Banners

AuthorMessage
Miss Murder
Geek
Miss Murder
Age: 26
Gender: Female
Posts: 203

Mibba Blog
January 21st, 2007 at 06:27pm
woah yours are good.....
stilinski
King For A Couple Of Days
stilinski
Age: 28
Gender: Female
Posts: 3581

Blog
January 21st, 2007 at 07:00pm
Image

Dno
Bleach
Rotting On Here
Bleach
Age: 27
Gender: Female
Posts: 47505
January 21st, 2007 at 07:08pm
Ballroom Biltz:
Image

Barney Retard
I 'd so use that.
FCPSITSGEPGEPGEPanda
King For A Couple Of Days
FCPSITSGEPGEPGEPanda
Age: 28
Gender: Female
Posts: 2921

Mibba
January 21st, 2007 at 07:08pm
^ That's really nice.

The first one's already posted but I figured I'd keep it together with the new ones.


Image

Image

Image
swoon-
Post Whore
swoon-
Age: 27
Gender: Female
Posts: 1 000 000

Mibba
January 21st, 2007 at 08:38pm
Image
Ehhh
asthenia.
Falling In Love With The Board
asthenia.
Age: 28
Gender: Female
Posts: 8632

Blog
January 21st, 2007 at 09:02pm
This One Last Time.:
http://i41.photobucket.com/albums/e295/tre_cool_is_meh_god/Wallpapers/sum41banner.png


OMGyes
December Cynic
Geek
December Cynic
Age: 27
Gender: Female
Posts: 328

Mibba Blog
January 21st, 2007 at 11:03pm
I tried...But it's eleven and I've gotta go to bed or else I'll be late for school xD

Image

I'll try again tomorrow...
Rozee.
This Board Is My Home
Rozee.
Age: 27
Gender: Female
Posts: 30971
January 22nd, 2007 at 10:22am
Image
FCPSITSGEPGEPGEPanda
King For A Couple Of Days
FCPSITSGEPGEPGEPanda
Age: 28
Gender: Female
Posts: 2921

Mibba
January 22nd, 2007 at 02:30pm
Image
12
Shoot Me, I'm A Newbie
12
Age: 28
Gender: Female
Posts: 41

Blog
January 22nd, 2007 at 03:10pm
i love that gerard one.... i wish i knew how to do banners... they look like fun to make........ :[
Deernt.
Rotting On Here
Deernt.
Age: 27
Gender: Female
Posts: 48258

Mibba Blog
January 22nd, 2007 at 03:40pm
L I Z A R D.:
L I Z A R D.:
Can someone make a template with...

...
Josh Groban?
lmfao
I like him. tehe
tehe

...


Shifty
billies_lil_devil
Shoot Me, I'm A Newbie
billies_lil_devil
Age: 24
Gender: Female
Posts: 8
January 22nd, 2007 at 04:45pm
how come there is only one of bj and 80?
molly frances
Had A Life Before GSB
molly frances
Age: 25
Gender: Female
Posts: 29696

Blog
January 22nd, 2007 at 05:25pm
Bloodraine:
Image
Image
Image
Image

<con>
NO ROBERT FROST? omgno
stilinski
King For A Couple Of Days
stilinski
Age: 28
Gender: Female
Posts: 3581

Blog
January 22nd, 2007 at 08:29pm
Electrocore Panda.:

Image


That SO had to be done! =D
Bleach
Rotting On Here
Bleach
Age: 27
Gender: Female
Posts: 47505
January 22nd, 2007 at 10:20pm
Image

I moved all of my banner of PB, and I'm no gonna be fucked to edit my posts, so here's the link to the album with my banners:

http://s41.photobucket.com/albums/e295/tre_cool_is_meh_god/Wallpapers/Banners/

..but the lithium banner isnt mine.
Miss Murder
Geek
Miss Murder
Age: 26
Gender: Female
Posts: 203

Mibba Blog
January 22nd, 2007 at 11:08pm
billies_lil_devil:
how come there is only one of bj and 80?


i dunno...

i did it cause I just felt like it and I noticed that there wasnt one there.
vonny
Admin
vonny
Age: 30
Gender: Female
Posts: 999 999

Mibba Blog
January 23rd, 2007 at 04:05am
Image
Pos
Geek
Pos
Age: 26
Gender: Female
Posts: 493
January 23rd, 2007 at 09:04am
gsb needs to change their banners a little more, because after a while the same ones over and over again can get boring, especially for a background. so make more bright orajnge, pink, green, blue ones, just make this place a little more exciting without making it look like a pop star site cuz this is a million fuckin times better! Very Happy
Anneka-Rice
Geek
Anneka-Rice
Age: 27
Gender: Female
Posts: 330

Blog
January 23rd, 2007 at 10:27am
You'll probably think this is crap but I was damn proud of this one:

Image
billies_lil_devil
Shoot Me, I'm A Newbie
billies_lil_devil
Age: 24
Gender: Female
Posts: 8
January 23rd, 2007 at 11:27am
Miss Murder:
billies_lil_devil:
how come there is only one of bj and 80?


i dunno...

i did it cause I just felt like it and I noticed that there wasnt one there.


hmmm... i shall try and make one. Confused
Register