MOVIE: Pirates of the Caribbean/Pirates of the Caribbean 2

AuthorMessage
Sensual Violation
Geek
Sensual Violation
Age: -
Gender: Female
Posts: 475

Mibba
May 29th, 2007 at 06:19am
Flaming Phalanges!:
Sensual Violation:
Flaming Phalanges!:
Hahah yeah, I think Jack and Elizabeth would be SO good. Cos she's hardcore now, she ain't no princess with big dresses and fo' shizz anymore. She's a pirate.

Quick question though, but I'll put it in white cos it's a bit spoilerish:

On that island where Will left her, was it completely deserted or was there a town just over the other side of the hill, cos how on earth does she survive on there if it isn't?


I figure: Jack and his crew kinda waited around for a bunch of hours or something...? The island looked a bit like the one where they rescused Jack from with just a bunch more rocks.


Yeah, see that's what I thought she should do.

Personally I'd have: ditched Will and gone with Jack, but that's just me. Cos she'll probably only ever see Will for 6 days in her life, which is ridiculous.


That's what I'd have done, although I would've skipped past all crap with Will and just gone with Jack when he asked in the first one :File
Flaming Phalanges!
Basket Case
Flaming Phalanges!
Age: 30
Gender: Female
Posts: 17669
May 29th, 2007 at 09:31am
Hahah yeah, sounds like a plan.

I've finally *ahem* accquired *ahem* it and I've actually been doing a dance of happiness, because for once it's not japanese porn or complete nonsense.

Up
robotchicken.
Falling In Love With The Board
robotchicken.
Age: 29
Gender: Female
Posts: 8423

Mibba
May 29th, 2007 at 02:37pm
Flaming Phalanges!:
Hahah yeah, sounds like a plan.

I've finally *ahem* accquired *ahem* it and I've actually been doing a dance of happiness, because for once it's not japanese porn or complete nonsense.

Up
I love your avatar. cute ^^
Flaming Phalanges!
Basket Case
Flaming Phalanges!
Age: 30
Gender: Female
Posts: 17669
May 29th, 2007 at 07:08pm
Thanks very much!

There's a whole bunch of them on LJ which are really osm, so if anyone wants a potc ava, that's the place to go. Retard
robotchicken.
Falling In Love With The Board
robotchicken.
Age: 29
Gender: Female
Posts: 8423

Mibba
May 29th, 2007 at 08:36pm
awesome! :O
Diskoh
Falling In Love With The Board
Diskoh
Age: 29
Gender: Female
Posts: 8701

Mibba
June 1st, 2007 at 10:13am
POTC 3 = One of my fave movies ever. Cool

And I didn't see the extra scene... my friend told me about it and I was all Shocked
Anji
Basket Case
Anji
Age: 31
Gender: Female
Posts: 15914

Blog
June 2nd, 2007 at 12:22pm
I loooooved it! Wow! A bit confusing with too many characters and storylines going on at once, but other than that, superb! The Music was one of my favourite parts about it. They composed a new song just for it. The musical direction and arrangements were beautiful. I loved Keith Richards little cameo. Awesome! And Johnny Depp was looking sexier than ever. All twenty versions of him. Even Orlando Bloom was starting to become quite attractive, I have to say. I think Kiera Knightly did a very good job with her action sequences, she's clearly very devoted to her role as Elizabeth Swan. I loved seeing characters from the first movie back again and the references to the previous two were nicely familiar just to left the audience know that it was indeed a sequel. Bill Nighy, never fails to impress me, he does. It was very sad to see it end, though quite tiring, it is pretty long. My movie ended at one in the morning! Still I definately wasn't about to fall asleep for any of it and I stayed to watch that end clip as well.
Peardrops
Addict
Peardrops
Age: 31
Gender: Female
Posts: 11782

Blog
June 3rd, 2007 at 01:15pm
WTF the "hidden" scene at the end of POTC3 is not worth the wait. -____-
Franny.
Falling In Love With The Board
Franny.
Age: -
Gender: Female
Posts: 5246
June 4th, 2007 at 01:04am
Peardrops:
WTF the "hidden" scene at the end of POTC3 is not worth the wait. -____-


defnitely agreed.

pirates 2 won best movie at mtv movie awards. johnny won best performer. there was a loooong wait after they announced it and people thought he wasn't going to be there but he was =) soo worth watching it haha.
Peardrops
Addict
Peardrops
Age: 31
Gender: Female
Posts: 11782

Blog
June 4th, 2007 at 08:18am
Franny.:
Peardrops:
WTF the "hidden" scene at the end of POTC3 is not worth the wait. -____-


defnitely agreed.

pirates 2 won best movie at mtv movie awards. johnny won best performer. there was a loooong wait after they announced it and people thought he wasn't going to be there but he was =) soo worth watching it haha.


