Zwangerschap

AuthorMessage
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
Age: 33
Gender: Female
Posts: 16757
February 27th, 2006 at 12:09pm
belgian idiot:
en daarom uw eigen kansen laten vallen ? waarom zou een vader zich daarbij moeten neerlegen ?omdat hij een ongelukske heeft gehad ?
een ongelukje? je hoort die kereltjes anders niet zeuren op t moment van t "ongelukje"
als hij zonodig moet krikken dan ook de verantwoordelijkheden dragen he
hoe zou jij dat vinden als dat ding in jouw buik zit en iedereen verlaat je?
die gozer
Idiot
die gozer
Age: -
Gender: -
Posts: 827
February 27th, 2006 at 12:25pm
gewoon prachtig hoedat ge mijn stelling kracht bijzet Smile wij kunnen op die moment niks goed doen
Effy
Addict
Effy
Age: 33
Gender: Female
Posts: 13565
February 27th, 2006 at 04:23pm
bernadette wat ben je feministisch O_o Laughing
Greenzzz
Falling In Love With The Board
Greenzzz
Age: -
Gender: -
Posts: 8621
February 28th, 2006 at 02:18am
lmfao

ik zou het echtweg laten halen hoor..
sorry maar wat moetje met een kind als je zo jong bent...
..Kimbtjah.
Shoot Me, I'm A Newbie
..Kimbtjah.
Age: -
Gender: -
Posts: 64
February 28th, 2006 at 04:05am
The minority!:
belgian idiot:
en daarom uw eigen kansen laten vallen ? waarom zou een vader zich daarbij moeten neerlegen ?omdat hij een ongelukske heeft gehad ?
een ongelukje? je hoort die kereltjes anders niet zeuren op t moment van t "ongelukje"
als hij zonodig moet krikken dan ook de verantwoordelijkheden dragen he
hoe zou jij dat vinden als dat ding in jouw buik zit en iedereen verlaat je?


Da zou gemakkelijk zijn hé, ge maakt u vriendin zwanger en dan gaat ge ne beetje weg gaan lopen. Das gwn laf! Kbedoel ge kunt wel u vriendin zwanger maken dus kunt ge der dan ook te same voor zorgen.
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
Age: 33
Gender: Female
Posts: 16757
February 28th, 2006 at 06:28am
Microwave furby:
lmfao

ik zou het echtweg laten halen hoor..
sorry maar wat moetje met een kind als je zo jong bent...
ey ik zou t niet weten maar k weet wel dat ik er niet aan moet denken maar op dat moment is t wel een levend wezentje al he
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
Age: 33
Gender: Female
Posts: 16757
February 28th, 2006 at 06:29am
Party Pooper:
bernadette wat ben je feministisch O_o Laughing
mijn onbekende eigenschappen Laughing
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
Age: 33
Gender: Female
Posts: 16757
February 28th, 2006 at 06:34am
belgian idiot:
sinds waneer mag euthanasie niet meer ?
*abortus*
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
Age: 32
Gender: Female
Posts: 26863
February 28th, 2006 at 06:53am
mag abortus niet meer? O_o
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
February 28th, 2006 at 06:55am
..Kimbtjah.:
The minority!:
belgian idiot:
en daarom uw eigen kansen laten vallen ? waarom zou een vader zich daarbij moeten neerlegen ?omdat hij een ongelukske heeft gehad ?
een ongelukje? je hoort die kereltjes anders niet zeuren op t moment van t "ongelukje"
als hij zonodig moet krikken dan ook de verantwoordelijkheden dragen he
hoe zou jij dat vinden als dat ding in jouw buik zit en iedereen verlaat je?


Da zou gemakkelijk zijn hé, ge maakt u vriendin zwanger en dan gaat ge ne beetje weg gaan lopen. Das gwn laf! Kbedoel ge kunt wel u vriendin zwanger maken dus kunt ge der dan ook te same voor zorgen.


ik vind......overschot van gelijk daar.
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
February 28th, 2006 at 06:56am
Gimme a fix.:
mag abortus niet meer? O_o

wel
euthanasie mag niet meer. maar abortus wel. eng hé
die gozer
Idiot
die gozer
Age: -
Gender: -
Posts: 827
February 28th, 2006 at 06:58am
met vrouwen over zwangerschappen praten heeft al evenveel zin als proberen islamieten te laten varkensvlees eten ze weten tog alleen maar wat goed voor hun eige is
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
February 28th, 2006 at 07:00am
tienerzwangerschappen zijn ingewikkeld inderdad. je moet gewoon je verstand gebruiken als je sekst.

