7-s

In fact all of this guys System covers are wow
Bleach
Rotting On Here
Bleach
Age: 27
Gender: Female
Posts: 47505
July 27th, 2006 at 09:48am
ãlΧؑ:
[QUOTE="~treur rite they r i dnt fink there as good as green day but theve always bin my second favs go on there website its really good
soooo... im guessing.. you like them?
Bleach
Rotting On Here
Bleach
Age: 27
Gender: Female
Posts: 47505
July 27th, 2006 at 09:49am
~tre's_lost_nut~:
Lol I aint seen that one yet.. where can I find it?
i posted it in the post..

http://www.youtube.com/watch?v=Z_O6RW7vme0&search=uranium%20SOAD

i added it to my favorites on youtube.
michaeldirnt
Idiot
michaeldirnt
Age: -
Gender: -
Posts: 737
July 27th, 2006 at 09:51am
I like some of their older stuff but their latest album isnt my thing they kinda changed their sound didnt they, well i guess with the other dude signing instead of him mostly kinda changed it
Bleach
Rotting On Here
Bleach
Age: 27
Gender: Female
Posts: 47505
July 27th, 2006 at 09:52am
i cant find the 2002 one. ):
Register