Author | Message |
---|
fuck.they.killed.me. Idiot
Age: 35 Gender: Female Posts: 873 | November 30th, 2006 at 10:14am lol!
det var ju jag som hittade det<3
Jag - hon från partyjokkmokk |
ataris Jackass
Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | November 30th, 2006 at 02:28pm meki:jag dricker fan inte ofta
typ Max en gång i månaden... det är inte ofta ^^
och nu är det faktiskt en och en halv MÅNAD sen o.o
nejfan.. jofan det är det :S
omg, jag måste... göra nåt. o__o lol och jag dricker minst en gång i veckan xD |
ataris Jackass
Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | November 30th, 2006 at 02:29pm What's in a name?:dispatch:What's in a name?:dispatch:haha för ofta? inte alls XD
men nu om jag ska pierca mig kan jag inte dricka xD
Ofta för mig iaf . Jag dricker typ aldrig det är du det xD jag kanske har andra kompisar XD
mmm så e det nog yääääääääääääääp |
ataris Jackass
Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | November 30th, 2006 at 02:29pm meki:lol!
det var ju jag som hittade det<3
Jag - hon från partyjokkmokk vet det är fett ägt <3 |
Age: 35 Gender: Female Posts: 873 | December 1st, 2006 at 02:42am november var min enda alkoholfria månad som 17åring.
fan >.< xD |
ataris Jackass
Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | December 3rd, 2006 at 07:54pm meki:november var min enda alkoholfria månad som 17åring.
fan >.< xD madde det va inte bra att du fick följa med till kaktus tror jag xD |
Age: 35 Gender: Female Posts: 873 | December 4th, 2006 at 01:23pm dispatch:meki:november var min enda alkoholfria månad som 17åring.
fan >.< xD madde det va inte bra att du fick följa med till kaktus tror jag xD
vaddådå? |
ataris Jackass
Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | December 4th, 2006 at 11:03pm meki:dispatch:meki:november var min enda alkoholfria månad som 17åring.
vaddådå? du fick upp smaken för alkohol på riktigt där xD |
Smile, you're dead! Jackass
Age: 33 Gender: Female Posts: 1111 | December 6th, 2006 at 11:03am Jag blev av med mina skor i lördags. Märkte det när jag kom hem. Liksom hej, december.
haha, mina favoritskor. |
Age: 35 Gender: Female Posts: 873 | December 6th, 2006 at 11:40am dispatch:meki:dispatch:meki:november var min enda alkoholfria månad som 17åring.
vaddådå? du fick upp smaken för alkohol på riktigt där xD
xD!!!
men det är väl inget dåligt? |
Age: 35 Gender: Female Posts: 873 | December 6th, 2006 at 11:42am Smile, you're dead!:Jag blev av med mina skor i lördags. Märkte det när jag kom hem. Liksom hej, december.
haha, mina favoritskor.
Duktigt!!
och eftersom du skrev det i Fylletråden så ja.
Vad drack du? |
Age: 33 Gender: Female Posts: 1111 | December 7th, 2006 at 11:29am meki:Smile, you're dead!:Jag blev av med mina skor i lördags. Märkte det när jag kom hem. Liksom hej, december.
haha, mina favoritskor.
Duktigt!!
Vad drack du?
Bål, vin, öl. jääh, stort sett allt vi hade. XD Tror aldrig jag har varit så bakis som på den söndagen. |
Age: 35 Gender: Female Posts: 873 | December 9th, 2006 at 08:25am Smile, you're dead!:meki:Smile, you're dead!:Jag blev av med mina skor i lördags. Märkte det när jag kom hem. Liksom hej, december.
haha, mina favoritskor.
Duktigt!!
Vad drack du?
Bål, vin, öl. jääh, stort sett allt vi hade. XD Tror aldrig jag har varit så bakis som på den söndagen.
Härligt xD
själv brukar jag inte känna så mycket<3
utom efter kaktus -.- |
Age: 35 Gender: Female Posts: 873 | December 9th, 2006 at 06:34pm Vet inte om det passar i natttråden eller fylletråden men men xD
Jag var nyss ute och rökte (forgive me) och hörde massa killar sjunga på Iris med goo goo dolls. Från ett hus en bit upp på gatan.
jag såg liksom inget för det är dimmigt, men jag hörde dom, och antar att de har fest.
Jag skulle vilja gå dit och knacka på och fråga typ "har ni fest eller?"
MEN JAG ÄR SÅ JÄVLA FEG. vad arg jag blir.
Jag har ingen aning om vem som bor där... meeeeeeeen skitsamma.
Aja, en annan gång..
Vore jävligt skojj dock |
Age: 33 Gender: Female Posts: 1111 | December 12th, 2006 at 06:07am meki:Smile, you're dead!:meki:Smile, you're dead!:Jag blev av med mina skor i lördags. Märkte det när jag kom hem. Liksom hej, december.
haha, mina favoritskor.
Duktigt!!
Vad drack du?
Bål, vin, öl. jääh, stort sett allt vi hade. XD Tror aldrig jag har varit så bakis som på den söndagen.
Härligt xD
själv brukar jag inte känna så mycket<3
utom efter kaktus -.-
Vissa människor har tur. <3 jag ligger död hela söndagen även om jag bara dricker några glas. XD klenis. |
ataris Jackass
Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | December 13th, 2006 at 07:17am meki:dispatch:meki:dispatch:meki:november var min enda alkoholfria månad som 17åring.
xD!!!
men det är väl inget dåligt? haha nejdå xD vi två på julafton <3 ska fixxa alkokhol tänkte jag ^^ |
Age: 35 Gender: Female Posts: 873 | December 14th, 2006 at 12:14pm dispatch:meki:dispatch:meki:dispatch:meki:november var min enda alkoholfria månad som 17åring.
xD!!!
men det är väl inget dåligt? haha nejdå xD vi två på julafton <3 ska fixxa alkokhol tänkte jag ^^
vad underbart<3 |
ataris Jackass
Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | December 15th, 2006 at 08:02am meki:dispatch:meki:dispatch:meki:dispatch:meki:november var min enda alkoholfria månad som 17åring.
xD!!!
men det är väl inget dåligt? haha nejdå xD vi två på julafton <3 ska fixxa alkokhol tänkte jag ^^
vad underbart<3 men vad ska du ha osv ? XD jag måste ju veta haha |
Age: 35 Gender: Female Posts: 873 | December 16th, 2006 at 08:06am dispatch:meki:dispatch:meki:dispatch:meki:dispatch:meki:november var min enda alkoholfria månad som 17åring.
xD!!!
vad underbart<3 men vad ska du ha osv ? XD jag måste ju veta haha
men inte fan vet jag XD
nödvändigt att fråga sånt här XD |
ataris Jackass
Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | December 17th, 2006 at 08:57am det blir en stor flaska smirnoff fan va du kmr bli full XD |