weetje die vrouw in big brother is eng O_o bevallen in een huis vol camera's
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
Age: 33
Gender: Female
Posts: 16757
February 28th, 2006 at 07:40am
belgian idiot:
met vrouwen over zwangerschappen praten heeft al evenveel zin als proberen islamieten te laten varkensvlees eten ze weten tog alleen maar wat goed voor hun eige is
ja omdat mannen denken dat t allemaal zo simpel is
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
February 28th, 2006 at 07:42am
The minority!:
belgian idiot:
met vrouwen over zwangerschappen praten heeft al evenveel zin als proberen islamieten te laten varkensvlees eten ze weten tog alleen maar wat goed voor hun eige is
ja omdat mannen denken dat t allemaal zo simpel is
inderdaad ja. in hoofd draait alleen maar de seks en de daad. maar er is meer dan dat. al die gevoelens die er bij komen kijken, het is allemaal niet zo gemakkelijk
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
Age: 33
Gender: Female
Posts: 16757
February 28th, 2006 at 08:45am
Junkie Princess:
The minority!:
belgian idiot:
met vrouwen over zwangerschappen praten heeft al evenveel zin als proberen islamieten te laten varkensvlees eten ze weten tog alleen maar wat goed voor hun eige is
ja omdat mannen denken dat t allemaal zo simpel is
inderdaad ja. in hoofd draait alleen maar de seks en de daad. maar er is meer dan dat. al die gevoelens die er bij komen kijken, het is allemaal niet zo gemakkelijk
ja precies
ze hebben beide schuld niet alleen t meisje omdat die dan toevallig t kindje draagt
das moeilijk en dan weglopen in gewoon laf.
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
February 28th, 2006 at 10:46am
The minority!:
Junkie Princess:
The minority!:
belgian idiot:
met vrouwen over zwangerschappen praten heeft al evenveel zin als proberen islamieten te laten varkensvlees eten ze weten tog alleen maar wat goed voor hun eige is
ja omdat mannen denken dat t allemaal zo simpel is
inderdaad ja. in hoofd draait alleen maar de seks en de daad. maar er is meer dan dat. al die gevoelens die er bij komen kijken, het is allemaal niet zo gemakkelijk
ja precies
ze hebben beide schuld niet alleen t meisje omdat die dan toevallig t kindje draagt
das moeilijk en dan weglopen in gewoon laf.

en onverantwoordelijk. je had toch samen sex? meestal is dat toch een teken dat je elkaar graag ziet? dus moet er toch over gepraat kunnen worden en met bepaalde gevoelens rekening gehouden worden. moeder worden is een hele opgave. ik denk dat het zelfs moeilijker is dan vader worden
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
Age: 33
Gender: Female
Posts: 16757
February 28th, 2006 at 11:40am
Junkie Princess:
The minority!:
Junkie Princess:
The minority!:
belgian idiot:
met vrouwen over zwangerschappen praten heeft al evenveel zin als proberen islamieten te laten varkensvlees eten ze weten tog alleen maar wat goed voor hun eige is
ja omdat mannen denken dat t allemaal zo simpel is
inderdaad ja. in hoofd draait alleen maar de seks en de daad. maar er is meer dan dat. al die gevoelens die er bij komen kijken, het is allemaal niet zo gemakkelijk
ja precies
ze hebben beide schuld niet alleen t meisje omdat die dan toevallig t kindje draagt
das moeilijk en dan weglopen in gewoon laf.

en onverantwoordelijk. je had toch samen sex? meestal is dat toch een teken dat je elkaar graag ziet? dus moet er toch over gepraat kunnen worden en met bepaalde gevoelens rekening gehouden worden. moeder worden is een hele opgave. ik denk dat het zelfs moeilijker is dan vader worden
ja lijkt mij ook de moeder moet 's nachts uit bed om dat kind te verschonen en m voeden kerels hoeven dat niet
Capt. Jack Harkness
Addict
Capt. Jack Harkness
Age: 33
Gender: Female
Posts: 12142
February 28th, 2006 at 12:16pm
The minority!:
Junkie Princess:
The minority!:
Junkie Princess:
The minority!:
belgian idiot:
met vrouwen over zwangerschappen praten heeft al evenveel zin als proberen islamieten te laten varkensvlees eten ze weten tog alleen maar wat goed voor hun eige is
ja omdat mannen denken dat t allemaal zo simpel is
inderdaad ja. in hoofd draait alleen maar de seks en de daad. maar er is meer dan dat. al die gevoelens die er bij komen kijken, het is allemaal niet zo gemakkelijk
ja precies
ze hebben beide schuld niet alleen t meisje omdat die dan toevallig t kindje draagt
das moeilijk en dan weglopen in gewoon laf.

en onverantwoordelijk. je had toch samen sex? meestal is dat toch een teken dat je elkaar graag ziet? dus moet er toch over gepraat kunnen worden en met bepaalde gevoelens rekening gehouden worden. moeder worden is een hele opgave. ik denk dat het zelfs moeilijker is dan vader worden
ja lijkt mij ook de moeder moet 's nachts uit bed om dat kind te verschonen en m voeden kerels hoeven dat niet
en het is lichamelijk toch ook moeilijker. Zij moet negen maanden met een kindje in haar buik, dat is heel zwaar voor je lichaam.
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
Age: 32
Gender: Female
Posts: 26863
May 31st, 2008 at 02:46pm
oud topic eens terughalen.

mensen die van gedachten zijn verandert nu? (:

ik allesinds wel, hier in 't topic zat ik te verkondigen dat ik geen kinderen wou maar ik betrap mij er toch op dat ik wel eens aan kinderen denk. niet da ik 100% zeker ben dat ik er wil maar ik denk wel eens 'wat als..'. zelfs al zou ik er later willen dan zou ik toch zeker niet voor men 25ste zwanger willen worden. de dag van vandaag zijn er genoeg goede voorbehoedsmiddelen die zwangerschap kunnen vermijden (pil, spiraaltje, condoom,..). ik vind dat als je het doet zonder voorbehoedsmiddel en je dan zwanger geraakt dat abortus dan niet echt kan. je hebt er zelf voor gekozen en moet dus de geloven dragen. wel kan abortus bij bv. scheuren van condoom/verkrachting (alhoewel je bij het eerste de morning after pill wel kan nemen natuurlijk).

verder vind ik dat kinderen hebben wanneer je nog studeert niet echt het beste om te doen aangezien je studies erg belangrijk zijn. zonder diploma sta ja de dag van vandaag nergens en je moet het kindje natuurlijk een warm thuis kunnen geven en genoeg zorg. je moet ook kunnen leven als je jong bent naar mijn mening en dit gaat ook niet echt als je steeds op je kindje moeten letten en hem/haar een behoorlijke opvoeding wilt geven.
Register