Nirvana

AuthorMessage
Bleach
Rotting On Here
Bleach
Age: 30
Gender: Female
Posts: 47505
March 26th, 2008 at 07:10pm
I see.
Courtney just pisses me off. she tries to be Kurt and make decisions about the band. The band is Dave and Krist. NOT YOU. She really does mooch off of Kurt. Very respectful right there, right?
Kurt Cobain.
Geek
Kurt Cobain.
Age: 30
Gender: Female
Posts: 208
March 28th, 2008 at 01:22am
Yeah :\
Kurt was actually in the process of writing Courtney out of his will before he died, but he never got to sign in and make it official :\
And I haven't heard of one good thing that she's ever done, for anyone other than herself.
I wouldn't be suprised if she was faking the whole thing about someone stealing Kurt's social security numbers and buying the house, just for the publicity -__-
Skankpuppet. [/rant]
Kurt Cobain.
Geek
Kurt Cobain.
Age: 30
Gender: Female
Posts: 208
April 1st, 2008 at 11:03pm
Image
tehe tehe I just bought that on ebay ;DDDD


Bleach
Rotting On Here
Bleach
Age: 30
Gender: Female
Posts: 47505
April 2nd, 2008 at 07:43pm
shit man, lucky. Cheese
Kurt Cobain.
Geek
Kurt Cobain.
Age: 30
Gender: Female
Posts: 208
April 3rd, 2008 at 01:33am
it probably wont be here til like, next week but i can't wait for it to get here ;D

they had more than one for sale on there, i think. (:
Bleach
Rotting On Here
Bleach
Age: 30
Gender: Female
Posts: 47505
April 3rd, 2008 at 08:27pm
sweet. ~~
Bleach
Rotting On Here
Bleach
Age: 30
Gender: Female
Posts: 47505
April 5th, 2008 at 08:16pm
you guys serious?
nothing?

but Kurt died one day and fourteen years ago. Molly
Kurt Cobain.
Geek
Kurt Cobain.
Age: 30
Gender: Female
Posts: 208
April 5th, 2008 at 10:49pm
one day and fourteen years ago?
april 5th is the day that he died..

I made this video for him...



Crying or Very sad
I miss him.

Bleach
Rotting On Here
Bleach
Age: 30
Gender: Female
Posts: 47505
April 6th, 2008 at 02:21pm
OH WAIT I GOT YESTERDAY'S DATE MIXED UP SORRY Sad
Kurt Cobain.
Geek
Kurt Cobain.
Age: 30
Gender: Female
Posts: 208
April 6th, 2008 at 09:30pm
xD s'alright. happens to me all the time lmfao

yesterday i wrote

Kurt Cobain
2/20/67-04/05/94
You are missed ♥


on my forearm. (:
Bleach
Rotting On Here
Bleach
Age: 30
Gender: Female
Posts: 47505
April 7th, 2008 at 01:29am
Kurt Cobain.:
xD s'alright. happens to me all the time lmfao

yesterday i wrote

Kurt Cobain
2/20/67-04/05/94
You are missed ♥


on my forearm. (:
I know but I mourned for him the say before. lame.

sweet. ~~
I wrote 'RIP Cobain' on all of my papers I did at school on ''Friday, April 5th''
Kurt Cobain.
Geek
Kurt Cobain.
Age: 30
Gender: Female
Posts: 208
April 7th, 2008 at 01:57am
lmfao i'm sorry but i had to laugh at the 'friday april 5th' thing.

it's a bit creepy though, if you think about it. Remember that one story about
the guy that met Kurt at the airport and Kurt signed the paper april 5th
instead of april 2nd?


Ahhhh I can't wait for my poster to come.
I thought it was coming from new york
but I think it's actually coming from thailand o.O
Bleach
Rotting On Here
Bleach
Age: 30
Gender: Female
Posts: 47505
April 7th, 2008 at 07:54pm
yeah that really did creep me out. I'm just getting more and more evidence that kurt definatley killed himself.

wierd.
that stinks.
Bleach
Rotting On Here
Bleach
Age: 30
Gender: Female
Posts: 47505
April 8th, 2008 at 09:36pm
omg lmfao
I'm still reading Scar Tissue, and they're having another tour with Nirvana
this is what anthony said about Courtney:

"Nirvana was headlining the next night, and we were all excited for their show. Meanwhile, Courtney Love was making an unbelieveable spectacle of herself every chance she possible could. I have never seen anyone so designd for attention and spotlight and drama. She was out of control. Whenever a photographer aimed his camera at a group of people, Courtney flew into the frame, grabbing everyone like she was their best friend."

I LOL'd when I read that. lmfao
Kurt Cobain.
Geek
Kurt Cobain.
Age: 30
Gender: Female
Posts: 208
April 8th, 2008 at 09:57pm
lmfao lmfao
That sounds about like her.
Psycho skankpuppet lmfao
Mycophobia
Basket Case
Mycophobia
Age: 27
Gender: Female
Posts: 15581

Blog
April 12th, 2008 at 09:26pm
Bleach:
why would he hate it? Coolio
I don't think he'd love it
I'm just totally clueless on this
explain
I think he whould have hated it cuz he didn't want to be portryed as a God he just wanted to be thought of as a normal guy and it seems like they are trying to make money off of him being dead
Kurt Cobain.
Geek
Kurt Cobain.
Age: 30
Gender: Female
Posts: 208
April 12th, 2008 at 10:54pm
GUESS WHAT GUESS WHAT GUESS WHAT YOU GUYS?!














I FIIIIIINALLY GOT WITH THE LIGHTS OUT!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bleach
Rotting On Here
Bleach
Age: 30
Gender: Female
Posts: 47505
April 13th, 2008 at 11:34am
OMG YES! ~~~~~~~~~~~~
great stuff on there

In Utero:
I think he whould have hated it cuz he didn't want to be portryed as a God he just wanted to be thought of as a normal guy and it seems like they are trying to make money off of him being dead
oic.
Psychedelic Sheep
Jackass
Psychedelic Sheep
Age: 28
Gender: Female
Posts: 1313
April 18th, 2008 at 02:41pm
I can't remember where I saw it but there was a Kurt figurine that you could buy. I think it was virgin megastore but I'm not too sure.
Kurt Cobain.
Geek
Kurt Cobain.
Age: 30
Gender: Female
Posts: 208
April 18th, 2008 at 04:29pm
Yeah, I've seen the Teen Spirit and Unplugged Kurt figures at the movies/music/bookstore. I managed to get one of the 18 inch tall ones for about $40 a couple of months ago Roxanne

you know, i was thinking, they should have made a Krist and Dave figure too. that would be awesome.
Register