Show: House MD

AuthorMessage
Sherlock Holmes
Addict
Sherlock Holmes
Age: 26
Gender: Female
Posts: 10372
September 5th, 2010 at 07:32pm
I haven't be apart of this crazy-ness for so long!
Olivia Wilde.
Addict
Olivia Wilde.
Age: 28
Gender: Female
Posts: 11895

Blog
September 6th, 2010 at 03:15pm
Feel free to join in, JD! Very Happy

AND SORRY TO TELL YOU THIS CORINNE BUT YOU'RE GONNA DIE IN AN HOUR D: No
Sherlock Holmes
Addict
Sherlock Holmes
Age: 26
Gender: Female
Posts: 10372
September 6th, 2010 at 03:28pm
OH NO!!!!

I bought a Spanish House button pin badge when I was on holiday tehe.
Peardrops
Addict
Peardrops
Age: 29
Gender: Female
Posts: 11782

Blog
September 7th, 2010 at 03:47am
Senor House?

False alarm, Kayla. It wasn't lupus lol. It was neurological.
Olivia Wilde.
Addict
Olivia Wilde.
Age: 28
Gender: Female
Posts: 11895

Blog
September 13th, 2010 at 11:50am
Good. It can be fixed by Foreman's nig hand
Peardrops
Addict
Peardrops
Age: 29
Gender: Female
Posts: 11782

Blog
September 13th, 2010 at 06:50pm
Just met Stephen Fry again, he did a hilarious impression of Hugh just by saying "Hullo!"
Olivia Wilde.
Addict
Olivia Wilde.
Age: 28
Gender: Female
Posts: 11895

Blog
September 20th, 2010 at 11:34am
STOP MEETING HIM GOD DAMN IT THATS LIKE THE THIRD TIME

omg House premiere tonight Sad
Peardrops
Addict
Peardrops
Age: 29
Gender: Female
Posts: 11782

Blog
September 21st, 2010 at 11:48am
Fourth time LOL

I have finally regained the internet, hip hip hooray!
Olivia Wilde.
Addict
Olivia Wilde.
Age: 28
Gender: Female
Posts: 11895

Blog
October 11th, 2010 at 11:25am
This season sucks ;_;
Peardrops
Addict
Peardrops
Age: 29
Gender: Female
Posts: 11782

Blog
October 11th, 2010 at 05:42pm
I haven't watched it for ages, lol.
Deernt.
Rotting On Here
Deernt.
Age: 27
Gender: Female
Posts: 48258

Mibba Blog
October 13th, 2010 at 01:56am
Sherlock Holmes:
I haven't be apart of this crazy-ness for so long!
I KNOW.
If you look at the beginning of this thread, I was CRAZY with this show and posted every single day. Con

I just love the fact that Cuddy and House are FINALLY together.
Olivia Wilde.
Addict
Olivia Wilde.
Age: 28
Gender: Female
Posts: 11895

Blog
October 19th, 2010 at 12:20pm
NO LIZ NO WTF NOOOOOOOOO

this season sucks. Focuses too much on their personal lifes. And Rachel looks WAY older than 2. AND WHAT DID MY HUSBAND DO TO HIS HAIR!? No
Deernt.
Rotting On Here
Deernt.
Age: 27
Gender: Female
Posts: 48258

Mibba Blog
October 19th, 2010 at 08:25pm
Listen missy, you need to calm down <3 love you.
But I'm just glad Hugh got rid of those ghastly hair plugs and just wears his hair short now. Suits him well.
Peardrops
Addict
Peardrops
Age: 29
Gender: Female
Posts: 11782

Blog
October 20th, 2010 at 05:16am
Hugh stop pottering about in Mrka now and come back to jolly old Englandville.
Olivia Wilde.
Addict
Olivia Wilde.
Age: 28
Gender: Female
Posts: 11895

Blog
October 22nd, 2010 at 12:54pm
I think I need to go on House to find out whats wrong with me Sad
Peardrops
Addict
Peardrops
Age: 29
Gender: Female
Posts: 11782

Blog
October 23rd, 2010 at 04:32am
Lupus.
Olivia Wilde.
Addict
Olivia Wilde.
Age: 28
Gender: Female
Posts: 11895

Blog
October 25th, 2010 at 09:15pm
The doctors don't know. It could be severe strep or almost mono. But I'm on antibiotics and feeling fine
Peardrops
Addict
Peardrops
Age: 29
Gender: Female
Posts: 11782

Blog
October 26th, 2010 at 10:21am
Trust me, it's Lupus.
Olivia Wilde.
Addict
Olivia Wilde.
Age: 28
Gender: Female
Posts: 11895

Blog
October 31st, 2010 at 10:39am
Peardrops:
Trust me, it's Lupus.


Thx bb I feel a lot better (y)
Peardrops
Addict
Peardrops
Age: 29
Gender: Female
Posts: 11782

Blog
October 31st, 2010 at 11:34am
Hurrah! I feel awful today but it's my own fault for agreeing to those tequila shots. Blech.
Register