Banners

AuthorMessage
Miss Murder
Geek
Miss Murder
Age: 26
Gender: Female
Posts: 203

Mibba Blog
January 20th, 2007 at 07:38pm
Funky Platypus:
It would make me the happiest person alive if someone could make a Muse one! I've been wanting one for a while...


I'll do it! Very Happy

but I'm at my dads today, and he doesnt have photoshop, so I'll make it when i get home.... but It will definatly be up by this time tomorrow!

edit: PAGE CLAIM! booyah
paper shoes
This Board Is My Home
paper shoes
Age: 28
Gender: Female
Posts: 34269
January 20th, 2007 at 10:51pm
Miss Murder:
Funky Platypus:
It would make me the happiest person alive if someone could make a Muse one! I've been wanting one for a while...


I'll do it! Very Happy

but I'm at my dads today, and he doesnt have photoshop, so I'll make it when i get home.... but It will definatly be up by this time tomorrow!

edit: PAGE CLAIM! booyah
Omg pleaaaase make one, mkay? I'll love you foreverrrr.
Bleach
Rotting On Here
Bleach
Age: 27
Gender: Female
Posts: 47505
January 20th, 2007 at 11:34pm
Image
Dehren McGhengland
Rotting On Here
Dehren McGhengland
Age: 26
Gender: Female
Posts: 49206
January 20th, 2007 at 11:38pm
Alseckz:
[Ckyzorz]
Jenn
12
Shoot Me, I'm A Newbie
12
Age: 28
Gender: Female
Posts: 41

Blog
January 20th, 2007 at 11:54pm
Could someone make a Linkin Park one? im just giving ideas here....
White Riot
King For A Couple Of Days
White Riot
Age: 27
Gender: Female
Posts: 4761
January 21st, 2007 at 12:08am
No one likes my Beatles one. *emo moment* Either that or no one on here likes The Beatles...grrr...
I think I am going to make a Kinks one now.
Bleach
Rotting On Here
Bleach
Age: 27
Gender: Female
Posts: 47505
January 21st, 2007 at 12:22am
12:
Could someone make a Linkin Park one? im just giving ideas here....
sure.

k, this may be really random bu I found a question you asked on yahoo answers a month ago.. Shifty

sooo...

-Gnar Kill
-Fag 41 [sorry I jus had to say thar LMFAO.]
-Linkin Park
-Apocalyptica
Miss Murder
Geek
Miss Murder
Age: 26
Gender: Female
Posts: 203

Mibba Blog
January 21st, 2007 at 12:33am
gutted:
Miss Murder:
Funky Platypus:
It would make me the happiest person alive if someone could make a Muse one! I've been wanting one for a while...


I'll do it! Very Happy

but I'm at my dads today, and he doesnt have photoshop, so I'll make it when i get home.... but It will definatly be up by this time tomorrow!

edit: PAGE CLAIM! booyah
Omg pleaaaase make one, mkay? I'll love you foreverrrr.


I will, dont worry! I'll make one and submit it tonight!
Hey my Adeline one's put as a template! HURRAH!
Erin; Technophile
Post Whore
Erin; Technophile
Age: 28
Gender: Female
Posts: 22706

Mibba
January 21st, 2007 at 12:42am
Image
clark
GSBitch
clark
Age: 27
Gender: Male
Posts: 79044
January 21st, 2007 at 12:47am
Alseckz:
-Fag 41 [sorry I jus had to say thar LMFAO.]
OMG WTF. Molly
asthenia.
Falling In Love With The Board
asthenia.
Age: 28
Gender: Female
Posts: 8632

Blog
January 21st, 2007 at 01:00am
Miss Murder:
Image
Adeline Street


Love that. Using. Smiley
Bleach
Rotting On Here
Bleach
Age: 27
Gender: Female
Posts: 47505
January 21st, 2007 at 01:27am
Loser Kid:
Alseckz:
-Fag 41 [sorry I jus had to say thar LMFAO.]
OMG WTF. Molly
cause like.

you and that other girl were all like fag 41 or something. T_T


..nvm.
clark
GSBitch
clark
Age: 27
Gender: Male
Posts: 79044
January 21st, 2007 at 01:29am
This One Last Time.:
cause like.
you and that other girl were all like fag 41 or something. T_T
..nvm.
LMFAO YEAH I KNOW.

lol okay I'll stop spamming now.
Bleach
Rotting On Here
Bleach
Age: 27
Gender: Female
Posts: 47505
January 21st, 2007 at 02:00am
Image
Miss Murder
Geek
Miss Murder
Age: 26
Gender: Female
Posts: 203

Mibba Blog
January 21st, 2007 at 06:13am
Image
Bullet For My Valentine

Image
MUSE banner...its bad, but hey I tried.

hey I just noticed... they've changed my name to some random's on the templates page for my Saints are Coming banner!!! wtf?
PamPam
Addict
PamPam
Age: 28
Gender: Female
Posts: 12059
January 21st, 2007 at 08:29am
Barbapapam:
could someone do a rammstein-banner...?
maybe..?
pls? Cheese
Shifty
Pray
Heroin Bob
Idiot
Heroin Bob
Age: 25
Gender: Female
Posts: 584

Blog
January 21st, 2007 at 10:35am
Can someone make a Ryan Ross one? Please?
Bleach
Rotting On Here
Bleach
Age: 27
Gender: Female
Posts: 47505
January 21st, 2007 at 03:47pm
Image

Image
Funky Platypus
Idiot
Funky Platypus
Age: 27
Gender: Female
Posts: 570

Blog
January 21st, 2007 at 04:10pm
Miss Murder:
Image
Bullet For My Valentine

Image
MUSE banner...its bad, but hey I tried.

hey I just noticed... they've changed my name to some random's on the templates page for my Saints are Coming banner!!! wtf?


No, I love it! Great job! Hell, I couldn't make one if I tried... but that's partly because I don't have Photoshop XD
paper shoes
This Board Is My Home
paper shoes
Age: 28
Gender: Female
Posts: 34269
January 21st, 2007 at 06:18pm
Shifty

Image
Image

(difference - the name of the band is in a different place)
Register