Billie Joe's Family

AuthorMessage
RPattz
Board Parasite
RPattz
Age: 30
Gender: Female
Posts: 38824
July 17th, 2006 at 06:37pm
iamkiller:

I MEANT SHIT AS IN GOOEY BLONDE HAIR DYE SHTUFF.

;_; You know I'd never say that.



Buutt.. Adrienne is Lebanese, right? Sad

haha i know Hug Laughing

and yeah i think she is, her eyes are gorgeous
iamkiller
Basket Case
iamkiller
Age: 30
Gender: Female
Posts: 19586

Mibba
July 17th, 2006 at 06:40pm
greendayjunkie:

and yeah i think she is, her eyes are gorgeous

Lebanese people tend to have DARK eyes.
I hope nothing too bad happens there ;_;
RPattz
Board Parasite
RPattz
Age: 30
Gender: Female
Posts: 38824
July 17th, 2006 at 07:02pm
iamkiller:
greendayjunkie:

and yeah i think she is, her eyes are gorgeous

Lebanese people tend to have DARK eyes.
I hope nothing too bad happens there ;_;

I am spanish and i have REALLY dark eyes haha my best assest i think, the rest of me sucks!!

what do you mean you hope nothing bad happens?
The Fool On The Hill
Had A Life Before GSB
The Fool On The Hill
Age: 29
Gender: Female
Posts: 26154
July 17th, 2006 at 11:23pm
I HAVE DARK EYES TOO

AND I'M... JEWISH?
GERMAN?
RUSSIAN?
POLISH?
iamkiller
Basket Case
iamkiller
Age: 30
Gender: Female
Posts: 19586

Mibba
July 17th, 2006 at 11:27pm
greendayjunkie:
iamkiller:
greendayjunkie:

and yeah i think she is, her eyes are gorgeous

Lebanese people tend to have DARK eyes.
I hope nothing too bad happens there ;_;

I am spanish and i have REALLY dark eyes haha my best assest i think, the rest of me sucks!!

what do you mean you hope nothing bad happens?

!!!! Lebanon is under attack by Iran. They've been firing missles there all day.
The Fool On The Hill
Had A Life Before GSB
The Fool On The Hill
Age: 29
Gender: Female
Posts: 26154
July 17th, 2006 at 11:39pm
AH YEP. Its all my family's been talking about since we're jewish and shtuff
muzz
Geek
muzz
Age: 32
Gender: Female
Posts: 255
July 17th, 2006 at 11:39pm
iamkiller:
greendayjunkie:
iamkiller:
greendayjunkie:

and yeah i think she is, her eyes are gorgeous

Lebanese people tend to have DARK eyes.
I hope nothing too bad happens there ;_;

I am spanish and i have REALLY dark eyes haha my best assest i think, the rest of me sucks!!

what do you mean you hope nothing bad happens?

!!!! Lebanon is under attack by Iran. They've been firing missles there all day.


i thought they were under attack by Israel Confused


not looking good anyways
Dead End Girl
Addict
Dead End Girl
Age: 27
Gender: Female
Posts: 10219
July 18th, 2006 at 01:55am
The Fool On The Hill:
I HAVE DARK EYES TOO

AND I'M... JEWISH?
GERMAN?
RUSSIAN?
POLISH?
I'm Native American Cool. And I have dark skin/eyes
Maiku's Kind Ghost
King For A Couple Of Days
Maiku's Kind Ghost
Age: -
Gender: -
Posts: 2102

Mibba
July 18th, 2006 at 09:24am
Annie In Your Pants:
The Fool On The Hill:
I HAVE DARK EYES TOO

AND I'M... JEWISH?
GERMAN?
RUSSIAN?
POLISH?
I'm Native American Cool. And I have dark skin/eyes


I'm Sicilian/Italian Cool and I have Hazel eyes,dark brown Hair and light skin?..I think there's some Irish in there, not sure though
Nathalie.
Addict
Nathalie.
Age: 26
Gender: Female
Posts: 11756
July 18th, 2006 at 09:32am
Annie In Your Pants:
The Fool On The Hill:
I HAVE DARK EYES TOO

