Wat denk jij?

AuthorMessage
Effy
Addict
Effy
Age: 33
Gender: Female
Posts: 13565
June 13th, 2006 at 02:23pm
Image

MAPI

VERSUS


Image

ashwin

Het is een inktzwarte nacht. De regen en het onweer geselen de bekende toren van de Dordrechtse grote Kerk. Op de top lijkt de regen het hardst. De eeuwenoude stenen worden tot diep binnenin bevroren want de temperatuur is ver onder nul. De wind blaast alsof de apocalypse nadert. Niemand waagt zich in dit helse weer. Niemand behalve de zonderlinge figuur die de trap op komt gelopen. Het macabere figuur lijkt te zijn weggelopen uit een horrorfilm. Hij draagt een lange zwarte jas.
dan komt er een lang breed gestalte met krullend haar op het hoofd uit een donker hoekje. Op een fiets. met niet meer dan een strak zittende tijgerstring en een klein hoedje. zijn naam is ashwin jetho. Niemand durft die uit te spreken. Hij laat zijn jas zakken en onthult een godddelijk lijf. Spieren zo hard als staal, een penis zoals een paard die ook heeft. Dit is een man van staal. Superman zou hem nog niks kunnen maken. Op zijn bovenlip pronkt een dikke zwarte snor. Diepglanzend wapperen de borstelige zwarte haren in de wind.
Dan komt de man die op de fiets zat aan op de top van de kerk. Hij heeft de trap niet genomen maar hij is over de buitenkant geklommen. Daarbij maakte hij gebruik van zijn handen, voeten en zijn lul, die sterker is dan zijn armen en benen bij elkaar
Hij recht zijn rug. tegelijk slaat een bliksemschicht bijna in. De man verroet geen vin Hij kent geen angst.
Zijn tijgerstring steekt in diep contrast af tegen de zwarte hemel.
Zijn paarse wang eveneens
Ashwin lijkt toch voor een seconde een beetje bang. Maar hij herstelt zich en staart terug met een diepe blik.
Zo staren ze elkaar enkele uren aan.
Al het gleuid van de voorhgeen zo bulderende natuur lijkt weggestorven. Alsof de elementen rekeningen houden met de titanestrijd die gaat losbarsten

Uit Mapi klink een bulderend stemgeluid. ‘”Denk je dat je Stoerder bent dan mij jochie? GODVERDOMME! Wat een ongeinssfeer weer zeg! Ik maak je af!’’
Jemineetje. Antwoordt ashwin. Niet zo aanstellerig zeg! TERING!
Ik zal je eens wat laten zien!

Zonder ook maar het minste geluid schiet Ashwin in actie. Zijn benen zijn krachtiger dan die van een luipaard. Hij stormt af op de geschiedenisleraare met de snelheid van een trein. Wie kan deze natuurkracht stoppen?

Mapi heft zijn vuist op. Het moment dat het bruine vlees van Ashwin’s voorhoofd in contact kwam met die stalen hand is onbeschrijfelijk. Het is alsof de krachten van een aarbeving, een vulkaanuitbarsting bij elkaar worden gegooid, gemengd met het duizend keer versterkte geluid geluid van een kernontploffing. De tijd leek stil te staan. Voor enkele minuten was de wereld bevroren.

Toen kwam alles weer in beweging. Het eens zo sterke lichaam van Ashwin werd de lucht in geslingerd al een zak aardappelen. Zijn stalen huid verwoestte alles waarmee het in contact kwam. En dat was veel. Hij werd vanaf de grote kerk weggeslingerd. Eerst verbrijzelde zijn strakke kontje het dak van het kerkgebouw. De dakpannen vlogen alle kanten op met een geluid vergelijkbaar met dat van ontploffende rotjes. Daarna raakt hij een rij oude herenhuizen. Deze huizen hadden eeuwen overleefd. Maar tegen deze brute kracht konden ze niet op.

Toen zijn lichaam de grond raakte voelde men over de gehele wereld de kracht van de impact. Een sterke trilling zorgde voor veel overgelopen soepkommen en glazen. Het moment dat Ashwin zijn laatste adem uitblies leek het alsof al het mooie in de wereld voorgoed verging en niemand ooit meer vrolijk kon zijn.

Een klap voor de mensheid…
Maar een zege voor Mapi. Die nu bewezen had dat hij de stoerte man op aarde is. Hij stond maniakaal lachend op de ruïne van de kerktoren.
Mapi wint. en zal altijd blijven winnen.
Kniel voor de toekomstige heerser van de wereld. Piet van Maagdenburg!

EINDE.

