Så jävla härligt....

AuthorMessage
TheInnocentCanNeverLast
Shoot Me, I'm A Newbie
TheInnocentCanNeverLast
Age: -
Gender: -
Posts: 14
November 28th, 2005 at 12:06pm
....med snö!!! Nån annan som älskar vintern? Razz
aja, e lite flummig idag,har vart det ända sen imorse på våran idrottslektion när våran gympalärare haade med sig dookie och spelade i bakgrunden Very Happy Very Happy
smög dit och höjde volymen, men tyvärr märkte han det Confused Laughing Embarassed
Vad har alla gjort idag?
MakeDamnSure
Geek
MakeDamnSure
Age: -
Gender: -
Posts: 432
November 28th, 2005 at 01:41pm
jaa! jag älskar snö de e så mysigt o juligt Very Happy wow brukar din lärare oxå spela Green Day på lektionerna Shocked fast våran spelar lite annat oxå.... hmm ja har inte gjort så mykke vart i skolan o så Cool
User Not Found
Geek
User Not Found
Age: -
Gender: -
Posts: 171
November 28th, 2005 at 01:42pm
- this post never existed -
ataris
Jackass
ataris
Age: 35
Gender: Female
Posts: 1126
November 28th, 2005 at 01:59pm
jag hatar snön, måste duscha hundarna efter varje promenad, jobbigt.. dom ser ut som två snögubbar efter en promenad
Gustavatron.
Addict
Gustavatron.
Age: -
Gender: -
Posts: 12813
November 28th, 2005 at 02:11pm
usch x fy = snö
ataris
Jackass
ataris
Age: 35
Gender: Female
Posts: 1126
November 28th, 2005 at 02:13pm
japp håller med
Trahald
Idiot
Trahald
Age: -
Gender: -
Posts: 575
November 29th, 2005 at 02:13pm
Neje, vintern är ju jättebra!!! Man kan åka skidor o ha snöbolls krig!!!

fatta om min gympalärare skulle spela green day...han hatar dom o hackar alltid på mej för att jag gillar dom*suck*...men ibland spelar han minority (han ÄR seg) och då springer jag som en idiot och kämpar...Razz

Vikken lyckost du är med en dookie spelande gympalärare
MakeDamnSure
Geek
MakeDamnSure
Age: -
Gender: -
Posts: 432
November 29th, 2005 at 02:25pm
nice_girls_finish_last:
Neje, vintern är ju jättebra!!! Man kan åka skidor o ha snöbolls krig!!!

fatta om min gympalärare skulle spela green day...han hatar dom o hackar alltid på mej för att jag gillar dom*suck*...men ibland spelar han minority (han ÄR seg) och då springer jag som en idiot och kämpar...Razz

Vikken lyckost du är med en dookie spelande gympalärare


jaa vinter Very Happy men vi har ju samma jumpalärare! ja trodde han gilla Green Day för att han va me i ett band som spela Green Day covers ^^, hahaha va kul att se han stå o rocka loss Razz eller hemsk Cool
jaa jag vet han e seg haha
Trahald
Idiot
Trahald
Age: -
Gender: -
Posts: 575
November 29th, 2005 at 02:30pm
*Demented and pretty*:
nice_girls_finish_last:
Neje, vintern är ju jättebra!!! Man kan åka skidor o ha snöbolls krig!!!

fatta om min gympalärare skulle spela green day...han hatar dom o hackar alltid på mej för att jag gillar dom*suck*...men ibland spelar han minority (han ÄR seg) och då springer jag som en idiot och kämpar...Razz

Vikken lyckost du är med en dookie spelande gympalärare


jaa vinter Very Happy men vi har ju samma jumpalärare! ja trodde han gilla Green Day för att han va me i ett band som spela Green Day covers ^^, hahaha va kul att se han stå o rocka loss Razz eller hemsk Cool
jaa jag vet han e seg haha
Mm mm, jag vte han är seg...mobbar han inte dej??? mej hackar han på jämt...han är så ful när han host host "dansar" till sin dåliga musik...

Har han vart med i ett band? det visste jag inte, jag trodde han var den mest omusikaliska personen som fanns...
MakeDamnSure
Geek
MakeDamnSure
Age: -
Gender: -
Posts: 432
November 29th, 2005 at 02:37pm
hahaha nee fast han vet att ja gillar dom hmm skumt....va har han sagt till dej? när vi spela volleyboll nämde han dej men ja lyssna inte på honom för tillfället hade viktigare saker för mej som att kanske ta bollen när dom slår över den! nee men han ska stå o prata me mej blaha! jaa faktiskt! de e otroligt! men han sa de till oss när vi spela basket case på musiken ja blev så här ---> Shocked
Trahald
Idiot
Trahald
Age: -
Gender: -
Posts: 575
November 29th, 2005 at 02:42pm
Seriöst? mot mej så säger han typ när jag har en green day t-shirt, du vet att dom har snott den där loggan va? Din lilla green dayare, dom är inte ens bra, de kan inte göra covers, blablabla massa mer, typ hela tiden....hmmm han kanske favvoriserar dej??? Va sa han om mej?? försök komma ihåg...

