Green Day Song Misunderstandings

AuthorMessage
Shawna.
Jackass
Shawna.
Age: 25
Gender: Female
Posts: 1064
December 27th, 2009 at 05:40pm
Viva La Whatsername:
TreCools:
I don't get if wake me up when September end about Billie joes Dad dieing or what the vid is a about! Cuse I always saide it was about his dad O.o


I don't think it goes with the album too well. =/

its about his dad and its not really suppose to go with the storyline of AI. I think its just in there cuz he wrote a really nice song about his dad really wanted for people to hear it.
Newt.
Post Whore
Newt.
Age: 25
Gender: Female
Posts: 24017
December 27th, 2009 at 06:31pm
littlegirl:
Viva La Whatsername:
TreCools:
I don't get if wake me up when September end about Billie joes Dad dieing or what the vid is a about! Cuse I always saide it was about his dad O.o


I don't think it goes with the album too well. =/

its about his dad and its not really suppose to go with the storyline of AI. I think its just in there cuz he wrote a really nice song about his dad really wanted for people to hear it.


Yeah,and it is,really.
Aliiiiii.
King For A Couple Of Days
Aliiiiii.
Age: 31
Gender: Female
Posts: 2218
December 30th, 2009 at 01:39pm
define_normal:
In the song Platypus, I always think Billie says "I wanna have sex with you" at several points.....o_O


This reminded me. I know it's not techincally Green Day, but I'm SURE that at the beginning of Roshambo, someone (The Fink?) whispers "...up the ass..."

It might just be me. But now I've heard it once, I hear it every time Shocked
St. Dude
Moderator
St. Dude
Age: 28
Gender: Male
Posts: 60052
December 31st, 2009 at 03:11am
Aliiiiii.:
define_normal:
In the song Platypus, I always think Billie says "I wanna have sex with you" at several points.....o_O


This reminded me. I know it's not techincally Green Day, but I'm SURE that at the beginning of Roshambo, someone (The Fink?) whispers "...up the ass..."

It might just be me. But now I've heard it once, I hear it every time Shocked
haha god knows what Billie--ermm i mean 'Fink' was saying during Roshambo xD
Aliiiiii.
King For A Couple Of Days
Aliiiiii.
Age: 31
Gender: Female
Posts: 2218
December 31st, 2009 at 07:56am
^^ Exactly, that's why I reckon it's pretty likely lmfao
achin' to be
Had A Life Before GSB
achin' to be
Age: 34
Gender: Female
Posts: 25324
December 31st, 2009 at 09:52am
"This bitter pill is chasing blood" will forever be "This bitter pill is Jason White" to me
cabot gal
GSBitch
cabot gal
Age: 29
Gender: Female
Posts: 76863

Mibba
December 31st, 2009 at 09:53am
Killjoy From Detroit:
"This bitter pill is chasing blood" will forever be "This bitter pill is Jason White" to me
yesssssssss
wanderlust
Addict
wanderlust
Age: 29
Gender: Female
Posts: 10418

Mibba Blog
December 31st, 2009 at 10:38am
in fashion victim, I ALWAYS thought that instead of "In his "vintage suit" and tie" he was saying, "And his pants are too damn tight"
idek. give it a listen.
Newt.
Post Whore
Newt.
Age: 25
Gender: Female
Posts: 24017
January 3rd, 2010 at 03:58pm
I thought he sang 'Or am I drugged?' in Basket case when it really was 'Or am I stoned?' or something. XD
Viva La Green Day!
Jackass
Viva La Green Day!
Age: 26
Gender: Female
Posts: 1050
January 5th, 2010 at 08:19am
For a while I thought that in Scattered Billie Joe sung "now it seems I'm photographed in my purpose in this life" instead of forgotton:s
i quit GSB.
Geek
i quit GSB.
Age: 25
Gender: Female
Posts: 169
January 5th, 2010 at 07:24pm
Extraordinary_ girl:
For a while I thought that in Scattered Billie Joe sung "now it seems I'm photographed in my purpose in this life" instead of forgotton:s

I thought that too. xD
Viva La Green Day!
Jackass
Viva La Green Day!
Age: 26
Gender: Female
Posts: 1050
January 5th, 2010 at 08:01pm
Peacemaker:
Extraordinary_ girl:
For a while I thought that in Scattered Billie Joe sung "now it seems I'm photographed in my purpose in this life" instead of forgotton:s

I thought that too. xD
Haha Now I always check the lyrics before I quote them
Goodbye
King For A Couple Of Days
Goodbye
Age: -
Gender: -
Posts: 4161

Blog
January 8th, 2010 at 04:04pm
In Warning I thought it was "This is a Publication annoucement" at first but really it is "This a Public Service annoucement" Idk what it made me think of Publication? Lol XD
Lykkepillen
Shoot Me, I'm A Newbie
Lykkepillen
Age: 26
Gender: Female
Posts: 94
January 11th, 2010 at 11:20am
Until I read the lyrics for Holiday, I've always heard something about "seek cock" when he sings Sieg Heil ._.
Mr.Armstrong
Falling In Love With The Board
Mr.Armstrong
Age: 26
Gender: Female
Posts: 5586
January 11th, 2010 at 06:43pm
My frands always thinks Billie sings in Warning "Warning live with out Porning"
and it DOES!! O.o
Shawna.
Jackass
Shawna.
Age: 25
Gender: Female
Posts: 1064
January 11th, 2010 at 09:23pm
does anyone else hear in St.Jimmy instead of an egar allen poe, a nigger and a ho?
Mr.Armstrong
Falling In Love With The Board
Mr.Armstrong
Age: 26
Gender: Female
Posts: 5586
January 12th, 2010 at 12:00am
OHH me!!! i DO!!
i quit GSB.
Geek
i quit GSB.
Age: 25
Gender: Female
Posts: 169
January 12th, 2010 at 05:07pm
LovesTreCool:
My frands always thinks Billie sings in Warning "Warning live with out Porning"
and it DOES!! O.o

lmfao lmfao lmfao lmfao

IT TOTALLY DOES!!! xD
GodlessNation
Jackass
GodlessNation
Age: 28
Gender: Female
Posts: 1065
January 13th, 2010 at 12:18pm
I thought in Jesus of Suburbia it said "son of pop and ritalin" but it's "soda pop and ritalin" and I was like pop? pop music? why? haha
Newt.
Post Whore
Newt.
Age: 25
Gender: Female
Posts: 24017
January 13th, 2010 at 12:41pm
Ya! Always!! And in Whatsername I thought he sang I remember those days I've been indestructable. XD
Register