Zwangerschap
Author | Message |
---|---|
Effy Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | Ik denk dat als ik nu zwanger zou worden, al ligt het wel een beetje aan de omstandigheden, dat ik het wel zou houden. Het lijkt me heel moeilijk om iets, wat ook soort van 'jij' bent, uit je te halen en bij gebrek aan beter woord, en mss toch ook wel het juiste woord, te (laten) vermoorden. En ik ben het me je eens dat het beter is te wachten na je studie, maar ik ben bang dat ik het dan ook weer uit ga stellen tot ik een goeie carierre heb e.d. en voor je het weet ben je dan weer 40 ofzo. ik wil denk ik een kind als ik tussen de 26 en 30 ben. |
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | ik moet er nog steeds niet aan denken =] |
Ryan Ross. Basket Case ![]() Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | Ik zou moeten nu zwanger worden, zou het inderdaad een gevolg zijn van slordigheid, een ongelukje. En ongelukjes moeten opgelost worden. De enige oplossing in mijn hoofd is om het ongelukje te laten uitgroeien tot een leventje dat iets betekent. Alhoewel ik nog steeds jong ben, denk ik wel dat ik een goede moeder zou kunnen zijn, maar ik besef mij ten volle dat ik financieel géén goeie moeder zou zijn. Ik heb geen werk, een diploma die nog niet veel waard is en mijn vriend al evenmin. Ik denk niet dat mijn kindje liefde tekort zou hebben, maar ik zou het mezelf wel verwijten dat ik mijn zoon of dochter niet alles zou kunnen geven dat ik zelf gekregen heb, op z'n minst. Daarom is volgens mij de ideale leeftijd voor kinderen tussen vijfentwintig en dertig. In mijn hoofd speelt inderdaad het scenario van studeren, werken, huisje tuintje kindje ![]() |
Effy Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | Ik wil eerst mijn studie afmaken en dan een baan, maar dat hoeft dan niet al perse, mijn droom carriere blabla te zijn, als het maar genoeg is. dan wil ik denk ik wel een baby. |
Capt. Jack Harkness Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | Ik wil over tien jaar eigenlijk wel kinderen denk ik. Eerst studeren enzo, maar ik wil graag eerder kinderen dan mijn ouders (op hun 35e). |
Ryan Ross. Basket Case ![]() Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | Hoe denken jullie nu, 2 jaar later over een zwangerschap. Hier op het board zijn er twee jonge meisjes, eentje van 20, net bevallen (haar vriendje blijkt niet echt een ideaal vader figuur ![]() |
Effy Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | ^ Hahaha die twee hou ik stiekem al een tijdje in de gaten! ![]() Ik dacht er toevallig gister aan, ik wil eigenlijk wel graag flink geleefd hebben voor ik aan kinderen begin. Ik dacht eerst altijd aan 26 (schijnbaar de ideale leeftijd) maar ik denk nu meer aan 30. Maar ik denk ook dat je het wel voelt als je er klaar voor bent, en ik wacht daar maar gewoon op ![]() |
Capt. Jack Harkness Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | Ja ik lees die stukjes ook wel eens. Ik blijf trouwens wel bij mijn statement van een paar posts terug, hoewel ik 28 toch ook wel een beetje eng dichtbij vind. |
Ryan Ross. Basket Case ![]() Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | Ik wil wel jong kinderen. Ik heb twee tantes die de veertig naderen of al in de veertig zijn en ze leupen nog met peuters en kleuters rond. Dat is dan wel een beetje superlaat. Ik wil geen oma zijn tegen de tijd dat zij 18 worden ![]() |
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | Ik denk dat je m wel flipt op t moment dat je er achter komt, maar als je dan toch al besloten hebt het kind te houden leer je er vanzelf mee omgaan. Het is dan immers onvermijdelijk en kun je er maar beter t beste van maken. denk dat dat ook zo is met die 2 op gsb. Ben t wel eens met dat je er met zn 2en bij was, maar helaas zien niet alle jongens/mannen dat zo ![]() Ik hoop in ieder geval nog steeds dat ik nooit zwanger word, en als ik dan toch al kinderen zou krijgen dat inderdaad t liefst nadat ik zelf heb geleefd. Maar ik begrijp dat n ongelukje kan gebeuren maar dan heb je toch altijd nog morning after pil of de morning-after spiraal..daarna heb je net iets extremer ook nog een zogeheette 'overtijd behandeling/abortuspil' (is geen echte abortus want het is dan toch nog niet levensvatbaar).. dus in t begin nog opties zat.. alleen wel vette pech als je er te laat achter komt |
Ryan Ross. Basket Case ![]() Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | Nou als je met condoom vrijt en het is gescheurd en je komt er maar na een paar weken achter, dan ben je niets meer met die morning after pil. maar er zijn toch nog middelen. De pil zelf kost toch niet zoveel? (hier gratis onder 21) |
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | geen idee. M-A iig14,95 ![]() maar die laatste 2 opties kunnen tot 2 weken na het missen van je menstruatie, maar er is natuurlijk altijd de kans dat t misgaat.. en om nou elke keer te controleren op scheuren/gaatjes is ook weer zo XD gewoon proberen niet de pil te vergeten lijkt me de enige echte optie |
Ryan Ross. Basket Case ![]() Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | Ja, ik vergeet 'm nooit. (mede omdat ik horrormenstruaties heb ![]() ![]() |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB ![]() Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | DARKPSYDE: ik wil geen kinderen & ook niet in de toekomst (is hoe ik er nu over denk - kan altijd veranderen maar toch ben ik er op dit moment vrij zeker van), ik zou dus maw abortus plegen, al zou ik zwanger geraken door mijn eigen schuld (pil vergeten te pakken bv.). |
Options
Go back to top
Go back to top