SHOW: Avatar: The Last Airbender

AuthorMessage
Tramp Bear!!! oh yeah.
Falling In Love With The Board
Tramp Bear!!! oh yeah.
Age: 28
Gender: Female
Posts: 9026
November 1st, 2009 at 11:37am
I adore this programme Cool For a cartoon, it's got a lot of depth and a proper story, I love it Cool I still need to watch all of the Fire Chapter though and buy Book 2 but i dont have any current funds U_U

If i had to choose though, i think i'd be an earth bender... maybe
Effy
Addict
Effy
Age: 28
Gender: Female
Posts: 13565
November 2nd, 2009 at 03:04pm
Next weekend is Avatar weekend tehe

I really couldn't chose what kind of bender I would want to be...Airbenders can fly, Waterbenders can do cool surfer thingys, Earthbenders can...build stuff and Firebending is just plain awesome xD
ZukoAlone
Idiot
ZukoAlone
Age: 27
Gender: Female
Posts: 950
November 2nd, 2009 at 10:33pm
I remember I did a quiz and I got Earthbender, I never really thought about it but I would kinda like that. Very Happy
Since Toph invented metal bending!
But then I would like to be a Waterbender because they can bloodbend too :B
Can Airbenders do something kinda different too?
Because Firebenders can redirect lightning and such?
Effy
Addict
Effy
Age: 28
Gender: Female
Posts: 13565
November 4th, 2009 at 08:10am
Fart bending?
ZukoAlone
Idiot
ZukoAlone
Age: 27
Gender: Female
Posts: 950
November 5th, 2009 at 08:54pm
That would be some powerful stuff U_U LOLOL
Tramp Bear!!! oh yeah.
Falling In Love With The Board
Tramp Bear!!! oh yeah.
Age: 28
Gender: Female
Posts: 9026
November 10th, 2009 at 12:42pm
But if you're an earthbender, you can rise up a piece of land and fly on it, or make a bucket and put water in it and bend it Shifty

But to be fair, Blood Bending. That is some serious shizzle
and water can heald and it's such a tough choice!!!

like i actually have to make the choice o_o
Effy
Addict
Effy
Age: 28
Gender: Female
Posts: 13565
November 10th, 2009 at 02:12pm
Tramp Bear!!! oh yeah.:


like i actually have to make the choice o_o


lmfao lmfao
ZukoAlone
Idiot
ZukoAlone
Age: 27
Gender: Female
Posts: 950
November 10th, 2009 at 08:04pm
LOLOLOL You never know...P:
If you could be a character from Avatar, who would ya'll be?
..
MMM, I think I'd pick Suki....even though I'd like to be able to bend some element D:
Effy
Addict
Effy
Age: 28
Gender: Female
Posts: 13565
November 11th, 2009 at 12:54pm
Suki is cool ^^ so is Ty Lee.
But I'd be Mai, because.....~~
ZukoAlone
Idiot
ZukoAlone
Age: 27
Gender: Female
Posts: 950
November 11th, 2009 at 06:07pm
Ty Lee was my second choice :E
AND THEN Mai....just cause of Zuko though....LOL
But Jet is cool too <33 ahem* :]
Effy
Addict
Effy
Age: 28
Gender: Female
Posts: 13565
November 12th, 2009 at 10:09am
I thought that Jet was a total douche actually Shifty Laughing
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
Age: 28
Gender: Female
Posts: 16757
November 12th, 2009 at 11:19am
Hand Iroh owns them all Laughing
ZukoAlone
Idiot
ZukoAlone
Age: 27
Gender: Female
Posts: 950
November 12th, 2009 at 05:51pm
LMAO!! Iroh :]
Jet was just a bad boy.....:O
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
Age: 28
Gender: Female
Posts: 16757
November 12th, 2009 at 06:51pm
Jet was such a loser =P
he acted way too tough
ZukoAlone
Idiot
ZukoAlone
Age: 27
Gender: Female
Posts: 950
November 12th, 2009 at 06:57pm
The Bears Are Coming:
Jet was such a loser =P
he acted way too tough
LOL but he was tall.....I would assume, i like the tall ones :]
Damn you Jet and your hookswords D:
There was also Haru! =D
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
Age: 28
Gender: Female
Posts: 16757
November 13th, 2009 at 07:49am
Ozai ~~ XD
Effy
Addict
Effy
Age: 28
Gender: Female
Posts: 13565
November 16th, 2009 at 04:35pm
Very hot ~~

Zuko owns all. He just owns.

I went to E-Plaza to look for the book 2 DVD box but they didn't have it Molly
ZukoAlone
Idiot
ZukoAlone
Age: 27
Gender: Female
Posts: 950
November 16th, 2009 at 05:20pm
D= thats WEAK!
Zuko does own them all Coffee
JOOLS
Addict
JOOLS
Age: 27
Gender: Female
Posts: 11676

Mibba Blog
January 2nd, 2010 at 11:21pm
lol late- but I'd be Azula. I mean, she's evil and crazy. But she's a freaking badass Fizz
ZukoAlone
Idiot
ZukoAlone
Age: 27
Gender: Female
Posts: 950
January 3rd, 2010 at 02:05am
i miss watching avatar D:
Register