Hahaha ik weet nog dat ik naar alexis. ben geweest in.. hmm 2006? en dat het er toen ook al hard aan toe ging... echt ik dacht in het begin.. YEUY VOORAAN en 10 minuten later dacht ik.. YEEUY NAAR ACHTEREN hahaah je stikt bijna door die massa. Toen was het ook nog zo dat er emo'tjes omgekikt werden hahaah die waren dan in het midden aan het hardcore-dansen en dan kwam er zo'n metalhead aan zo hoppa om emo ging er toen hard aan toe. had een filmpje gezien dat de zanger idd gewoon een meisje optilde en omhoog in de pit gooide ofzo? gewonden??//
dit was de 1e keer dat ik ze zag dus was blij dat ze eindelijk weer eens in NL waren
haha, geen idee of er gewonden waren maar er zijn inderdaad een aantal mensen de pit in geflikkerd
hier sowieso al 2:
ik ben gisteren voor t eerst in mn leven n coffee shop in geweest
& t leven is raar als mensen die je kent je nummer geven aan n weirdo en als n goeie vriend van de jongen die je niet met rust laat ook om je nummer vraagt xD
DARKPSYDE Had A Life Before GSB Age: 33 Gender: Female Posts: 26863
Mijn ritme van op normale tijd naar bed gaan en ook op normale tijd wakker worden is verleden tijd . Wil niet meer voor 12 uur naar bed en kan niet opstaan in de ochtend naaaawwww.
Ik mag van geluk spreken als ik 7 uur slaap haal. Ik ga de afgelopen weken op zijn vroegst om half drie naar bed en sta dan om 8 uur op, als ik geluk heb om 10.
Ik heb twee weken geleden ongeveer 17 uur slaap gehad met het volgende rooster:
8 uur op
School
Boodschappen doen
Werken
Koken
Werken
om 4 uur slapen
Alleen morgen nog een toets maken en stats inleveren en dan heb ik vakantie tot mijn verjaardag muhahaha