Lost Prophets

AuthorMessage
JOOLS
Addict
JOOLS
Age: 27
Gender: Female
Posts: 11676

Mibba Blog
December 22nd, 2006 at 08:16pm
Image

Would this be it?
'Cuz even if it's not... holy cow, that's awful anyway.
Amy.
Falling In Love With The Board
Amy.
Age: 30
Gender: Female
Posts: 5239
December 22nd, 2006 at 08:25pm
lmfao Ian's hair looks so bloody funny
not a very good picture, but you can see:
Image
o__o
JOOLS
Addict
JOOLS
Age: 27
Gender: Female
Posts: 11676

Mibba Blog
December 22nd, 2006 at 08:32pm
Amy.:
lmfao Ian's hair looks so bloody funny
not a very good picture, but you can see:
Image
o__o


HAHA.
omg. Why would you do that?
Jax.
Was Here Two Weeks Ago
Jax.
Age: 29
Gender: Female
Posts: 42834
December 23rd, 2006 at 04:46pm
lmfao What the bloody hell. I prefer it shorter (like in Can't Catch Tomorrow as opposed to Rooftops), but that's just plain stoopid. Cheese

And James, I'll persuade my parents to get tickets. Very Happy
Verbatim.
King For A Couple Of Days
Verbatim.
Age: 98
Gender: Female
Posts: 3281
January 1st, 2007 at 09:35pm
Lostprophets thread.... yay!

I saw them last April at Give It a Name. Then I saw them in Blackburn on December 2nd, and i'm going to see them again in Manchester this year.

Not that I stalk them or anything Meg
Jax.
Was Here Two Weeks Ago
Jax.
Age: 29
Gender: Female
Posts: 42834
January 2nd, 2007 at 08:18am
409 Coffeemaker:
That Ska Kid.:
James, where you seeing them? I'll try get tickets.

Anyone have a recent picture? Apparently Ian has this AWFUL afro. lmfao

Wembley Arena on the 22nd April Very Happy

And yes. He has a goddamn perm ¬_¬
MUST you go on a Sunday?
Matt Smith
Admin
Matt Smith
Age: 28
Gender: Female
Posts: 31134

Mibba Blog
January 2nd, 2007 at 04:05pm
Dreamspace:
Lostprophets thread.... yay!

I saw them last April at Give It a Name. Then I saw them in Blackburn on December 2nd, and i'm going to see them again in Manchester this year.

Not that I stalk them or anything Meg

lawl, me too. Meg
R A V E
Geek
R A V E
Age: 25
Gender: Female
Posts: 296
January 7th, 2007 at 06:43am
lostprophets are great!!! i love the song Broken hearts, torn up letters and the story of a lonely girl They should of released it.
i'm gonna go look for tickets now! XD
Emily-Cool
Falling In Love With The Board
Emily-Cool
Age: 29
Gender: Female
Posts: 6657
January 7th, 2007 at 07:23am
I don't like ians poodle do. end of. Smile
Verbatim.
King For A Couple Of Days
Verbatim.
Age: 98
Gender: Female
Posts: 3281
January 20th, 2007 at 03:06pm
Anyone going to see them in Manchester this year?

I forgot the date, but it's sometime in April, obviously.

[spam] I had a dream last night that Ian raped me.... is it still rape if you're willing? [/spam]
Lucifers Angel
King For A Couple Of Days
Lucifers Angel
Age: -
Gender: Female
Posts: 4751
January 21st, 2007 at 06:55pm
Dreamspace[00Dream]:
Anyone going to see them in Manchester this year?

I forgot the date, but it's sometime in April, obviously.

[spam] I had a dream last night that Ian raped me.... is it still rape if you're willing? [/spam]


no its not rape if your willing
Megalolz!!!!
Shoot Me, I'm A Newbie
Megalolz!!!!
Age: 28
Gender: Female
Posts: 4
May 21st, 2007 at 09:12pm
green_day_rule!:
Ok so i searched and looked through all the threads in this forum and nothing came up about them so sorry if this is a duplicate...

i just saw there video for "Rooftops", the videos good but the actual song is better in my opinion Smile

www.myspace.com/lostprophets <----- their myspace
http://www.sonymusic.co.uk/lostprophets/intro.php <------ Official band site

* Ian Watkins (vocals)
* Mike Lewis (guitarist)
* Lee Gaze (guitarist)
* Mike Chiplin (drums)
* Stuart Richardson (bass)
* Jamie Oliver (keyboards, turntables, and back-up vocals)

Post What You Think About Lost Prophets Here!!!


Hope you know its actually Lostprophets not Lost prophets...
Smile

Simply amazinggggg band and i love them to death...
Seen them 6 times
and met them 4 times
I do anything for this band cos theyre so awesome Dance

Got Pics with mike stu and jamie
Dance
Image
Image
(ignore the writing all over my face lmao, i met aiden aswell that day and Angel and wiL drew moutache on my face ¬___¬ and angel signed my forehead lmfao)
Megalolz!!!!
Shoot Me, I'm A Newbie
Megalolz!!!!
Age: 28
Gender: Female
Posts: 4
May 21st, 2007 at 09:23pm
AndTheCowSaidMoo:
I thought they were pretty cool until i saw the new video for 'Rooftops'. They were so over-styled and uniformed- their appeal sort of went down the shitter.
It seemed so contrived- and they looked like alot of other bands around at the moment..... All in black / white, smart suits or leather, Guyliner, Emo style hair and the like. Their old look was so much better.

Its a cool song and video (the bits without the band) though. =s

you know what? thats a pretty pathetic thing to say.
Usually i respect others opinions, but to say you dislike losprophets now because theyve changed theyre look is just completly ridiculous.
You Should only judge a band by their music (hell - thats what theyre their for) not by the clothes they choose to wear.
Its actually people like you that lostprophets are glad your not their fan.
problematique_child
Idiot
problematique_child
Age: 29
Gender: Female
Posts: 591
June 13th, 2007 at 12:19am
LOVELOVELOVELOVE...
ian watkins is just...so...mmm.....
Jay Tee
Had A Life Before GSB
Jay Tee
Age: 31
Gender: Male
Posts: 26777

Mibba Blog
June 13th, 2007 at 11:14am
Image
This was a while back but yeaaaaaaah. I'd seen them the night before so it was just like HOLYSHITAh

Ignore my crappy hair btw Retard
greendaygirl89
Shoot Me, I'm A Newbie
greendaygirl89
Age: 30
Gender: Female
Posts: 67
June 13th, 2007 at 02:52pm
Ian Watkins it sexy
Register