------------------------------------------

lmfao lmfao lmfao
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
June 13th, 2006 at 02:25pm
omg lmfao
Capt. Jack Harkness
Addict
Capt. Jack Harkness
Age: 33
Gender: Female
Posts: 12142
June 13th, 2006 at 03:38pm
huh lmfao
Effy
Addict
Effy
Age: 33
Gender: Female
Posts: 13565
June 13th, 2006 at 04:10pm
het is zo mooi lmfao ik ging echt dood van het lachen

vanmiddag werd maagdeberg helemaal pissed en ging hij heel erg schelden en toen moest de hele klas heeeeel erg lachen xD
*Sophie*
King For A Couple Of Days
*Sophie*
Age: -
Gender: -
Posts: 2737
June 13th, 2006 at 04:11pm
Weglopen ging oke, het engste was dat ik van een afdakje van drie meter moest springen Shocked Ik ben nu weer terug bij mijn moeder en het heeft ietsopgeleverd! Behalve dat is mijn moeder alleen maar bezig met hoe erg het HAAR heeft gekwetst dat ik ben weggelopen in plaats zich zorgen maken om mij.
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
Age: 33
Gender: Female
Posts: 16757
June 13th, 2006 at 04:26pm
Addict for Dramatics:
Weglopen ging oke, het engste was dat ik van een afdakje van drie meter moest springen Shocked Ik ben nu weer terug bij mijn moeder en het heeft ietsopgeleverd! Behalve dat is mijn moeder alleen maar bezig met hoe erg het HAAR heeft gekwetst dat ik ben weggelopen in plaats zich zorgen maken om mij.
ouders

probeer gewoon uit te leggen hoe jij je erbij voelt en dat ze daar maar eens over moet nadenken ofzo
bij mij werkte t soms
Effy
Addict
Effy
Age: 33
Gender: Female
Posts: 13565
June 13th, 2006 at 04:37pm
wat is er allemaal gebeurt toen je het huis uit was?
*Sophie*
King For A Couple Of Days
*Sophie*
Age: -
Gender: -
Posts: 2737
June 13th, 2006 at 04:46pm
Ik ben naar mijn vriendje toegegaan en zijn moeder en hij hebben me ontzettend veel steun gegeven en toen zijn we gaan slapen (knuffelend Very Happy) en toen ging ik de volgende dag gewoon naar school (ik had bij het weglopen gewoon mijn boeken meegenomenRazz) en daar was mijn moeder aan het einde van de middag om alles voor mij te verpesten. Dat was echt het meest tactloze wat ze kon doen. Maarja, ze was veel te druk bezig met zich zelf kut te voelen om op te merken dat ik in mijn afscheidsbrief had geschreven mij niet te zoeken. Toen ging ze veel herrie schoppen en probeerde mij naar huis te krijgen door te zeggen hoe zielig ze was en hoe erg ik haar had gekwetst.
Daarna ging ik naar mijn vriendje om mijn spullen op te halen terwijl ik eigenlijk niet wilde gaan. Toen belde ik mijn moeder om rustig met haar te praten, met het gevolg dat ze me een kutwijf noemde en ze dreigde mij op te sporen en de nek van mijn vriendje te breken Shocked
Maar nu ben ik dus weer thuis en mijn moeder zit weer semi-zielig aan het doen
Iiiigor
Jackass
Iiiigor
Age: -
Gender: -
Posts: 1791
June 13th, 2006 at 06:28pm
*knuff* ..

Ik ben er altijd voor je liefje, dat weet je Smile
*Sophie*
King For A Couple Of Days
*Sophie*
Age: -
Gender: -
Posts: 2737
June 13th, 2006 at 06:31pm
Zolang je nek maar niet wordt gebroken Sad Dan breek ik mijn moeder !
Iiiigor
Jackass
Iiiigor
Age: -
Gender: -
Posts: 1791
June 13th, 2006 at 06:32pm
Heey don't worry...
Er overkomt mij echt niks Smile
En jou ook niet
Je moeder misschien wel als ze zo doorgaat.. Razz
*knuff*
*Sophie*
King For A Couple Of Days
*Sophie*
Age: -
Gender: -
Posts: 2737
June 13th, 2006 at 06:33pm
*knuffel*
Iiiigor
Jackass
Iiiigor
Age: -
Gender: -
Posts: 1791
June 13th, 2006 at 06:41pm
Smile bij mij ben je veiilig
*Sophie*
King For A Couple Of Days
*Sophie*
Age: -
Gender: -
Posts: 2737
June 13th, 2006 at 06:48pm
Ik denk dat ik zo in slaap ga vallen op mijn toetsenbord
Iiiigor
Jackass
Iiiigor
Age: -
Gender: -
Posts: 1791
June 13th, 2006 at 06:49pm
Mag ook wel in mijn armen Smile
*Sophie*
King For A Couple Of Days
*Sophie*
Age: -
Gender: -
Posts: 2737
June 13th, 2006 at 06:51pm
*smelt*
Iiiigor
Jackass
Iiiigor
Age: -
Gender: -
Posts: 1791
June 13th, 2006 at 06:52pm
Ieh Smile
Yay je hebt weer je eigen naam. Veel leuker Smile
Greenzzz
Falling In Love With The Board
Greenzzz
Age: -
Gender: -
Posts: 8621
June 14th, 2006 at 03:23am
ik denk:

dalijk de uitslag van mn examens!! GZA
Iiiigor
Jackass
Iiiigor
Age: -
Gender: -
Posts: 1791
June 14th, 2006 at 09:09am
Oeh... sterkte, ofzo

Hoop dat je ze gehaald hebt Smile

Wat denk je zelf?
Greenzzz
Falling In Love With The Board
Greenzzz
Age: -
Gender: -
Posts: 8621
June 14th, 2006 at 10:00am
tnx Razz

k denk t wel .. iniedergeval volgens de berekeningen op internet ben k geslaagd Razz

.
Register