MOVIE: Juno

AuthorMessage
Misanthropist
Post Whore
Misanthropist
Age: 28
Gender: Female
Posts: 23279
January 21st, 2008 at 07:51pm
I've seen it twice and i really liked it. At first I thought Juno was going to piss me off since her style of talking was really, idk, grating, but in the end I thought it was very sweet.
folkin' around.
King For A Couple Of Days
folkin' around.
Age: -
Gender: Female
Posts: 3243
January 22nd, 2008 at 03:24pm
OSCAR NOMINATIONS!

Performance by an actress in a leading role
Ellen Page in "Juno" (Fox Searchlight)

Best motion picture of the year
"Juno" (Fox Searchlight)
A Dancing Elk Pictures, LLC Production
Lianne Halfon, Mason Novick and Russell Smith, Producers


Original screenplay
"Juno" (Fox Searchlight)
Written by Diablo Cody



GO ELLEN & DIABLO!
I believe that's it. There may be more, though. Think
High Fidelity
Falling In Love With The Board
High Fidelity
Age: 29
Gender: Female
Posts: 7797
January 22nd, 2008 at 04:47pm
Michael Cera.:
OSCAR NOMINATIONS!

Performance by an actress in a leading role
Ellen Page in "Juno" (Fox Searchlight)

Best motion picture of the year
"Juno" (Fox Searchlight)
A Dancing Elk Pictures, LLC Production
Lianne Halfon, Mason Novick and Russell Smith, Producers


Original screenplay
"Juno" (Fox Searchlight)
Written by Diablo Cody



GO ELLEN & DIABLO!
I believe that's it. There may be more, though. Think
Ahbrow YAY!

The fact that Ellen was gonna get the nomination was pretty obvious though. Razz
BjaMdTc-GD
Geek
BjaMdTc-GD
Age: -
Gender: -
Posts: 150
January 22nd, 2008 at 05:36pm
I LOVE THAT MOVIE!!!
i went to see it with a bunch of friends friday night
Misanthropist
Post Whore
Misanthropist
Age: 28
Gender: Female
Posts: 23279
January 22nd, 2008 at 10:37pm
Ellen won't win.
At least, i don't think she should win.
Barney Stinson
Basket Case
Barney Stinson
Age: 28
Gender: Female
Posts: 17567

Mibba Blog
January 23rd, 2008 at 02:36pm
I love the trailer for it. Does anyone know when it comes out on DVD? Is it still in theaters. I have heard a lot of positive things about it and want to know when and if it's out yet.... Yeah, i know, i should know if i want to see it.
BjaMdTc-GD
Geek
BjaMdTc-GD
Age: -
Gender: -
Posts: 150
January 23rd, 2008 at 03:13pm
^yeah its still in theaters.....it probably wont come out on DVD for a mounth or two.
folkin' around.
King For A Couple Of Days
folkin' around.
Age: -
Gender: Female
Posts: 3243
January 23rd, 2008 at 03:18pm
DaschundPup2007:
I love the trailer for it. Does anyone know when it comes out on DVD? Is it still in theaters. I have heard a lot of positive things about it and want to know when and if it's out yet.... Yeah, i know, i should know if i want to see it.

It came out in selected theatres Dec. 5, everywhere it came out like Christmas-ish.
Don't expect on DVD for a couple of months. Smile
folkin' around.
King For A Couple Of Days
folkin' around.
Age: -
Gender: Female
Posts: 3243
January 23rd, 2008 at 03:19pm
Misanthropist:
Ellen won't win.
At least, i don't think she should win.


Yeah, I have serious doubts she will win.
I want her to win though.
I love it when the young'ins win. Wink
Misanthropist
Post Whore
Misanthropist
Age: 28
Gender: Female
Posts: 23279
January 24th, 2008 at 04:42pm
Michael Cera.:


Yeah, I have serious doubts she will win.
I want her to win though.
I love it when the young'ins win. Wink
She's a great actress so she'll be nominated again for sure....so I'm not that fussed about her nomination.
Komischer
Jackass
Komischer
Age: 28
Gender: Female
Posts: 1988
January 29th, 2008 at 07:55pm
That movie was awesome. It's now my new favorite. Has anyone every seen Ellen Page in a movie called "Hard Candy"? It was pretty cool. I'm not sure if it was her first movie though...
Angelic Fruitcake
Falling In Love With The Board
Angelic Fruitcake
Age: 29
Gender: Female
Posts: 6362
January 30th, 2008 at 03:02pm
Gah, I really want to see this movie; it looks awesome.
Doesn't come out 'till feb 8th here though. Molly
Micro Sheep
Falling In Love With The Board
Micro Sheep
Age: -
Gender: -
Posts: 7584
January 30th, 2008 at 03:16pm
Komischer:
That movie was awesome. It's now my new favorite. Has anyone every seen Ellen Page in a movie called "Hard Candy"? It was pretty cool. I'm not sure if it was her first movie though...

I got it today,I heard it's good Very Happy.
She's a good actress,at least in Juno she's amazing

EDIT: I saw it today and omg the movie is so tense and she makes a great role.A bit too psycho maybe,but it's a good one.
The Last Firstborn.
Addict
The Last Firstborn.
Age: 29
Gender: Female
Posts: 12601
February 4th, 2008 at 05:03pm
That movie was hilarious. xD I thought Juno was going to have a relationship with the guy, I think his name was Mark? I don't know. I don't know my friends that saw it thought so too. xD
Princess of Punk
King For A Couple Of Days
Princess of Punk
Age: 25
Gender: Female
Posts: 3305
February 6th, 2008 at 09:43am
I haven't seen it but ppl at my school have and I've heard nice things about it.

And I think it's good to see something that could really happen in real life.

I love it.
dramamine;
King For A Couple Of Days
dramamine;
Age: 27
Gender: Female
Posts: 2004

Mibba Blog
February 7th, 2008 at 03:31am
I looooooooooove Juno ^_^
Anji
Basket Case
Anji
Age: 31
Gender: Female
Posts: 15914

Blog
February 7th, 2008 at 11:36am
Misanthropist:
Michael Cera.:


Yeah, I have serious doubts she will win.
I want her to win though.
I love it when the young'ins win. Wink
She's a great actress so she'll be nominated again for sure....so I'm not that fussed about her nomination.
I agree with you. The nomination is expected after the huge amount of buzz, but for her to win it, well...it's a highly unconventional movie for the Oscars to award. Plus she has much more experienced, and better (to some extent), competition.
TragicCaseofMyReality
King For A Couple Of Days
TragicCaseofMyReality
Age: 29
Gender: Female
Posts: 2350
February 9th, 2008 at 03:41pm
It was a great movie that I'd definitely see again. It was funny, great soundtrack, and Michael Cera is freaking awesome Cool but I'd have to say that Saved! is still my favorite teenage pregnant coming of age movie...
a-dawg.
Falling In Love With The Board
a-dawg.
Age: 27
Gender: Female
Posts: 7070
February 10th, 2008 at 04:12pm
I absolutely loved it. I wanna be like Juno tbh. Without the whole baby thing. But yeah. It was funny, touching and had a phenomenal soundtrack. I hope it wins big-time at the Oscars.
vivalarorya
Falling In Love With The Board
vivalarorya
Age: 28
Gender: Female
Posts: 8405
February 10th, 2008 at 09:55pm
I saw it today; it kicked ass. Love the music...and when the Les Paul came up I kinda freaked. xD

But Ellen Page was awesome in it, and to quote the above, I wanna be like Juno minus the whole baby thing. It should totally win.
Register