Tré's Quotes

AuthorMessage
Goodbye
King For A Couple Of Days
Goodbye
Age: -
Gender: -
Posts: 4161

Blog
March 8th, 2010 at 08:48pm
I've got something "I just hate Sandals!!!" and "How are we supposed to follow that?!?!?" Lol XD Still crack me up to this day!!!
St. Dude
Moderator
St. Dude
Age: 27
Gender: Male
Posts: 60052
March 9th, 2010 at 08:54am
'it's a DICK! there's a dick in your monument!'
Batman.
Falling In Love With The Board
Batman.
Age: 24
Gender: Female
Posts: 7651
March 9th, 2010 at 05:25pm
Was it Tre who said "I TOLD YOU! I TOLD YOU!!!"
Newt.
Post Whore
Newt.
Age: 25
Gender: Female
Posts: 24017
March 10th, 2010 at 12:39am
Mad as a Hatter.:
Was it Tre who said "I TOLD YOU! I TOLD YOU!!!"


I think it was... lmfao
St. Dude
Moderator
St. Dude
Age: 27
Gender: Male
Posts: 60052
March 13th, 2010 at 08:48am
interviewer: who do you think is the most influental band at the moment in punk rock?
Tre: us. duh
Newt.
Post Whore
Newt.
Age: 25
Gender: Female
Posts: 24017
March 13th, 2010 at 11:38am
"FIDDLE ABOUT."

I couldn't resist. lmfao
St. Dude
Moderator
St. Dude
Age: 27
Gender: Male
Posts: 60052
March 13th, 2010 at 11:41am
Hamster Cool.:
"FIDDLE ABOUT."

I couldn't resist. lmfao
haha then like 5 seconds later he asks the interviewer "do you like animals? do you like snakes?"
lol it's great to watch these interviews again xD
Newt.
Post Whore
Newt.
Age: 25
Gender: Female
Posts: 24017
March 13th, 2010 at 01:27pm
Billie : "Something blew up in my mouth... and it wasn't the room."
Tré : "Sorry, Billie."


lmfao And when Tré laughs a little in the end there. xDDD
LoveSick Melody
Jackass
LoveSick Melody
Age: 25
Gender: Female
Posts: 1023
March 13th, 2010 at 03:18pm
Hamster Cool.:
Billie : "Something blew up in my mouth... and it wasn't the room."
Tré : "Sorry, Billie."


lmfao And when Tré laughs a little in the end there. xDDD


After Tre's like "Sorry Billie", Billie says "Anytime, Tre."
lmfao
Newt.
Post Whore
Newt.
Age: 25
Gender: Female
Posts: 24017
March 13th, 2010 at 06:18pm
Freaking Out:
Hamster Cool.:
Billie : "Something blew up in my mouth... and it wasn't the room."
Tré : "Sorry, Billie."


lmfao And when Tré laughs a little in the end there. xDDD


After Tre's like "Sorry Billie", Billie says "Anytime, Tre."
lmfao


Right! lmfao Tré is so hilarious... lmfao And when he times the crowds "Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyooooooooooooooooo" in BIAB. tehe xDDD
She...
King For A Couple Of Days
She...
Age: 28
Gender: Female
Posts: 2299
March 15th, 2010 at 03:07pm
Tre: I said what are ya gonna do with that glooooove Billie??
Billie: I dunno what im gonna do with this glooooove Tre!!
Tre: I hope you dont stick it in my buuuttt.
Newt.
Post Whore
Newt.
Age: 25
Gender: Female
Posts: 24017
March 15th, 2010 at 04:35pm
She...:
Tre: I said what are ya gonna do with that glooooove Billie??
Billie: I dunno what im gonna do with this glooooove Tre!!
Tre: I hope you dont stick it in my buuuttt.


OMFG lmfao !!
Newt.
Post Whore
Newt.
Age: 25
Gender: Female
Posts: 24017
March 19th, 2010 at 09:56am
Ohhh and, The Making of American Idiot... when Tré sit by the spinning drumset... "AAAAAAAH"






lmfao
You gotta love Tré. tehe
St. Dude
Moderator
St. Dude
Age: 27
Gender: Male
Posts: 60052
March 19th, 2010 at 01:29pm
"you're still lost homie! *band laughs* damn you're still lost!"
- Tre on the 'Making of the Boulevard of Broken Dreams video"
Newt.
Post Whore
Newt.
Age: 25
Gender: Female
Posts: 24017
March 19th, 2010 at 03:38pm
Spider Tre:
"you're still lost homie! *band laughs* damn you're still lost!"
- Tre on the 'Making of the Boulevard of Broken Dreams video"




YEAH! lmfao
Newt.
Post Whore
Newt.
Age: 25
Gender: Female
Posts: 24017
March 19th, 2010 at 03:40pm
Billie : "Tré is now... stealing the vehicle."
Tré : "*Steals the vehicle*"

lmfao Tré.
Mr.Armstrong
Falling In Love With The Board
Mr.Armstrong
Age: 26
Gender: Female
Posts: 5586
March 23rd, 2010 at 02:30am
She...:
Tre: I said what are ya gonna do with that glooooove Billie??
Billie: I dunno what im gonna do with this glooooove Tre!!
Tre: I hope you dont stick it in my buuuttt.


were this one from!?
St. Dude
Moderator
St. Dude
Age: 27
Gender: Male
Posts: 60052
March 23rd, 2010 at 02:32am
InsertUsername:
She...:
Tre: I said what are ya gonna do with that glooooove Billie??
Billie: I dunno what im gonna do with this glooooove Tre!!
Tre: I hope you dont stick it in my buuuttt.


were this one from!?

it was from a Minneapolis gig last summer
Mr.Armstrong
Falling In Love With The Board
Mr.Armstrong
Age: 26
Gender: Female
Posts: 5586
March 23rd, 2010 at 02:32am
In BIAB

Tre Cool: This is a place of worship! A place of rock!
Mike Dirnt: What kind of place is this?
Tre Cool: This is a holy place!
Mike Dirnt: Why are there no clouds in the sky?
Tre Cool: Because God wants to watch his favorite band again!

Tre Cool: [putting on make-up] I'M SO BEAUTIFUL! FUCK!

Tre Cool: [imitating a superhero cartoon] Rock and roll outfits... commence!

Bill Schneider: There's gonna be front tress fireworks that come off the top.
Billie Joe Armstrong: Good job.
Mike Dirnt: You did good.
Billie Joe Armstrong: That's good. I like it.
Tre Cool: Good explaining.
Billie Joe Armstrong: That was good explaining, Bill Schneider. You're a good 'splainer.
St. Dude
Moderator
St. Dude
Age: 27
Gender: Male
Posts: 60052
March 23rd, 2010 at 02:35am
InsertUsername:
In BIAB

Bill Schneider: There's gonna be front tress fireworks that come off the top.
Billie Joe Armstrong: Good job.
Mike Dirnt: You did good.
Billie Joe Armstrong: That's good. I like it.
Tre Cool: Good explaining.
Billie Joe Armstrong: That was good explaining, Bill Schneider. You're a good 'splainer.
i was wondering where the heck that was from but then i remembered that was after Longview xD
Register