AND I'M... JEWISH?
GERMAN?
RUSSIAN?
POLISH?
I'm Native American Cool. And I have dark skin/eyes


I have dark eyes too and i'm Belgian...
Forever
Addict
Forever
Age: 26
Gender: Female
Posts: 14866
July 18th, 2006 at 09:46am
Nathalie.
Addict
Nathalie.
Age: 26
Gender: Female
Posts: 11756
July 18th, 2006 at 10:05am
Cigarettes And Valentines:


I think he has just his hand on Joey's shoulder. Cute picture Smile
Dancing In The Dark
Geek
Dancing In The Dark
Age: 26
Gender: Female
Posts: 196
July 18th, 2006 at 12:18pm
His family rocks my socks!
Forever
Addict
Forever
Age: 26
Gender: Female
Posts: 14866
July 18th, 2006 at 12:19pm
RUTKN2ME92:
His family rocks my socks!
No, they rock your freakin underwear. Fizz
Lissie!
Falling In Love With The Board
Lissie!
Age: 25
Gender: Female
Posts: 7305

Blog
July 19th, 2006 at 05:31pm
I have this friend having a friend who's a friend of Joey. Makes sense? Uhem. O.o
She says he's really short and yeah I bet, he has no odds for growing tall (Billie is like 5'7, Joey cant be taller than 4'7) and Adrienne's shorter than Billie.
Anyway, I heard Jakob's really shy. He looks like too.
Lissie!
Falling In Love With The Board
Lissie!
Age: 25
Gender: Female
Posts: 7305

Blog
July 19th, 2006 at 05:35pm
Lissie!
Falling In Love With The Board
Lissie!
Age: 25
Gender: Female
Posts: 7305

Blog
July 19th, 2006 at 05:36pm
Lissie.:
I have this friend having a friend who's a friend of Joey. Makes sense? Uhem. O.o
She says he's really short and yeah I bet, he has no odds for growing tall (Billie is like 5'7, Joey cant be taller than 4'7) and Adrienne's shorter than Billie.
Anyway, I heard Jakob's really shy. He looks like too.


Oh and Joey likes to talk. A lot :]
Billie Joe's Sweetie
Falling In Love With The Board
Billie Joe's Sweetie
Age: 29
Gender: Female
Posts: 8124
July 19th, 2006 at 08:05pm
Lissie.:
Lissie.:
I have this friend having a friend who's a friend of Joey. Makes sense? Uhem. O.o
She says he's really short and yeah I bet, he has no odds for growing tall (Billie is like 5'7, Joey cant be taller than 4'7) and Adrienne's shorter than Billie.
Anyway, I heard Jakob's really shy. He looks like too.


Oh and Joey likes to talk. A lot :]


haha! that's cute! That's so cool you kinda have connections to them.
Forever
Addict
Forever
Age: 26
Gender: Female
Posts: 14866
July 19th, 2006 at 08:57pm
Billie Joe's Sweetie:
Lissie.:
Lissie.:
I have this friend having a friend who's a friend of Joey. Makes sense? Uhem. O.o
She says he's really short and yeah I bet, he has no odds for growing tall (Billie is like 5'7, Joey cant be taller than 4'7) and Adrienne's shorter than Billie.
Anyway, I heard Jakob's really shy. He looks like too.


Oh and Joey likes to talk. A lot :]


haha! that's cute! That's so cool you kinda have connections to them.
I have Joey as a friend on myspace. Retard
We Are 138
Geek
We Are 138
Age: 28
Gender: Female
Posts: 313

Mibba
July 20th, 2006 at 06:57am
Cigarettes And Valentines:
Billie Joe's Sweetie:
Lissie.:
Lissie.:
I have this friend having a friend who's a friend of Joey. Makes sense? Uhem. O.o
She says he's really short and yeah I bet, he has no odds for growing tall (Billie is like 5'7, Joey cant be taller than 4'7) and Adrienne's shorter than Billie.
Anyway, I heard Jakob's really shy. He looks like too.


Oh and Joey likes to talk. A lot :]


haha! that's cute! That's so cool you kinda have connections to them.
I have Joey as a friend on myspace. Retard
Are you sure it's really him. I mean, you get some pathetic people who pretend to be Billie, Adrienne or Joey.
Register