Du kan vi inte bilda ett volleyboll lag i skolan som bara du o jag är med i o sen slår vi alla andra skolor i en turnering som vi ordnat och så råkar vi smasha honom i huvudet...muahahahahaha

faast allvarligt det skulle vara kul, med turnering alltså, fast det skulle va kul med smachen med i för sej...Razz
MakeDamnSure
Geek
MakeDamnSure
Age: -
Gender: -
Posts: 432
November 29th, 2005 at 02:50pm
hahaha allvarligt O_o så e han inte mot mej! han gillar att ja gillar Green Day typ, han komenterar mej iaf inte :p hahaha vilken elaking!
jaa de måste vi! vi e ju så grymma att vi kommer ta allihopa mwhahahaha! vi bukar ju ha fotbolls turnering på slutet av vårterminen men Eva (läraren) sa att vi kanske ska ha volleyboll istället!! va kul,synd bara att vi inte går i samma klass =(
Trahald
Idiot
Trahald
Age: -
Gender: -
Posts: 575
November 29th, 2005 at 02:56pm
Undrar varför han hackar på mej?? Kanske för att jag en gång spelade We are the champions-green day, då blev han skitsur, fast du har han inte i engelska det har jag...kan det ha nåt med det att göra???hmmm vi får försöka komma på varför han är som han är....

VA??? ska vi inte ha fotbollsturnering??? Fatt va bra, vi förlorar alltid annars, vi får tom straffar i början av matchen för att vi inte ska förlora så mycket...men dekan säkert göra ett undantag för dej o mej så vi kan vara i ett lag, du o jag mot hela skolan...men vi kan ju alltid värva Ida och hennes pappa, då vinner vi lätt
MakeDamnSure
Geek
MakeDamnSure
Age: -
Gender: -
Posts: 432
November 29th, 2005 at 03:02pm
jaa *tänker* varför blev han sur? an har en udda personlighet eller mer än udd! överudda haha Razz
hhaa vi fick oxå straffar vi suger oxå ^^, jaa lungt me Ida o hennes Pappa o kanske Robban o dom andra supersmasharna skulle vi nog knäcka allihopa! mwhahaha Smile
Trahald
Idiot
Trahald
Age: -
Gender: -
Posts: 575
November 29th, 2005 at 03:05pm
Mmm han är ju lite speciell host host, lite.... HAN ÄR SEG!!!!! jag säger som knatten:gaygaygaygaygay, du jobbar på mcdonalds!!!!hahaha

neje inte robban han blir så sur så fort man gör fel, vi tar magnus, blomman, lasse, birgitta o sen sören Razz Very Happy så de andra har nån chans...

fast om nån tackar nej kan vi ta robban, om vi sätter munkavel på honom...muahahahaha
Trahald
Idiot
Trahald
Age: -
Gender: -
Posts: 575
November 29th, 2005 at 03:06pm
nej nu var jag elak mot robban, det var dumt av mej....
MakeDamnSure
Geek
MakeDamnSure
Age: -
Gender: -
Posts: 432
November 29th, 2005 at 03:10pm
hahaha jaa verkligen...fast ja har aldrig sett honom arg =O bara på 2 killar i klassen när dom spanka varandra me badminton-racken Razz
jaa lungt blomman e ju asskön! o sören e grym haha Lasse o birgitta med! aa ibland säger Robban lite opassande saker Razz hahaha
MakeDamnSure
Geek
MakeDamnSure
Age: -
Gender: -
Posts: 432
November 29th, 2005 at 03:11pm
^ (ja prata först om Markus så du vet Razz)
Trahald
Idiot
Trahald
Age: -
Gender: -
Posts: 575
November 29th, 2005 at 03:16pm
Jag har nog aldrig sett han arg, jo nån gång när de hissa upp Mårten i ringarna enda upp i taket så om han släppte skulle han typ mosas...:S det skulle inte ha gjort så jättemycket...

Jo, sören är ju cool men robban är alltis så elak mot honom...vi får sätta han på plats....vi kan hmmm, dopppa honom i kokande vatten...det är elakt, eller ge honom till Bo han kan hålla tal för honom i en dag sen är han så öd en människa kan bli muahahahahaah, så elak jag är...

Jag tycker magnus och blomman är schystast på volleyn, av tjejerna är det ju helt klart Birgitta eller nej förresten schystast av killarna är ju Peter såklart, han är ju assnäll!!! om vi har honom i vårt lag kan vi ha picnic på planen....
MakeDamnSure
Geek
MakeDamnSure
Age: -
Gender: -
Posts: 432
November 29th, 2005 at 03:22pm
nepp inte ja heller O_o
hmm e han elak mot sören?! de har ja inte märkt...ja har bara sett honom smasha på honom men de e allt Razz stackars 85-åriga man hahaha
mwhahah bra plan Very Happy jaa dom e jätteschysta dom säger "bra" även om de inte va bra alls men de e ju snällt istället för att säga nått dåligt....hahaha jaa vi vinner ändå Very Happy
Register