SHOW: Scrubs

AuthorMessage
Reality Is Due
Post Whore
Reality Is Due
Age: 27
Gender: Female
Posts: 24633

Mibba
June 11th, 2006 at 01:18pm
Holy shit...I hope it's not true.
Alexa.
Falling In Love With The Board
Alexa.
Age: 31
Gender: Female
Posts: 5253
June 11th, 2006 at 01:49pm
September_has_Ended:
I heard a rumor that it was cancelled...


I hope not Crying or Very sad
Bittersweet World
Banned
Bittersweet World
Age: 31
Gender: Female
Posts: 28301

Blog
June 11th, 2006 at 02:22pm
September_has_Ended:
I heard a rumor that it was cancelled...


Read above.

Yeah, it finished.

Sad

The final is yet to be shown here. ;__;

I must get the DVD's. I have become once again addicted.
LeggomyTreggo!
Shoot Me, I'm A Newbie
LeggomyTreggo!
Age: -
Gender: -
Posts: 35
June 11th, 2006 at 04:00pm
Hmm... It wasn't cancelled. o__O;; I know it was circullating of that rumor for a while, but I can just remember that NBC called for another season. It's coming back in mid-season.

And I think that ABC plans on picking it up. So there's high hopes that the show will go on. <3
Dash
Jackass
Dash
Age: -
Gender: -
Posts: 1408
June 12th, 2006 at 05:23pm
Scrubs is great! I used to watch it when I lived in Germany.
Alexa.
Falling In Love With The Board
Alexa.
Age: 31
Gender: Female
Posts: 5253
June 12th, 2006 at 06:39pm
LeggomyTreggo!:
Hmm... It wasn't cancelled. o__O;; I know it was circullating of that rumor for a while, but I can just remember that NBC called for another season. It's coming back in mid-season.

And I think that ABC plans on picking it up. So there's high hopes that the show will go on. <3


Hope so, then I should still be able to watch it Cool
Reality Is Due
Post Whore
Reality Is Due
Age: 27
Gender: Female
Posts: 24633

Mibba
June 12th, 2006 at 08:00pm
~lexy~:
LeggomyTreggo!:
Hmm... It wasn't cancelled. o__O;; I know it was circullating of that rumor for a while, but I can just remember that NBC called for another season. It's coming back in mid-season.

And I think that ABC plans on picking it up. So there's high hopes that the show will go on. <3


Hope so, then I should still be able to watch it Cool
I second that Cool.
rollerpig
GSBitch
rollerpig
Age: 29
Gender: Female
Posts: 62283
October 21st, 2006 at 11:41am
I love it. Cool
miss world
Jackass
miss world
Age: 28
Gender: Female
Posts: 1221
October 21st, 2006 at 11:36pm
Scrubs is a fucking awesome show Surprised

I have the first season on DVD & I love it

I know it's coming back to NBC for another season, but I've heard that it'll be its last cause of Zach Braff's budding career in Hollywood (The Last Kiss looked like it sucked though)

I wonder when the season premiere is though Confused
MintyFreshGeek
Idiot
MintyFreshGeek
Age: 28
Gender: Female
Posts: 724
October 22nd, 2006 at 05:53am
I've seen it... tis good.
ellie ex-friend
Falling In Love With The Board
ellie ex-friend
Age: 27
Gender: Female
Posts: 7772
October 22nd, 2006 at 07:02am
I love it I love it.
I can watch it for hours.
rollerpig
GSBitch
rollerpig
Age: 29
Gender: Female
Posts: 62283
October 22nd, 2006 at 10:49am
Flaming Phalanges!:
I watched it this morning, the one where JD and Elliot become sex buddies, hahaha.

I think that was the first one I ever saw. I love the song they play at the end 'when I'm dreamingof you oh what can I do?'

Yeeeeah.

That's my favorite xD
rollerpig
GSBitch
rollerpig
Age: 29
Gender: Female
Posts: 62283
October 30th, 2006 at 09:55am
I GOT MY TWO DVDS TODAY. GZA

...
it's better than sex rly. Cheese
a-dawg.
Falling In Love With The Board
a-dawg.
Age: 27
Gender: Female
Posts: 7070
October 30th, 2006 at 10:15am
I've just started watching it and now I'm a fan Very Happy
rollerpig
GSBitch
rollerpig
Age: 29
Gender: Female
Posts: 62283
October 30th, 2006 at 11:55am
Best show ever dude. ^ tehe
a-dawg.
Falling In Love With The Board
a-dawg.
Age: 27
Gender: Female
Posts: 7070
October 30th, 2006 at 12:23pm
It is! Apart from all my English TV obsessions Shifty
Jax.
Was Here Two Weeks Ago
Jax.
Age: 30
Gender: Female
Posts: 42834
October 30th, 2006 at 01:49pm
lmfao One of my favourites. lmfao
Peardrops
Addict
Peardrops
Age: 31
Gender: Female
Posts: 11782

Blog
October 30th, 2006 at 02:13pm
I love Scrubs! It's on ABC, E4 and Paramount Comedy EVERY DAY - hurrah!
miss world
Jackass
miss world
Age: 28
Gender: Female
Posts: 1221
October 30th, 2006 at 05:26pm
Heart stops beating:
I GOT MY TWO DVDS TODAY. GZA

...
it's better than sex rly. Cheese

lmfao tru dat
rollerpig
GSBitch
rollerpig
Age: 29
Gender: Female
Posts: 62283
October 30th, 2006 at 05:48pm
That Ska Kid.:
lmfao One of my favourites. lmfao

Five
Register