Author | Message |
---|
die gozer Idiot
Age: - Gender: - Posts: 827 | February 24th, 2006 at 01:56pm Junkie Princess:wat ga je doen, je hebt 2 keuzes. kindje houden en op de wereld brengen of kindje vermoorden, want daar komt een abortus op neer. een leven vbernietigen. een onschuldig leven! mss wel maar ik weet gewoon dat ik het nog niet zou kunnen om een kind op te voeden ben er niet klaar voor gij mss wel ? |
Ryan Ross. Basket Case
Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | February 24th, 2006 at 02:00pm als et moet, moet et
ik denk wel dat ik het zou kunnen, maar qua geldswege zou ik wel hulp nodig hebben |
Capt. Jack Harkness Addict
Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | February 24th, 2006 at 02:01pm Junkie Princess:als et moet, moet et
ik denk wel dat ik het zou kunnen, maar qua geldswege zou ik wel hulp nodig hebben hey hey maar Lore nu niet zwanger worden he! |
Ryan Ross. Basket Case
Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | February 24th, 2006 at 02:02pm nee tuurlijk niet, maar een ongelukje kan altijd gebeuren hé |
Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | February 24th, 2006 at 02:05pm ja klopt |
Ryan Ross. Basket Case
Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | February 24th, 2006 at 02:08pm zoiets heb ik wel in mijn achterhoofd zitten
[er wandel een nieuw thema voor een verhaalbinnen. alweer O_o] |
Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | February 24th, 2006 at 02:11pm wordt schrijfster! je schrijft goed
ga je nog door met die ene? |
Jon Walker Falling In Love With The Board
Age: 37 Gender: Female Posts: 5479 | February 24th, 2006 at 02:13pm Junkie Princess:zoiets heb ik wel in mijn achterhoofd zitten
[er wandel een nieuw thema voor een verhaalbinnen. alweer O_o]
ooooeh ik denk dat ik weet wat je idee is
zoiets kan niet in mijn verhaal |
Ryan Ross. Basket Case
Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | February 24th, 2006 at 02:13pm ahja, die, die vertaal ik deze vakantie en ga er mee door. ik ben nu bezig met iets nieuws, waar ik eigenlijk veel aan werk. moet ik hem posten ofzo? |
Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | February 24th, 2006 at 02:14pm Junkie Princess:ahja, die, die vertaal ik deze vakantie en ga er mee door. ik ben nu bezig met iets nieuws, waar ik eigenlijk veel aan werk. moet ik hem posten ofzo? sorry nu ben ik verward, welke ben je aan het vertalen? |
Ryan Ross. Basket Case
Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | February 24th, 2006 at 02:17pm die die hier eens stond. want die ga ik op coming clean zetten. dat was die van mike en billie.
nu ben ik aan eentje bezig van twee meisjes |
Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | February 24th, 2006 at 02:18pm Junkie Princess:die die hier eens stond. want die ga ik op coming clean zetten. dat was die van mike en billie.
nu ben ik aan eentje bezig van twee meisjes ja die van die meisjes bedoelde ik, ik heb het eerste hoofdstuk |
Ryan Ross. Basket Case
Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | February 24th, 2006 at 02:21pm juist ja, daar is al een heleboel bijgekomen. moet ik het posten ofzo? |
Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | February 24th, 2006 at 02:22pm ik weet niet, als je wil, ik vond het leuk in ieder geval |
Belle* Addict
Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | February 25th, 2006 at 08:15am belgian idiot:Junkie Princess:wat ga je doen, je hebt 2 keuzes. kindje houden en op de wereld brengen of kindje vermoorden, want daar komt een abortus op neer. een leven vbernietigen. een onschuldig leven! mss wel maar ik weet gewoon dat ik het nog niet zou kunnen om een kind op te voeden ben er niet klaar voor gij mss wel ?
ik zou echt niet weten wat ik zou moeten doen als ik er opeens achter kwam dat ik zwanger was; je weet toch het is een kindje en kijk ik wil het zeg maar niet vermoorden; maar aan de ene kant ik weet nu al zeker dat ik het niet kan opvoeden; je weet toch!; je toekomst wordt helemaal over hoop gegooit enzo! |
die gozer Idiot
Age: - Gender: - Posts: 827 | February 25th, 2006 at 08:27am adoptie kan dan nog |
Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | February 25th, 2006 at 08:39am In your pants:belgian idiot:Junkie Princess:wat ga je doen, je hebt 2 keuzes. kindje houden en op de wereld brengen of kindje vermoorden, want daar komt een abortus op neer. een leven vbernietigen. een onschuldig leven! mss wel maar ik weet gewoon dat ik het nog niet zou kunnen om een kind op te voeden ben er niet klaar voor gij mss wel ?
ik zou echt niet weten wat ik zou moeten doen als ik er opeens achter kwam dat ik zwanger was; je weet toch het is een kindje en kijk ik wil het zeg maar niet vermoorden; maar aan de ene kant ik weet nu al zeker dat ik het niet kan opvoeden; je weet toch!; je toekomst wordt helemaal over hoop gegooit enzo! Als ik zwanger zou zijn nu dan zou ik het heel lastig vinden. Zoals ik er nu tegenaan kijk wil ik absoluut geen abortus plegen. Ik heb het idee dat ik dan de rest van mijn leven rondloop met het idee mijn kindje vermoord te hebben. Maar ik weet ook niet hoe het wel zou moeten. Adoptie is ook weer zoiets. |
Belle* Addict
Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | February 25th, 2006 at 10:09am Steffie:In your pants:belgian idiot:Junkie Princess:wat ga je doen, je hebt 2 keuzes. kindje houden en op de wereld brengen of kindje vermoorden, want daar komt een abortus op neer. een leven vbernietigen. een onschuldig leven! mss wel maar ik weet gewoon dat ik het nog niet zou kunnen om een kind op te voeden ben er niet klaar voor gij mss wel ?
ik zou echt niet weten wat ik zou moeten doen als ik er opeens achter kwam dat ik zwanger was; je weet toch het is een kindje en kijk ik wil het zeg maar niet vermoorden; maar aan de ene kant ik weet nu al zeker dat ik het niet kan opvoeden; je weet toch!; je toekomst wordt helemaal over hoop gegooit enzo! Als ik zwanger zou zijn nu dan zou ik het heel lastig vinden. Zoals ik er nu tegenaan kijk wil ik absoluut geen abortus plegen. Ik heb het idee dat ik dan de rest van mijn leven rondloop met het idee mijn kindje vermoord te hebben. Maar ik weet ook niet hoe het wel zou moeten. Adoptie is ook weer zoiets.
als ik nu zwanger zou zijn zou ik nog eerder abortus plegen dan het kidn geboren laten worden en het dan laten adopteren; dat zou ik echt niet kunnen man ; je weet toch; het is jou kind en als ik een kind zou hebben zou ik het echt niet zo aan iemand anders kunnen geven zeg maar.. ik zou dat kind dan echt missen zeg maar! |
Ryan Ross. Basket Case
Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | February 27th, 2006 at 08:23am abortus is regelrechte moord vind ik.
je hebt dan iets verwekt dat wil leven. dat kun je toch niet van zijn leven beroven vanvoor het nog ontwikkeld is? |
die gozer Idiot
Age: - Gender: - Posts: 827 | February 27th, 2006 at 08:25am ik er minder problemen mee met abortus maar ik vind dat het iets is waar vrouwen moeten over beslisen het is bovendien hun lichaam nee ? |