Author | Message |
---|
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | March 21st, 2006 at 01:26pm belgian idiot:het is de boevé en het is adelijke naam dus nananana ja maar ik ben deels van adel
de opa van mijn opa was de bastaardzoon van een baron 
die gast deed t dus met de schoonmaakster
maar net waar je trots op moet zijn  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | March 21st, 2006 at 01:27pm Gimme a fix.:jacobs is dat geen stoere achternaam??
nee dus -_- jawel man misschein ben je wel familie van aletta de eerste vrouwelijke arts in nederland ook de eerste die mocht studeren  |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | March 21st, 2006 at 01:29pm The minority!:Gimme a fix.:jacobs is dat geen stoere achternaam??
nee dus -_- jawel man misschein ben je wel familie van aletta de eerste vrouwelijke arts in nederland ook de eerste die mocht studeren 
 de grootvader van men opa was clown  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | March 21st, 2006 at 01:33pm misschien ook niet
 |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | March 21st, 2006 at 01:34pm |
Greenzzz Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | March 21st, 2006 at 01:41pm oeeh de nieuwe delen ruleren  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | March 21st, 2006 at 01:44pm dankje  |
die gozer Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 827 | March 21st, 2006 at 02:44pm wie weet er nu wat de grootvader van zen grootvader was ale eigenlijk weet ik het wel want in mijn familie zijn ze al eeuwen boer maar nu zal het gaan gedaan zijn  |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | March 21st, 2006 at 03:50pm The minority!:Gimme a fix.:jacobs is dat geen stoere achternaam??
nee dus -_- jawel man misschein ben je wel familie van aletta de eerste vrouwelijke arts in nederland ook de eerste die mocht studeren 
ik woon in haar straat jongah  aletta jacobs erf for eva! |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | March 21st, 2006 at 04:24pm belgian idiot:wie weet er nu wat de grootvader van zen grootvader was ale eigenlijk weet ik het wel want in mijn familie zijn ze al eeuwen boer maar nu zal het gaan gedaan zijn  antwoord op je vragen------wait for it-------------> de stamboom  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | March 21st, 2006 at 04:25pm Doornroosje:The minority!:Gimme a fix.:jacobs is dat geen stoere achternaam??
ik woon in haar straat jongah  aletta jacobs erf for eva! ik weet want jou adres staat in mijn agenda  |
die gozer Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 827 | March 21st, 2006 at 06:12pm tog ze ik woon op een berg waar ze vroeger mensen ophingen op dezelfde plaats hebben ze nu een soort grot gebouwd gewijd aan maria en gaan er jaarlijks bidden als een soort van bedevaart, hipocritie ten top of niet ? |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | March 22nd, 2006 at 11:10am The minority!:Doornroosje:The minority!:Gimme a fix.:jacobs is dat geen stoere achternaam??
ik woon in haar straat jongah  aletta jacobs erf for eva! ik weet want jou adres staat in mijn agenda 
jou adres ook in de mijne
belgian idiot:tog ze ik woon op een berg waar ze vroeger mensen ophingen op dezelfde plaats hebben ze nu een soort grot gebouwd gewijd aan maria en gaan er jaarlijks bidden als een soort van bedevaart, hipocritie ten top of niet ?
bidden op een plek voor maria waar mensen werden opgehangen O_o
als ik maria was zou ik de mensen die daar zouden bidden naar de hel sturen |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | March 22nd, 2006 at 02:33pm Doornroosje:The minority!:Doornroosje:The minority!:Gimme a fix.:jacobs is dat geen stoere achternaam??
ik woon in haar straat jongah  aletta jacobs erf for eva! ik weet want jou adres staat in mijn agenda 
belgian idiot:tog ze ik woon op een berg waar ze vroeger mensen ophingen op dezelfde plaats hebben ze nu een soort grot gebouwd gewijd aan maria en gaan er jaarlijks bidden als een soort van bedevaart, hipocritie ten top of niet ?
als ik maria was zou ik de mensen die daar zouden bidden naar de hel sturen ok loze toevoeging, maar: ja ik weet ook, want jullie adressen ook in mijn agenda |
Greenzzz Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | March 22nd, 2006 at 03:25pm Doornroosje:The minority!:Doornroosje:The minority!:Gimme a fix.:jacobs is dat geen stoere achternaam??
als ik maria was zou ik de mensen die daar zouden bidden naar de hel sturen
maggie en ik konnen jou huis vinden  |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | March 23rd, 2006 at 11:27am ja en jullie hoefden ook helemaal niet ver te lopen  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | March 23rd, 2006 at 01:50pm ik heb nog eendeel, morgen typ ik het in |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | March 23rd, 2006 at 02:14pm |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | March 23rd, 2006 at 02:58pm jaa  |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | March 23rd, 2006 at 03:24pm yay  |