Lol, might watch that then O_o
Rae.
Post Whore
Rae.
Age: 30
Gender: Female
Posts: 22292
June 6th, 2007 at 06:51pm
Franny.:
Peardrops:
WTF the "hidden" scene at the end of POTC3 is not worth the wait. -____-


defnitely agreed.

pirates 2 won best movie at mtv movie awards. johnny won best performer. there was a loooong wait after they announced it and people thought he wasn't going to be there but he was =) soo worth watching it haha.



My grandmother told me that.
I was a bit pissed that I missed it ...
Sensual Violation
Geek
Sensual Violation
Age: -
Gender: Female
Posts: 475

Mibba
June 7th, 2007 at 08:33am
They said they were going to air it here. But they didn't.

Liars :Grmml
Rae.
Post Whore
Rae.
Age: 30
Gender: Female
Posts: 22292
June 8th, 2007 at 09:30pm
So today at like 5:55 I put on MTV Canada and the awards were on.
I was pissed 'cause it was just about over but then they were all "AND THE BEST PERFORMER AWARD GOES TO JOHNNY DEPP" and I was like "SCORE".
I have perfect timing when it comes to the Depp.
:]
Matt Smith
Admin
Matt Smith
Age: 29
Gender: Female
Posts: 31134

Mibba Blog
June 9th, 2007 at 10:46am
Peardrops:
WTF the "hidden" scene at the end of POTC3 is not worth the wait. -____-

The other 2 were less worth it tbh File
worn-out astronaut.
Had A Life Before GSB
worn-out astronaut.
Age: 28
Gender: Female
Posts: 28177

Mibba Blog
June 9th, 2007 at 11:36am
Yun-Fat Chow is in POTC3!!! I didnt know that. I wanna watch it now Coolio
Peardrops
Addict
Peardrops
Age: 31
Gender: Female
Posts: 11782

Blog
June 15th, 2007 at 05:44pm
Bloodraine:
Peardrops:
WTF the "hidden" scene at the end of POTC3 is not worth the wait. -____-

The other 2 were less worth it tbh File


I haven't bothered watching them.
Didn't know they were there until someone pointed out the one at the end of the third one.
lyrical_mess
Falling In Love With The Board
lyrical_mess
Age: 29
Gender: Female
Posts: 5278

Mibba Blog
June 25th, 2007 at 03:05am
The end of POTC3 was kind of dumb to me. Me and my friend were sitting in the very first row and we were like "O___o" When Will is kissing her leg and stuff.

And then we had a laughing fit about Orlando Bloom's leg fetish.
miau
King For A Couple Of Days
miau
Age: 27
Gender: Female
Posts: 4469
June 29th, 2007 at 02:29pm
The whole film was a bit dumb to me. Compared to the others. I didn't like it as much as the first two.
Anji
Basket Case
Anji
Age: 31
Gender: Female
Posts: 15914

Blog
July 5th, 2007 at 03:06pm
lyrical_mess:
The end of POTC3 was kind of dumb to me. Me and my friend were sitting in the very first row and we were like "O___o" When Will is kissing her leg and stuff.

And then we had a laughing fit about Orlando Bloom's leg fetish.
That scene was lame. Confused I think it was very unecessary and should've been replaced with the post-credits scene.

Really was an excuse to get Keira Knightley's legs in somewhere.

But I think the second movie was the weakest in the triology.
miau
King For A Couple Of Days
miau
Age: 27
Gender: Female
Posts: 4469
July 11th, 2007 at 03:28pm
Anji:


But I think the second movie was the weakest in the triology.


Jar of dirt! omgno
Register