Author | Message |
---|
Capt. Jack Harkness Addict
Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | April 18th, 2008 at 09:35am VoicesOfViolence:Steffie:VoicesOfViolence:VoicesOfViolence:Steffie:Bernadette, ik zou een ES kaartje kopen voor 8 oktober, als die er nog zijn. Tivoli de Helling is een cool klein zaaltje. laatste keer dat ik checkte waren er nog kaartjes
maar ik weet nog steeds niet of ik dan kan, heb mn vader al meer dan 2 weken niet gezien dus kan niet vragen of ik mag ;_;
Was trouwens een geweldig concert <33
voorprog alleen al
LostAlone ja. <3 Het was leuk. te zonde dat ik eerder weg moest voor die trein @$#%%^&&@!
ze moeten snel nog een keer komen
Gaan we dan weer meeten, ja? |
The Bears Are Coming Basket Case
Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | April 18th, 2008 at 06:25pm fer shurrr*
*for sure xD |
Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | April 19th, 2008 at 03:41am Ken je dat liedje van the medic droid - fer sure? |
Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | April 19th, 2008 at 08:28am van gehoord |
Effy Addict
Age: 33 Gender: Female Posts: 13565 | November 18th, 2008 at 06:35am Leraar filosofie over de cijfers: Ik heb slecht nieuws....het proefwerk is heel goed gemaakt, en er zijn veel hoge cijfers. Dat was eigenlijk niet de bedoeling.
xD
en er was een vraag: wat betekend xenofobie, en in het boek stond vreemdelingenhaat, dus iedereen had dat opgeschreven maar die man had het fout gerekend want eigenlijk is het vreemdelingen angst, dus iedereen kreeg er 0,4 punten bij om dat als het in het boek stond het ook wel goed moest zijn. (volg je het nog?)
En dan de quote:
Ik: Yeah, nu heb ik een 8,8!
Niels: Ik een 9, waar vreemdelingenhaat al wel niet goed voor is! |
Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | November 18th, 2008 at 07:01am Lisa Cuddy:VoicesOfViolence:
Gaan we dan weer meeten, ja? In januari weer yay. |
Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | November 18th, 2008 at 03:04pm Lisa Cuddy:Lisa Cuddy:VoicesOfViolence:
Gaan we dan weer meeten, ja? In januari weer yay.
ja ga je ook weer? hoeveelste keer word dat voor jou? 5e of 6e ofzo? |
Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | November 18th, 2008 at 03:08pm Sally godverdomme:Leraar filosofie over de cijfers: Ik heb slecht nieuws....het proefwerk is heel goed gemaakt, en er zijn veel hoge cijfers. Dat was eigenlijk niet de bedoeling.
xD
en er was een vraag: wat betekend xenofobie, en in het boek stond vreemdelingenhaat, dus iedereen had dat opgeschreven maar die man had het fout gerekend want eigenlijk is het vreemdelingen angst, dus iedereen kreeg er 0,4 punten bij om dat als het in het boek stond het ook wel goed moest zijn. (volg je het nog?)
En dan de quote:
Ik: Yeah, nu heb ik een 8,8!
Niels: Ik een 9, waar vreemdelingenhaat al wel niet goed voor is!
@ dat
wij kregen vandaag applaus voor een 4 xD waren de hoogste punten van de onvoldoendes xD ..er was n proeftoets waarmee je een half punt extra kon verdienen en maar een iemand in mijn hele klas had een voldoende |
Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | November 24th, 2008 at 02:27pm "The garden's looking very homosexual these days"
uit: A Bit Of Fry And Laurie:
http://uk.youtube.com/watch?v=0HcbOMqvK2M |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
Age: 32 Gender: Female Posts: 26863 | November 24th, 2008 at 02:43pm Leraar - "Het is er wel maar je ziet het niet."
Dylan - "Jaah zoals kabouters! "
(': |
Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | November 25th, 2008 at 02:38pm Steffie:VoicesOfViolence:
voorprog alleen al
LostAlone ja. <3 Het was leuk.
omg LostAlone komt ook weer...volgende week al
snel iemand zoeken die mee wil =) |
Ryan Ross. Basket Case
Age: 34 Gender: Female Posts: 17712 | November 25th, 2008 at 03:26pm kevin tegen angelo: jij bent vrouwelijker dan ik |
Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | November 26th, 2008 at 03:10am The Bears Are Coming:Steffie:VoicesOfViolence:
voorprog alleen al
LostAlone ja. <3 Het was leuk.
omg LostAlone komt ook weer...volgende week al
snel iemand zoeken die mee wil =) Oh wanneer volgende week/waar? |
Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | November 26th, 2008 at 08:52am 2 december Dynamo eindhoven .. daar ga ik wss heen
en ze komen 4 dec in Waterfront Rotterdam |
Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | November 28th, 2008 at 11:53am leraar: "Vrouwen zijn niet plug n play" |
Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | November 29th, 2008 at 05:07am Echte mannen eten geen honing,
die kauwen op bijen. |
Greenzzz Falling In Love With The Board
Age: - Gender: - Posts: 8621 | December 1st, 2008 at 03:56am "Joey Ramone"
We don't write fast songs, it just are very slow songs, played very fast |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
Age: 32 Gender: Female Posts: 26863 | December 1st, 2008 at 09:02am Iemand uit men klas: 'Mevrouw hoe kon ik nu leren, het was avatar weekend!? ' |
Effy Addict
Age: 33 Gender: Female Posts: 13565 | December 1st, 2008 at 01:51pm ^
Ik in discussie over superhelden men niels snoek:
Ik: Batman is een matige superheld.
Niels: Hij is geen superheld, hij is een gewone held.
Ik: Ok das wel waar, maar ik vind hem ook een matige held. Wie is je lievelings-superheld dan?
Niels: Batman.
xD |
Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | December 2nd, 2008 at 03:04pm The Bears Are Coming:2 december Dynamo eindhoven .. daar ga ik heen
en ze komen 4 dec in Waterfront Rotterdam
Helaas heeft LostAlone gecancelled, vanwege een kapotte tourbus, en het missen van de boot richting Nederland. De show gaat gewoon door met 3 storeys high + Left + Ninezero. Mensen die een kaartje gekocht hebben via deze site, kunnen hun geld terug krijgen. Kom je vanavond toch langs, dan krijg je 4 euro terug. De show van Lost Alone in Rotterdam gaat gewoon door, doe ze de groeten!
O________________o |