CTRL + V

AuthorMessage
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
February 21st, 2008 at 03:28pm
http://uier.ckoe.net/images/cake.jpg
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
Age: 33
Gender: Female
Posts: 16757
February 23rd, 2008 at 11:33am
Necrolust:
And they keep watchin'
je ava <3 Laughing
jhuiyu876
King For A Couple Of Days
jhuiyu876
Age: -
Gender: -
Posts: 3721

Mibba
February 23rd, 2008 at 05:09pm
#FFFFFF
Capt. Jack Harkness
Addict
Capt. Jack Harkness
Age: 33
Gender: Female
Posts: 12142
February 24th, 2008 at 04:49am
juistem^
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
February 24th, 2008 at 06:35am
mappen met veiligheidsfiches voor producten aanleggen per handelsvertegenwoordiger
Effy
Addict
Effy
Age: 33
Gender: Female
Posts: 13565
February 24th, 2008 at 04:14pm
http://www.youtube.com/watch?v=8I7PMeoE2c0
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
February 24th, 2008 at 04:23pm
http://www.zambooie.com/twloha/Detail.tpl?cart=12038593369814227&st_id=234&sku=TWLGIRLST101
jhuiyu876
King For A Couple Of Days
jhuiyu876
Age: -
Gender: -
Posts: 3721

Mibba
February 25th, 2008 at 03:06pm
Welcome, I'm Bree, one and only Tweenager, feel free to PM me. Very Happy Up Razz
Capt. Jack Harkness
Addict
Capt. Jack Harkness
Age: 33
Gender: Female
Posts: 12142
February 25th, 2008 at 03:59pm
Ik stond op het witstenen balkonnetje van ons appartement in Nerja, geleund tegen de balustrade. Ik staarde naar de zee, die er zo mooi bij lag in de avondzon. Vanuit mijn linkerooghoek zag ik een meisje het balkon naast me op komen. Ze glimlachte bij wijze van groet en ik deed hetzelfde. Ze had lang, sluik blond haar en ze droeg een witte spijkerbroek met een simpel lichtblauw hemdje. Ik zag hoe ze eens goed rondkeek, even haar ogen dichtdeed en weer naar binnen liep. Daar hoorde ik haar Engels praten. Apart vond ik. Er stond toch echt een Nederlandse auto voor de deur. Ik liep ook maar naar binnen, want ik kreeg het idee dat de rest van de groep gereed was om richting het centrum te trekken. Omdat het de eerste avond was, besloot ik eens mee uit te gaan. Ik vond toch dat ik het geprobeerd moest hebben en M (v) en ik hadden al afgesproken om uiterlijk om twee uur weg te gaan.

De disco van Nerja lag aan de rand van het centrum. Het was een grote, moderne kubus, die lelijk afstak tegen de rest van de gebouwen in het dorp. Van binnen zag het er niet veel beter uit, maar de sfeer was er toch wel gezellig. Ze draaiden bij binnenkomst een leuk nummer, van Juanes, dat scheelde ook al. Na ongeveer een half uurtje merkte ik het meisje op dat ik eerder deze avond bij het appartement had gezien. Ze was met twee jongens, van wie er een waarschijnlijk haar vriendje was, want ze dansten nogal dicht tegen elkaar aan. Hij was lang, blond, het opgeschoten type, eigenlijk best aantrekkelijk, maar toch bemerkte ik een licht gevoel van jaloezie toen ik die twee daar zo zag staan. Ik vond het meisje wel leuk eigenlijk, hoewel ik de emotie meteen als zinloos wegwuifde. Zo’n meisje als zij kon alleen maar hetero zijn. En als ze al eens met meisjes gezoend had, was ze vast zo’n wannabelesbo. Ik richtte mijn aandacht de rest van de avond niet meer al te veel op haar maar kon het toch niet laten om af en toe te checken of ze niet met het opgeschoten typ stond te zoenen –geen enkele keer.

Na een lange avond met veel leuke muziek, maar ook veel bagger, ietwat te veel drank, A. die haar portemonnee verloor, N. die achter de barkeeper aanzat, I. die J. om de tien minuten mee naar buiten trok om een luchtje te scheppen, M (m) die A.'s portemonnee terugvond met al het geld er nog in en O. die naar mij knipoogde telkens wanneer Appartementmeisje langskwam, werd het tijd voor Maaike, Annemarie en mij om te gaan. Doordat ik tijdens het lopen op mijn telefoon probeerde te kijken hoe laat het was, botste ik frontaal tegen iemand op. Ik voelde de inhoud van een glas bier over mijn kleren gaan, gevolgd door de doffe plof van het plastic bekertje. In een reflex, bukte ik om het bekertje op te rapen en blijkbaar wilde de eigenaar precies hetzelfde doen, want ineens stond ik oog in oog met Appartementmeisje. Ik schrok me kapot, prevelde iets als: ‘Shit, sorry, ik ben ook zo’n kluns hé.’, bedacht me dat ze Engels sprak, herhaalde nog eens dat het me heel erg speet en zag dat ze stond te lachen. Het gaf niet, zei ze, en ze vroeg of ik wegging. Ik antwoordde en ze zei dat we elkaar morgen vast weer zouden zien. Ik glimlachte onhandig ter afscheid, zij zei: ‘See ya tomorrow’ en ik haastte me achter A.en M.(v) aan, die al bij de deur stonden te wachten.

