Hand Me Down 4

AuthorMessage
Alexa.
Falling In Love With The Board
Alexa.
Age: 32
Gender: Female
Posts: 5253
September 3rd, 2006 at 05:33pm
Janie Jones:
Aww. *hugs* You'll make friends. They'll lurve you!


The Fool On The Hill:
YEAH! They'll love you. And if they don't love you.. then me and miss Midget over there will fly over and smack them -Fizz


Thanks Smile Hopefully you're right Razz
Alexa.
Falling In Love With The Board
Alexa.
Age: 32
Gender: Female
Posts: 5253
September 3rd, 2006 at 05:35pm
The Fool On The Hill:
Do you have to sleep there? I'm so confused. Europe is weird Hand

Cool


No, you can if you live really far away, but I stay at my house and take like an hour and a half to get there eveeeery day Rolling Eyes

Damn me for choosing a far away one Razz
Janie Jones
Falling In Love With The Board
Janie Jones
Age: 30
Gender: Female
Posts: 5438
September 3rd, 2006 at 05:36pm
We are right. We are ALWAYS right. And yeah, we'll smack them if they're mean to you.
The Fool On The Hill
Had A Life Before GSB
The Fool On The Hill
Age: 31
Gender: Female
Posts: 26154
September 3rd, 2006 at 05:38pm
We are always right. But aww.. you'll be fine Lexy. ITs gonna take some time to get used to but dont worry. My brother started college lastg week.. and he's doing fine. He was a little confused at first but after a day or two he got it.
Alexa.
Falling In Love With The Board
Alexa.
Age: 32
Gender: Female
Posts: 5253
September 3rd, 2006 at 05:40pm
Janie Jones:
We are right. We are ALWAYS right. And yeah, we'll smack them if they're mean to you.


Too cool
Alexa.
Falling In Love With The Board
Alexa.
Age: 32
Gender: Female
Posts: 5253
September 3rd, 2006 at 05:41pm
The Fool On The Hill:
We are always right. But aww.. you'll be fine Lexy. ITs gonna take some time to get used to but dont worry. My brother started college lastg week.. and he's doing fine. He was a little confused at first but after a day or two he got it.


Thanx you guys Cool I just get really nervous about stuff like this Embarassed
The Fool On The Hill
Had A Life Before GSB
The Fool On The Hill
Age: 31
Gender: Female
Posts: 26154
September 3rd, 2006 at 05:52pm
AWW Lexy Hug We're always here for you too :-d
Flaming Phalanges!
Basket Case
Flaming Phalanges!
Age: 31
Gender: Female
Posts: 17669
September 3rd, 2006 at 06:02pm
Ah Lexus, you'll be fiiiine. Once you get into the swing of it and get a bit more ocnfidence around people everything will be dandy.

I'll be thinking of you while I'm lying in bed, not really doing much.

Or...while I'm clearing out my nan's house.

Whatever, you might cross my mind at either point.
Alexa.
Falling In Love With The Board
Alexa.
Age: 32
Gender: Female
Posts: 5253
September 3rd, 2006 at 06:02pm
Thankkkkkks Too cool

And good night all, I need to sleep for my big day Razz
The Fool On The Hill
Had A Life Before GSB
The Fool On The Hill
Age: 31
Gender: Female
Posts: 26154
September 3rd, 2006 at 06:11pm
AWW GOOD LUCK LEXY! Tell us about it when you get back Smile
Alexa.
Falling In Love With The Board
Alexa.
Age: 32
Gender: Female
Posts: 5253
September 3rd, 2006 at 06:15pm
The Fool On The Hill:
AWW GOOD LUCK LEXY! Tell us about it when you get back Smile


Will do Cool
iamkiller
Basket Case
iamkiller
Age: 32
Gender: Female
Posts: 19586

Mibba
September 3rd, 2006 at 07:07pm
omgno I'M GOING TO COLLEGE NEXT YEAR.
HAHa. I wonder how i'll cope with that one Fizz


Have fun though XD
Janie Jones
Falling In Love With The Board
Janie Jones
Age: 30
Gender: Female
Posts: 5438
September 4th, 2006 at 12:36pm
GO LEXY! YOU CAN DO IT! Cheer

haha, I still have another three lovely years of high school, counting this one. I don't even have a clue where I'm going to college yet.
hii its whatsERname
Geek
hii its whatsERname
Age: -
Gender: -
Posts: 146
September 5th, 2006 at 01:26am
how bout them noles?! ah sry my school just won against one of our biggest rivalries, and college is great! and ps i really cant spell.
The Fool On The Hill
Had A Life Before GSB
The Fool On The Hill
Age: 31
Gender: Female
Posts: 26154
September 5th, 2006 at 11:04am
Aww Lexy! How was it?


ANNIEE I MISS YOU Sad I've grown too attached to you since this whole Foo ordeal lol
Alexa.
Falling In Love With The Board
Alexa.
Age: 32
Gender: Female
Posts: 5253
September 5th, 2006 at 12:13pm
Janie Jones:
GO LEXY! YOU CAN DO IT! Cheer

haha, I still have another three lovely years of high school, counting this one. I don't even have a clue where I'm going to college yet.


Cool Thaaaaaaanks!

The Fool On The Hill:
Aww Lexy! How was it?


ANNIEE I MISS YOU Sad I've grown too attached to you since this whole Foo ordeal lol


It was really good, I was really scared at first, cos the two people I knew got put in the same form and I was on my own! But I made some friends so yeah it's ok Cool

I'm shattered though *yawns* So tired Razz Just looking at the word yawn there, that made me yawn Cool
The Fool On The Hill
Had A Life Before GSB
The Fool On The Hill
Age: 31
Gender: Female
Posts: 26154
September 5th, 2006 at 12:22pm
AW DAUGHTER. ITS OKAY.

I'm glad you made new friends though Very Happy that's always a good thing.
Alexa.
Falling In Love With The Board
Alexa.
Age: 32
Gender: Female
Posts: 5253
September 5th, 2006 at 12:41pm
The Fool On The Hill:
AW DAUGHTER. ITS OKAY.

I'm glad you made new friends though Very Happy that's always a good thing.


Yup I feel alot better going back again now that I have friends Cool
The Fool On The Hill
Had A Life Before GSB
The Fool On The Hill
Age: 31
Gender: Female
Posts: 26154
September 5th, 2006 at 12:55pm
YAY!

You guys can play and frolic in the flowers now lol
Alexa.
Falling In Love With The Board
Alexa.
Age: 32
Gender: Female
Posts: 5253
September 5th, 2006 at 12:59pm
The Fool On The Hill:
YAY!

You guys can play and frolic in the flowers now lol


The images of that Laughing But we can't know how much I'll actually like it until monday! Then I'll be in my proper classes, find out my teachers and who's in my classes and stuff... so we'll see! Razz
Register