Svp! Please!

AuthorMessage
Cecilia
Had A Life Before GSB
Cecilia
Age: 38
Gender: Female
Posts: 26847
January 29th, 2005 at 12:25pm
Parlez français comme des bons p'tits fromages qui puent !!!! Ou sinon ne dites rien et allez réviser votre "grammaire française en 12 tomes" !... Twisted Evil ...
nimrod27
King For A Couple Of Days
nimrod27
Age: 33
Gender: Female
Posts: 4225
January 29th, 2005 at 09:35pm
"jour vert" lol

traductions des lyriques sont aussi amusante
Cecilia
Had A Life Before GSB
Cecilia
Age: 38
Gender: Female
Posts: 26847
March 6th, 2005 at 03:12pm
Loz is a stupid ass twat:
I was kinda suprised because I was just looking down the topic titles and I could understand what they meant.

C'est super!! Mais Je deteste la francais. A ma college, c'est nul et barbant.

Now I wait and find out if I said that right...lol.


SPEAK FRENCH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WE (french people) speak english into all your english topics so YOU (american/english people) speak french into this french topic(s).

RIP !!!

Mad
Cecilia
Had A Life Before GSB
Cecilia
Age: 38
Gender: Female
Posts: 26847
March 6th, 2005 at 03:14pm
... suite:

et si vs avez rien d'autre a dire (comme loz is a stupid ass twat) que "bonjour j'aime pas le français"... FERMEZ VOS BUSH !!! Evil or Very Mad Wink
mawyl
Idiot
mawyl
Age: -
Gender: -
Posts: 730
March 6th, 2005 at 04:19pm
Cecilia:
... suite:

et si vs avez rien d'autre a dire (comme loz is a stupid ass twat) que "bonjour j'aime pas le français"... FERMEZ VOS BUSH !!! Evil or Very Mad Wink
Clap
are_we_the_waiting
Geek
are_we_the_waiting
Age: -
Gender: -
Posts: 143
March 6th, 2005 at 04:20pm
mawyl:
Cecilia:
... suite:

et si vs avez rien d'autre a dire (comme loz is a stupid ass twat) que "bonjour j'aime pas le français"... FERMEZ VOS BUSH !!! Evil or Very Mad Wink
Clap


loll
are_we_the_waiting
Geek
are_we_the_waiting
Age: -
Gender: -
Posts: 143
March 6th, 2005 at 04:22pm
ki vient du québec ici ???
are_we_the_waiting
Geek
are_we_the_waiting
Age: -
Gender: -
Posts: 143
March 6th, 2005 at 04:29pm
americanidiot1991:
i'm not french..
ha-ha-ha-ha-ha-ha!!!

srry..i get mental sometimes


ben kessé tu fait icitte ???
mawyl
Idiot
mawyl
Age: -
Gender: -
Posts: 730
March 6th, 2005 at 04:40pm
are_we_the_waiting:
ki vient du québec ici ???

moi
Cecilia
Had A Life Before GSB
Cecilia
Age: 38
Gender: Female
Posts: 26847
March 7th, 2005 at 07:04am
mawyl:
Cecilia:
... suite:

et si vs avez rien d'autre a dire (comme loz is a stupid ass twat) que "bonjour j'aime pas le français"... FERMEZ VOS BUSH !!! Evil or Very Mad Wink
Clap



merci merci ... !!! Cool
Cecilia
Had A Life Before GSB
Cecilia
Age: 38
Gender: Female
Posts: 26847
March 14th, 2005 at 09:19am
Loz is a stupid ass twat:
Cecilia:
Loz is a stupid ass twat:
I was kinda suprised because I was just looking down the topic titles and I could understand what they meant.

C'est super!! Mais Je deteste la francais. A ma college, c'est nul et barbant.

Now I wait and find out if I said that right...lol.


SPEAK FRENCH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WE (french people) speak english into all your english topics so YOU (american/english people) speak french into this french topic(s).

RIP !!!

Mad


Je suis desole.

And I didn't mean I hated frnech in general. Just the subject. But I'll hush.


