Bowling For Soup

AuthorMessage
IsabellaJade
Shoot Me, I'm A Newbie
IsabellaJade
Age: 24
Gender: Female
Posts: 81
October 21st, 2006 at 02:54pm
Suburban Thrills:
I 'Surrender' to Ben:
lol, well i have 2
I have 1 and a half

Molly

how can u have i and a half
Jax.
Was Here Two Weeks Ago
Jax.
Age: 29
Gender: Female
Posts: 42834
October 21st, 2006 at 04:09pm
lmfao I love all the extras on A Hangover You Don't Deserve. lmfao

'Hello' gets me.
Easter Davy
Geek
Easter Davy
Age: -
Gender: -
Posts: 168

Blog
October 21st, 2006 at 04:11pm
i saw em live a couple months ago, they were really good. they played some songs off the new album too!
Sara.
This Board Is My Home
Sara.
Age: -
Gender: -
Posts: 31155
October 21st, 2006 at 04:55pm
AdelineGirl666:
Suburban Thrills:
I 'Surrender' to Ben:
lol, well i have 2
I have 1 and a half

Molly

how can u have i and a half
I have a "Hangover You don't deserve" and I have been collecting bits and pieces of "Drunk Enough To Dance"
The Waiting 364
Shoot Me, I'm A Newbie
The Waiting 364
Age: -
Gender: -
Posts: 28
October 21st, 2006 at 06:34pm
Bowling for Soup= Fall Out Boy X 554

Guitar

Anyways, their new album's comin' out in November! Very Happy
Sara.
This Board Is My Home
Sara.
Age: -
Gender: -
Posts: 31155
October 21st, 2006 at 06:45pm
The Waiting 364:
Bowling for Soup= Fall Out Boy X 554

Guitar

Anyways, their new album's comin' out in November! Very Happy
17 Days Ahbrow
The Rev
Addict
The Rev
Age: 32
Gender: Male
Posts: 14004
October 21st, 2006 at 10:18pm
i LOVE the new single.
it makes me dance Cool
Unconditional
Jackass
Unconditional
Age: 29
Gender: Female
Posts: 1196
October 22nd, 2006 at 11:53am
Is anyone going to the Get Happy tour?
miau
King For A Couple Of Days
miau
Age: 26
Gender: Female
Posts: 4469
October 22nd, 2006 at 01:29pm
Bowling For Soup = Ah
Sara.
This Board Is My Home
Sara.
Age: -
Gender: -
Posts: 31155
October 22nd, 2006 at 04:12pm
Unconditional:
Is anyone going to the Get Happy tour?
No, I wanted to though.
The Waiting 364
Shoot Me, I'm A Newbie
The Waiting 364
Age: -
Gender: -
Posts: 28
October 22nd, 2006 at 05:10pm
Yay Get Happy! :p One of my favorite songs. I like Two- Seater more. :/
Fox
King For A Couple Of Days
Fox
Age: 29
Gender: -
Posts: 3732
October 22nd, 2006 at 10:30pm
I LOVE Bowling for Soup!

Back when I first came to GSB, I was sooo into them... people only knew me as "the guy who likes BFS". Cool

Their music isn't so great, but their happy tunes, you know? They are really just a bunch of happy fun guys. That's why I still like them to this day.

Aaaaand... I have 5 of their CDs... plus a few extra songs in between.
Sara.
This Board Is My Home
Sara.
Age: -
Gender: -
Posts: 31155
October 23rd, 2006 at 01:06am
Fox:
I LOVE Bowling for Soup!

Back when I first came to GSB, I was sooo into them... people only knew me as "the guy who likes BFS". Cool

Their music isn't so great, but their happy tunes, you know? They are really just a bunch of happy fun guys. That's why I still like them to this day.

Aaaaand... I have 5 of their CDs... plus a few extra songs in between.
Yea Surprised
They aren't like super talented, But hey, They're a bunch of beer drinking guys that know what Rock and Roll is about. Haveing fun.
Sara.
This Board Is My Home
Sara.
Age: -
Gender: -
Posts: 31155
October 23rd, 2006 at 01:14am
(InsertSmartAssNameHere):
Hehe Bowling For Soup are pretty cool. I love Punk Rock 101, 1985, and Stacy's Mom. X]
.... Stacy's Mom was Fountains of Wayne I Don't Care
Sara.
This Board Is My Home
Sara.
Age: -
Gender: -
Posts: 31155
October 23rd, 2006 at 01:20am
(InsertSmartAssNameHere):
Suburban Thrills:
(InsertSmartAssNameHere):
Hehe Bowling For Soup are pretty cool. I love Punk Rock 101, 1985, and Stacy's Mom. X]
.... Stacy's Mom was Fountains of Wayne I Don't Care


o.O
This song?

Yeah, It wasn't BFS.
threeam.
Geek
threeam.
Age: -
Gender: -
Posts: 350
October 23rd, 2006 at 01:30am
Very Happy Bowling for soup kicks ass.
Sara.
This Board Is My Home
Sara.
Age: -
Gender: -
Posts: 31155
October 23rd, 2006 at 01:30am
(InsertSmartAssNameHere):
Woah! Ok... Lmao I always thought it was Bowling For Soup... meh whatever... hehe Im listening to Punk Rock 101 now X]
Pat It's okay.


Ahbrow 16 days!

God I love having my birthday around this time.

Gift Cards Meg
Fashion Zombies!
Jackass
Fashion Zombies!
Age: 27
Gender: Female
Posts: 1168

Mibba Blog
October 23rd, 2006 at 01:38am
I only have one of their albums but it's kick ass.

My favourite would be 1985. I remember in primary school I argued with these guys over their band name. Good times, Good times.
Sara.
This Board Is My Home
Sara.
Age: -
Gender: -
Posts: 31155
October 23rd, 2006 at 02:13am
Album Preview


It sounds really cool so far Ahbrow
worn-out astronaut.
Had A Life Before GSB
worn-out astronaut.
Age: 27
Gender: Female
Posts: 28177

Mibba Blog
October 23rd, 2006 at 06:52am
I liked them more before, kinda stopped listening to them. 1985 is a good song.
Register