AFI

AuthorMessage
Amy.
Falling In Love With The Board
Amy.
Age: 30
Gender: Female
Posts: 5239
May 30th, 2006 at 06:08pm
Bloodraine:
PunkPixie:
ksfbskjfnajkevnjdf
Decemberunderground is so damn good Cool

OMG yes.
The first time I listened to it I didn't like it (so shoot me xD)
But after a few listens I love it.

I encourage everyone to (cough) listen to 'Love like Winter'. Amaaazing.

Love Like Winter= <3333
I really love Kiss And Control too Cool And Kill Caustic
Slappy
Geek
Slappy
Age: -
Gender: Male
Posts: 158
May 30th, 2006 at 06:09pm
PunkPixie:
Bloodraine:
PunkPixie:
ksfbskjfnajkevnjdf
Decemberunderground is so damn good Cool

OMG yes.
The first time I listened to it I didn't like it (so shoot me xD)
But after a few listens I love it.

I encourage everyone to (cough) listen to 'Love like Winter'. Amaaazing.

Love Like Winter= <3333
I really love Kiss And Control too Cool And Kill Caustic


Affliction kicks all amounts of ass.
Matt Smith
Admin
Matt Smith
Age: 28
Gender: Female
Posts: 31134

Mibba Blog
May 30th, 2006 at 06:10pm
PunkPixie:
Bloodraine:
PunkPixie:
ksfbskjfnajkevnjdf
Decemberunderground is so damn good Cool

OMG yes.
The first time I listened to it I didn't like it (so shoot me xD)
But after a few listens I love it.

I encourage everyone to (cough) listen to 'Love like Winter'. Amaaazing.

Love Like Winter= <3333
I really love Kiss And Control too Cool And Kill Caustic

I adore The Killing Lights, too.

I dunno if you have iTunes, but when I stuck the album in to put it onto my iPod, I got 'December Underground' by AFI, and the genre was Metal. WTF?. xD
Amy.
Falling In Love With The Board
Amy.
Age: 30
Gender: Female
Posts: 5239
May 30th, 2006 at 06:20pm
Bloodraine:
PunkPixie:
Bloodraine:
PunkPixie:
ksfbskjfnajkevnjdf
Decemberunderground is so damn good Cool

OMG yes.
The first time I listened to it I didn't like it (so shoot me xD)
But after a few listens I love it.

I encourage everyone to (cough) listen to 'Love like Winter'. Amaaazing.

Love Like Winter= <3333
I really love Kiss And Control too Cool And Kill Caustic

I adore The Killing Lights, too.

I dunno if you have iTunes, but when I stuck the album in to put it onto my iPod, I got 'December Underground' by AFI, and the genre was Metal. WTF?. xD
Ah, fuck it, they're all brilliant Cool
lmfao lmfao I got Metal when I put mine on my computer too xD
Matt Smith
Admin
Matt Smith
Age: 28
Gender: Female
Posts: 31134

Mibba Blog
May 30th, 2006 at 06:24pm
PunkPixie:
Ah, fuck it, they're all brilliant Cool
lmfao lmfao I got Metal when I put mine on my computer too xD

lmfao
I reckon A Fire Inside are trying to tell us something yo. Next, they're gonna become some pseudo nu-metal band. Cool

I love the part in Kiss and Control, you know the 'We all want to die like movie stars' part, where he's kinda...talking?. So cool.
Matt Smith
Admin
Matt Smith
Age: 28
Gender: Female
Posts: 31134

Mibba Blog
May 30th, 2006 at 06:28pm
Slappy:


Affliction kicks all amounts of ass.

Yes, yes it does. Cool
Amy.
Falling In Love With The Board
Amy.
Age: 30
Gender: Female
Posts: 5239
May 30th, 2006 at 06:39pm
Bloodraine:
PunkPixie:
Ah, fuck it, they're all brilliant Cool
lmfao lmfao I got Metal when I put mine on my computer too xD

lmfao
I reckon A Fire Inside are trying to tell us something yo. Next, they're gonna become some pseudo nu-metal band. Cool

I love the part in Kiss and Control, you know the 'We all want to die like movie stars' part, where he's kinda...talking?. So cool.

