Author | Message |
---|
RainbowHearts Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 6382 | February 24th, 2005 at 07:13am Ok, visserligen så verskar det som om jag är den enda här som har intresse av tävlingen, men jag säger ändå, att även om du inte kan få in NRJ där du bor så kan du lyssna på det på nrj.se
Idag kl. 7 så är det sista chansen innan finalen mellan alla vinnarna imorgon. |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | February 24th, 2005 at 08:06am ajdå |
 Age: - Gender: - Posts: 6382 | February 24th, 2005 at 08:25am |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | February 24th, 2005 at 08:26am men men, man får ju åka te norge |
 Age: - Gender: - Posts: 6382 | February 24th, 2005 at 08:28am Visserligen.. Men då skulle man få betala det själv och jag har inga epnagr och mamma skulle då aldrig betala, detta är ju en chans att få allt med flyg och resa och hotell och allt gratis xD |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | February 24th, 2005 at 08:37am jo det är klart |
pillan Geek
 Age: - Gender: - Posts: 380 | February 24th, 2005 at 11:29am det är synd dom inte typ kan komma till hultsfred när dom ända ska till festivaler i både norge och danmark  |
 Age: - Gender: - Posts: 6382 | February 24th, 2005 at 11:58am pillan:det är synd dom inte typ kan komma till hultsfred när dom ända ska till festivaler i både norge och danmark  ja verkligen! |
pillan Geek
 Age: - Gender: - Posts: 380 | February 24th, 2005 at 12:16pm nästa år kanske...om vi har tur. |
TheInnocentCanNeverLast Shoot Me, I'm A Newbie
 Age: - Gender: - Posts: 14 | February 26th, 2005 at 01:55pm hörde förut att rix fm spelade bobd, men dom hade gjort om den och tagit bort en massa!!!!!  brukar bara lyssna på bandit 106.3 i vanliga fall, och där har dom spelat Time of your life, she, bobd,when i come around och american idiot(vad jag har hört iaf) där gör dom inte om låtarna och har ingen censurering  |
pillan Geek
 Age: - Gender: - Posts: 380 | February 26th, 2005 at 01:58pm mm det är knäppt när dom klipper bort en massa, jag får inte in bandit där jag bor  |
TheInnocentCanNeverLast Shoot Me, I'm A Newbie
 Age: - Gender: - Posts: 14 | February 28th, 2005 at 01:04pm pillan:mm det är knäppt när dom klipper bort en massa, jag får inte in bandit där jag bor 
Man får bara in den i sthlm tror jag... |
pillan Geek
 Age: - Gender: - Posts: 380 | February 28th, 2005 at 01:06pm mm gissade det, brukar va så... |
ThisIsGreenDay Falling In Love With The Board
| February 28th, 2005 at 01:07pm Ah!!!!!!!!!!!!! I can't understand this thread!!!!!!!!!!! Me only speak Eng-a-ma-lish. *snifflewhimper*
Well, I can understand Spanish and some French. |
pillan Geek
 Age: - Gender: - Posts: 380 | February 28th, 2005 at 01:09pm ThisIsGreenDay:Ah!!!!!!!!!!!!! I can't understand this thread!!!!!!!!!!! Me only speak Eng-a-ma-lish. *snifflewhimper*
Well, I can understand Spanish and some French.
well if you dont understad anything, what are you doung in the swedish forum?? |
ThisIsGreenDay Falling In Love With The Board
| February 28th, 2005 at 04:00pm pillan:ThisIsGreenDay:Ah!!!!!!!!!!!!! I can't understand this thread!!!!!!!!!!! Me only speak Eng-a-ma-lish. *snifflewhimper*
Well, I can understand Spanish and some French.
well if you dont understad anything, what are you doung in the swedish forum??
Because it showed up at the top of the Message Board listing on the front page and I was like, huh? Anywho. Bye. |
User Not Found Geek
 Age: - Gender: - Posts: 171 | March 25th, 2005 at 01:04pm oh. flygrädd?
Jag skulle gå på glödande kol för att få åka å se dom.
men de e väl inte så kul å va flygrädd men men
dom har ju tatt bort nrj i Uppsala så jag får väl överleva ändå..  |
 Age: - Gender: - Posts: 6382 | March 25th, 2005 at 01:21pm HaHaI'mDead:oh. flygrädd?
Jag skulle gå på glödande kol för att få åka å se dom.
men de e väl inte så kul å va flygrädd men men
dom har ju tatt bort nrj i Uppsala så jag får väl överleva ändå..  Ja, och dessutom var det några veckor sen den tävlingen var slut nu ändå så.. |
Bloodstained Hurricane Idiot
 Age: 33 Gender: Female Posts: 969 | April 4th, 2005 at 10:50am saves_the_day:DustBuddie:saves_the_day:nrj går inte och pejla in i norrköping vad jag vet, jäavla sugstad Dåligt..
väldigt, altså, billjetter till sydney?? i Australien?? det är väl idiotiskt
Flybiljett o Hotell ingår oxå ...  |