Billie Joe Rumors

AuthorMessage
SpiderPig
Idiot
SpiderPig
Age: 30
Gender: Female
Posts: 870
June 2nd, 2006 at 07:32pm
Im not even going to read this thread because rumours piss me off so much some stupid little person says something and sudeenly everyones like omg Billie/Tre/Mike is going to die and all that crap!!! its aload of shit i dont read news papers either its fiction not fact the majority of the time half of the things we know or think to be true could be aload of crap which came from a rumour sometime a while ago such as mike being a vegiterian.
TresFine
King For A Couple Of Days
TresFine
Age: 34
Gender: Female
Posts: 2448
June 2nd, 2006 at 08:16pm
i heard hes had it with tre and jason white both
TresFine
King For A Couple Of Days
TresFine
Age: 34
Gender: Female
Posts: 2448
June 2nd, 2006 at 08:16pm
its known that most rockstars are into groupies
TresFine
King For A Couple Of Days
TresFine
Age: 34
Gender: Female
Posts: 2448
June 2nd, 2006 at 08:23pm
Victim Of Authority:
Mackass:
Does he ever eat. If he ate a malteaser he wud look 6 months pregnant!!!! Laughing
That's mean... He's not that skinny. He looks healthy to me. Confused AND In my opinion, we should fatten Mike up if we're fattening anyone up.


he may eat fast food out on tour and hotel food.since theres no home cook meals on the road.or maybe he doesn't.maybe billie and mike just both have a very sexual appeitate(i know i spelled that word wrong) that keeps them in shape
TresFine
King For A Couple Of Days
TresFine
Age: 34
Gender: Female
Posts: 2448
June 2nd, 2006 at 08:25pm
Victim Of Authority:
greendayjunkie:
I like BJ chubby! lol he looks all cute and stuff!
Yup. Seriously though. He's still wearing pants from 11th grade. Shocked O_O And idea just hatched in my mind.

What if an Anorexic Teenie or an Anorexic someone who hates GD, came... And made Billie Skinnier than he should be...

But a little chubby is good. Not overwieght, not underweight.

yeah wearing those pants still,thats why he looks like theres a flood coming
TresFine
King For A Couple Of Days
TresFine
Age: 34
Gender: Female
Posts: 2448
June 2nd, 2006 at 08:26pm
*Baby*:
iamkiller:
I_worship_tre_Cool:
This thread is going to cause all hell to break lose, NOOBS: they're rumors. Rumar and Fact are not interchangeable words Wink

Should I define this in the first post?

Cool
Billie joe is not dead I just heard form them. talking about their next recoerd.

you heard when??
RPattz
Board Parasite
RPattz
Age: 30
Gender: Female
Posts: 38824
June 2nd, 2006 at 08:27pm
Billie rocks his too short pants, he is able to pull it off and make it look good, with some damn fine socks!
Marilyn_Monroe_Lover
Geek
Marilyn_Monroe_Lover
Age: 25
Gender: Female
Posts: 124
June 2nd, 2006 at 11:09pm
greendayjunkie:
Billie rocks his too short pants, he is able to pull it off and make it look good, with some damn fine socks!


yeah ther were talking about how it going to be an event & on the American Idoit movie.
wake the dead.
This Board Is My Home
wake the dead.
Age: 31
Gender: Female
Posts: 30440
June 2nd, 2006 at 11:41pm
iamkiller:
12. Billie kissed Bow Wow at the 2005 VMAs.


Aren't there pics of that though? I mean, he pecked him or something, on the cheek? I dunno.

*Baby*:
iamkiller:
I_worship_tre_Cool:
This thread is going to cause all hell to break lose, NOOBS: they're rumors. Rumar and Fact are not interchangeable words Wink

Should I define this in the first post?

Cool
Billie joe is not dead I just heard form them. talking about their next recoerd.


No shit Rolling Eyes
rollerpig
GSBitch
rollerpig
Age: 27
Gender: Female
Posts: 62283
June 3rd, 2006 at 03:52am
Well .. he wears no Underwear, ugh ?!
Sara.
This Board Is My Home
Sara.
Age: -
Gender: -
Posts: 31155
June 3rd, 2006 at 03:56am
TreCoolIstSoGeil:
Well .. he wears no Underwear, ugh ?!
Eww... Hope He Washes His Pants Often...
iamkiller
Basket Case
iamkiller
Age: 30
Gender: Female
Posts: 19586

Mibba
June 3rd, 2006 at 06:09am
I SAW PANTIE LINES!
rollerpig
GSBitch
rollerpig
Age: 27
Gender: Female
Posts: 62283
June 3rd, 2006 at 06:26am
iamkiller:
I SAW PANTIE LINES!


YOU DREAMED.

THEY WEREN'T REAL.

HE DOESN'T.
Valentine
Jackass
Valentine
Age: 29
Gender: Female
Posts: 1670
June 3rd, 2006 at 09:47am
Calm down, be, calm down....

K, so if that article thing is true and he died on May 27th, wouldn't it be ALL OVER THE FUCKING NEWS!!?!???!!?!

And someone please explain how you can 'forget' that you have a fucking dildo shoved up your arse?
rollerpig
GSBitch
rollerpig
Age: 27
Gender: Female
Posts: 62283
June 3rd, 2006 at 09:52am
Valentine:
Calm down, be, calm down....



GZA
Diskoh
Falling In Love With The Board
Diskoh
Age: 28
Gender: Female
Posts: 8698

Mibba
June 3rd, 2006 at 09:55am
Valentine:
Calm down, be, calm down....

K, so if that article thing is true and he died on May 27th, wouldn't it be ALL OVER THE FUCKING NEWS!!?!???!!?!

And someone please explain how you can 'forget' that you have a fucking dildo shoved up your arse?


LOL

Maybe they gave him novacaine or..I dunno a sleeping pill Shocked

Tis not true..I hope not..silly way to die Cool
Valentine
Jackass
Valentine
Age: 29
Gender: Female
Posts: 1670
June 3rd, 2006 at 09:56am
Friggin' impossible way to die!!!!!!!!!!!!!!!!

Sigh...
SpiderPig
Idiot
SpiderPig
Age: 30
Gender: Female
Posts: 870
June 3rd, 2006 at 09:58am
oh my god some people think Billie is dead and need proof that he is alive how stupid how do you people fall for stupid pathetic rumours
Valentine
Jackass
Valentine
Age: 29
Gender: Female
Posts: 1670
June 3rd, 2006 at 10:07am
Im not falling for it, darling. I'm pointing out how much of a near impossible way it is to die.
SpiderPig
Idiot
SpiderPig
Age: 30
Gender: Female
Posts: 870
June 3rd, 2006 at 10:14am
Valentine:
Im not falling for it, darling. I'm pointing out how much of a near impossible way it is to die.


oh i wasnt pointing that to you i was just saying.

hehe im watchin nik kids awards thats right its only just been on tv here in england jacobe look like WOW MUMMY LOOK AT DADDY ON STAGE dead amazed he looked awwh lol Joey was just like hell yeah my Dad does rule!
Register