lmfao Now that quote has to get sigged Cool
I'm listening to that exact bit right now Cool <33
Matt Smith
Admin
Matt Smith
Age: 28
Gender: Female
Posts: 31134

Mibba Blog
May 30th, 2006 at 06:43pm
In all my time here, I have never been once sigged or even suggested to be sigged. I love you. xD

Supposedly they're coming to the UK in September. I probably already said that 3265021 times. There is also some bonus track called 'On the Arrow' and a cover of Jack The Ripper by Morrisey when you buy the album from the US iTunes. Being the English person I am, I can't do that so i'll probaly end up getting them non-legitimately. Shifty
Amy.
Falling In Love With The Board
Amy.
Age: 30
Gender: Female
Posts: 5239
May 30th, 2006 at 06:49pm
Laughing no problem =]
Think Hmm, September, I think I can try and get some of my friends to bum them by then xD
And ooooooooh *will go a-searching* Very Happy
Matt Smith
Admin
Matt Smith
Age: 28
Gender: Female
Posts: 31134

Mibba Blog
May 31st, 2006 at 12:35pm
PunkPixie:
Bloodraine:
Yup!
Neutral That pretty much sums up his face.

LMAO. Have you ever seen the video when he's crowd walking and some person grabs his balls and he thumps them? lmfao
lmfao no ='(

Shocked
You are seriously deprived
http://www.youtube.com/watch?v=JxERt-71MgY&search=AFI%20davey%20balls
He starts crowd walking at about 2:30 and it happens at about 2:54. lmfao
Babi Kid Rachy
King For A Couple Of Days
Babi Kid Rachy
Age: 26
Gender: Female
Posts: 4512
May 31st, 2006 at 01:26pm
Everybodys pretty much obsessed with Miss Murder. Cool
Addison Montgomery.
Falling In Love With The Board
Addison Montgomery.
Age: 25
Gender: Female
Posts: 7078

Mibba Blog
May 31st, 2006 at 02:19pm
I loe AFI they are AWESOME!
KayCool123
Geek
KayCool123
Age: 27
Gender: Female
Posts: 147
May 31st, 2006 at 02:35pm
Huh?
Matt Smith
Admin
Matt Smith
Age: 28
Gender: Female
Posts: 31134

Mibba Blog
May 31st, 2006 at 02:51pm
KayCool123:
Huh?

Whats not to understand?
.Ashley.
Falling In Love With The Board
.Ashley.
Age: -
Gender: -
Posts: 5248
May 31st, 2006 at 03:06pm
Bloodraine:
Yup!
Neutral That pretty much sums up his face.

LMAO. Have you ever seen the video when he's crowd walking and some person grabs his balls and he thumps them? lmfao

Thats a funny video.
AdrizzleTheNinja[Echelon]
Geek
AdrizzleTheNinja[Echelon]
Age: -
Gender: -
Posts: 264
May 31st, 2006 at 07:42pm
yet another one of my many favorite bands. i love 'Miss Murder'
Whitney.
Idiot
Whitney.
Age: 27
Gender: Female
Posts: 507
May 31st, 2006 at 07:45pm
AFI is pretty freaky in my opinion lol Very Happy
Amy.
Falling In Love With The Board
Amy.
Age: 30
Gender: Female
Posts: 5239
June 3rd, 2006 at 03:21pm
Bloodraine:
PunkPixie:
Bloodraine:
Yup!
Neutral That pretty much sums up his face.

LMAO. Have you ever seen the video when he's crowd walking and some person grabs his balls and he thumps them? lmfao
lmfao no ='(

Shocked
You are seriously deprived
http://www.youtube.com/watch?v=JxERt-71MgY&search=AFI%20davey%20balls
He starts crowd walking at about 2:30 and it happens at about 2:54. lmfao


lmfao lmfao lmfao brilliant! xD
Xxwhite_rosexX
Shoot Me, I'm A Newbie
Xxwhite_rosexX
Age: -
Gender: -
Posts: 71
June 3rd, 2006 at 03:27pm
i love their MISS MUDER SONG!!
Jax.
Was Here Two Weeks Ago
Jax.
Age: 29
Gender: Female
Posts: 42834
June 3rd, 2006 at 03:27pm
I don't understand what is so great about them? I like two songs by them. I think they're overrated. And I also don't get why everyone loves Davey. He looks like a trannie. Shifty
Register