De volgende morgen was ik als eerste wakker en ik besloot daarom een ochtendwandeling te maken. Zoiets had ik nog nooit gedaan, maar het leek me wel wat, dus wurmde ik me zo zacht mogelijk uit bed, trok mijn kleren aan, kamde mijn haar en wekte T.(v) per ongeluk, toen ik mijn borstel in de wasbak liet vallen. Ondanks dat ze pas om half zes was thuisgekomen en het nu nog geen negen uur was, bleek ze ook wel in voor een wandeling door de ochtendzon. We besloten meteen maar boodschappen te doen. In de winkel kregen T.(v) en ik de slappe lach. Eerst omdat haar slipper bij de worst was blijven staan, terwijl haar voet en de rest van haar lijf al bij de tijdschriften waren. Daarna omdat, geen idee, daar is niet altijd een reden voor met T.(v), het gebeurt gewoon. En ze moet ook altijd lachen om míj. Daar voel ik me eerlijk gezegd een beetje ongemakkelijk bij.

Er ging een schok door me heen toen ik Appartementmeisje achteraan in de rij voor de kassa zag staan. T.(v) zag haar ook en maakte me erop attent dat zij in het appartement naast ons zat. Alsof ik dat niet wist. Appartementmeisje herkende ons ook en stelde zich voor als Spencer. Ze klonk ietwat verlegen. Haar stem was meisjesachtig, met een schor randje. Ik vond het wel sexy, maar onmiddellijk herinnerde ik me dat zulke meisjes met gespierde footballers zoenen en later moeder van vier kinderen worden. Nog voordat we aan de beurt waren, wist ik al dat Spencer uit Amerika kwam en aankomend jaar in Amsterdam wilde studeren. (Neem altijd T.(v) mee als je een gesprek met een onbekende op gang wil brengen –gegarandeerd succes.) Op weg naar ons appartement vertelde ze dat ze nog geen kamer had gevonden, maar zolang bij kennissen logeerden. Die hadden haar ook meegenomen hiernaartoe. Ze kon het ook niet laten om nog even over het bierincident te beginnen. Ik schrok, maar zag dat ze knipoogde.

Ik keek haar na terwijl ze doorliep naar haar eigen appartement. Witte korte broek boven glimmend lichtgebruinde benen, legergroen hemdje en haar haren in een staart onder een honkbalpetje. Net voordat ze de deur inging, draaide ze zich om en ik wist bijna zeker dat ze mij aankeek, recht in mijn ogen. Mijn hart sloeg over.
jhuiyu876
King For A Couple Of Days
jhuiyu876
Age: -
Gender: -
Posts: 3721

Mibba
February 25th, 2008 at 05:06pm
Image
jhuiyu876
King For A Couple Of Days
jhuiyu876
Age: -
Gender: -
Posts: 3721

Mibba
February 25th, 2008 at 05:12pm
dogdog
Capt. Jack Harkness
Addict
Capt. Jack Harkness
Age: 33
Gender: Female
Posts: 12142
February 25th, 2008 at 05:32pm
Waarom die foto ook echt?^^
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
Age: 33
Gender: Female
Posts: 16757
February 26th, 2008 at 03:58pm
ja ik schrok me kapot

klopt t btw dat die jongere haar baby wil verkopen op ebay??? XD
jhuiyu876
King For A Couple Of Days
jhuiyu876
Age: -
Gender: -
Posts: 3721

Mibba
February 26th, 2008 at 09:07pm
Image
Capt. Jack Harkness
Addict
Capt. Jack Harkness
Age: 33
Gender: Female
Posts: 12142
February 27th, 2008 at 03:26am
VoicesOfViolence:
ja ik schrok me kapot

klopt t btw dat die jongere haar baby wil verkopen op ebay??? XD


Ik hoop het niet he. Ik dacht dat haar moeder die baby moest gaan opvoeden. Cool
Effy
Addict
Effy
Age: 33
Gender: Female
Posts: 13565
February 27th, 2008 at 04:14am
Image
Capt. Jack Harkness
Addict
Capt. Jack Harkness
Age: 33
Gender: Female
Posts: 12142
February 27th, 2008 at 04:57am
^ Cool
Capt. Jack Harkness
Addict
Capt. Jack Harkness
Age: 33
Gender: Female
Posts: 12142
February 27th, 2008 at 06:36am
http://www.last.fm/user/Stefffied/
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
February 27th, 2008 at 03:35pm
http://www.911tabs.com/link/?3887600
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
Age: 32
Gender: Female
Posts: 26863
February 28th, 2008 at 02:01pm
VoicesOfViolence:
Necrolust:
And they keep watchin'
je ava <3 Laughing


Cool



Metal Thrashing Mad [Live]
Register