Bah on t'a pas obligé à venir parler sur le forum français mon gars ! Alors si le sujet te convient pas, change de sujet, voire même de forum

........ AND I WON'T DO THE TRANSLATION JUST TO BUG YOU !!!!mwahahahahaha Twisted Evil Wink
grendgirl
Geek
grendgirl
Age: -
Gender: -
Posts: 256
March 17th, 2005 at 02:24pm
BrokenHeart:
This is a forum for FRENCH people and please stop posting things saying that you don't speak french...
THANK YOU!


Alors tu ne vais pas a les autre forum. parce que c'est pour Anglais.
city_of_angels
Idiot
city_of_angels
Age: -
Gender: -
Posts: 858
March 17th, 2005 at 02:31pm
je peux parler francais!!
Cecilia
Had A Life Before GSB
Cecilia
Age: 38
Gender: Female
Posts: 26847
March 17th, 2005 at 02:31pm
grendgirl:
BrokenHeart:
This is a forum for FRENCH people and please stop posting things saying that you don't speak french...
THANK YOU!


Alors tu ne vais pas a les autre forum. parce que c'est pour Anglais.


i speak english you know, that's why i can post some threads in the english forum. Everybody can come in this forum but there's just one law : speak french. that's all. and just because some people don't speak french, i infringe this law. it's not funny for you and for me
grendgirl
Geek
grendgirl
Age: -
Gender: -
Posts: 256
March 17th, 2005 at 02:47pm
Je comprend, mais Ils ne accabler pas gens qui ne parle pas bon. Nous tentons de faire parler.
Cecilia
Had A Life Before GSB
Cecilia
Age: 38
Gender: Female
Posts: 26847
March 17th, 2005 at 03:33pm
grendgirl:
Je comprend, mais Ils ne accabler pas gens qui ne parle pas bon. Nous tentons de faire parler.


ok ... mais dîtes des choses intéressantes alors ! En rapport avec Green Day SI POSSIBLE !

Merci
Robin Sparkles
This Board Is My Home
Robin Sparkles
Age: 32
Gender: Female
Posts: 30432

Mibba Blog
March 20th, 2005 at 07:50am
c clair, fo parlé francé ici, c n'importe koi 2 parlé anglé ds un forum francé...
Cecilia
Had A Life Before GSB
Cecilia
Age: 38
Gender: Female
Posts: 26847
March 27th, 2005 at 03:15am
holiday31:
c clair, fo parlé francé ici, c n'importe koi 2 parlé anglé ds un forum francé...
ouais bah va leur expliquer à eux, les américains et autres anglais ! ILS COMPRENNENT PAS!!!! on a beau leur dire, se ballader en costume de poussin avec un panneau "DON'T SPEAK ENGLISH !", rien n'y fait. Ils ont décidé de nous pourrir notre forum français
mawyl
Idiot
mawyl
Age: -
Gender: -
Posts: 730
March 28th, 2005 at 02:55pm
Cecilia:
holiday31:
c clair, fo parlé francé ici, c n'importe koi 2 parlé anglé ds un forum francé...
ouais bah va leur expliquer à eux, les américains et autres anglais ! ILS COMPRENNENT PAS!!!! on a beau leur dire, se ballader en costume de poussin avec un panneau "DON'T SPEAK ENGLISH !", rien n'y fait. Ils ont décidé de nous pourrir notre forum français
kesse tu veux ya d tete de cochon d fois!
Cecilia
Had A Life Before GSB
Cecilia
Age: 38
Gender: Female
Posts: 26847
March 29th, 2005 at 12:27pm
mawyl:
Cecilia:
holiday31:
c clair, fo parlé francé ici, c n'importe koi 2 parlé anglé ds un forum francé...
ouais bah va leur expliquer à eux, les américains et autres anglais ! ILS COMPRENNENT PAS!!!! on a beau leur dire, se ballader en costume de poussin avec un panneau "DON'T SPEAK ENGLISH !", rien n'y fait. Ils ont décidé de nous pourrir notre forum français
kesse tu veux ya d tete de cochon d fois!
bah qu'ils retournent dans leur porcherie alors ! Evil or Very Mad
Register