A note don't come easy.

AuthorMessage
Wiglton Elleson
Jackass
Wiglton Elleson
Age: 29
Gender: Female
Posts: 1037
April 13th, 2006 at 04:55am
Hubert Elleson:
Wiglton Elleson:
hehe...

i think she'd die if we wouldnt let her talk about sex.. and act it out for us.. Wink

Hahahaha

That would be pretty depressing, eh?
I mean. I'd probably have to start looking up porn or something. >.<

I love shiny stuff. And my friend was wearing her studded belt yesterday. And so I kept on touching the studs, cause they're just so shiny. ^_^

And then today, at soccer practice; Erin, was wearing boxers (over her underwear).. And she was like "Do you like me boxers?"
And I was like.. "Oh, yeah! Can I touch them?" So yeah... And then I did.
Very Happy
Cool
who doesnt love shiny stuff?
my watch is shiny... i touch it all the time Cool
Hubert Elleson
Geek
Hubert Elleson
Age: 28
Gender: Female
Posts: 496
April 14th, 2006 at 02:48am
Wiglton Elleson:
Hubert Elleson:
Wiglton Elleson:
hehe...

i think she'd die if we wouldnt let her talk about sex.. and act it out for us.. Wink

Hahahaha

That would be pretty depressing, eh?
I mean. I'd probably have to start looking up porn or something. >.<

I love shiny stuff. And my friend was wearing her studded belt yesterday. And so I kept on touching the studs, cause they're just so shiny. ^_^

And then today, at soccer practice; Erin, was wearing boxers (over her underwear).. And she was like "Do you like me boxers?"
And I was like.. "Oh, yeah! Can I touch them?" So yeah... And then I did.
Very Happy
Cool
who doesnt love shiny stuff?
my watch is shiny... i touch it all the time Cool

YOU'RE ALIVE!!! I wasn't sure whether you'd be on for a while or not... but then again, you do have your laptop. I think you'd die from lack of sex, if you didnt come on here. But please, dont go testing that theory out. I'd miss you too damn much!

A shiny watch? Can I touch it? Twisted Evil *touches Lisa's watch*
Do you have shiny underwear too? >.< j/k... or am i?
Wiglton Elleson
Jackass
Wiglton Elleson
Age: 29
Gender: Female
Posts: 1037
April 14th, 2006 at 04:37am
Hubert Elleson:
Wiglton Elleson:
Hubert Elleson:
Wiglton Elleson:
hehe...

i think she'd die if we wouldnt let her talk about sex.. and act it out for us.. Wink

Hahahaha

That would be pretty depressing, eh?
I mean. I'd probably have to start looking up porn or something. >.<

I love shiny stuff. And my friend was wearing her studded belt yesterday. And so I kept on touching the studs, cause they're just so shiny. ^_^

And then today, at soccer practice; Erin, was wearing boxers (over her underwear).. And she was like "Do you like me boxers?"
And I was like.. "Oh, yeah! Can I touch them?" So yeah... And then I did.
Very Happy
Cool
who doesnt love shiny stuff?
my watch is shiny... i touch it all the time Cool

YOU'RE ALIVE!!! I wasn't sure whether you'd be on for a while or not... but then again, you do have your laptop. I think you'd die from lack of sex, if you didnt come on here. But please, dont go testing that theory out. I'd miss you too damn much!

A shiny watch? Can I touch it? Twisted Evil *touches Lisa's watch*
Do you have shiny underwear too? >.< j/k... or am i?

WOOO!
I'M ALIVE!!!
woooo!

you know.. the first thing i did when we moved in was to ask when we could get internet access.. heh

but i dont have my laptop... or well, i'm not using it... yet
cause it's some damn stupid thing that says we can only have one computer hooked up on internet. you know?
so meh

eh...
im going away for the weekend.
sooo i cant go here.. sorry andy.
and then i'll be at my friends house for three days. but i'll try to get on.

the lack of sex will make me go on Very Happy

sure! *let's Andy touch watch*
hehee
nope, sorry
i dont have anything on right now... Wink
Twisted Evil Wink
GDgroupie
Geek
GDgroupie
Age: -
Gender: -
Posts: 230
April 16th, 2006 at 01:50am
i just bawled my eyes out on the last part.. i didnt cry once anywhere else, but the last part i just bawled...
billie_joe_fit
King For A Couple Of Days
billie_joe_fit
Age: -
Gender: -
Posts: 3844
April 16th, 2006 at 08:35am
GDgroupie:
i just bawled my eyes out on the last part.. i didnt cry once anywhere else, but the last part i just bawled...


*hands yout issue* Shifty
GDgroupie
Geek
GDgroupie
Age: -
Gender: -
Posts: 230
April 16th, 2006 at 06:55pm
billie_joe_fit:
GDgroupie:
i just bawled my eyes out on the last part.. i didnt cry once anywhere else, but the last part i just bawled...


*hands yout issue* Shifty
thanks *blows nose*
Tash.
Jackass
Tash.
Age: 27
Gender: Female
Posts: 1545
April 16th, 2006 at 08:48pm
Um, I made a couple of avatars for ANDCE, so here:

Image Image
Bubb Alida Elleson
Geek
Bubb Alida Elleson
Age: 30
Gender: Female
Posts: 326
April 17th, 2006 at 01:22am
Hubert Elleson:
Wiglton Elleson:
Hubert Elleson:
Wiglton Elleson:
hehe...

i think she'd die if we wouldnt let her talk about sex.. and act it out for us.. Wink

Hahahaha

That would be pretty depressing, eh?
I mean. I'd probably have to start looking up porn or something. >.<

I love shiny stuff. And my friend was wearing her studded belt yesterday. And so I kept on touching the studs, cause they're just so shiny. ^_^

And then today, at soccer practice; Erin, was wearing boxers (over her underwear).. And she was like "Do you like me boxers?"
And I was like.. "Oh, yeah! Can I touch them?" So yeah... And then I did.
Very Happy
Cool
who doesnt love shiny stuff?
my watch is shiny... i touch it all the time Cool

YOU'RE ALIVE!!! I wasn't sure whether you'd be on for a while or not... but then again, you do have your laptop. I think you'd die from lack of sex, if you didnt come on here. But please, dont go testing that theory out. I'd miss you too damn much!

A shiny watch? Can I touch it? Twisted Evil *touches Lisa's watch*
Do you have shiny underwear too? >.< j/k... or am i?
\







yay I am alive too!!! Clap Cheer Headbang
billie_joe_fit
King For A Couple Of Days
billie_joe_fit
Age: -
Gender: -
Posts: 3844
April 17th, 2006 at 06:44am
Tasha.:
Um, I made a couple of avatars for ANDCE, so here:

Image Image


Shocked They're beautiful....!
Wiglton Elleson
Jackass
Wiglton Elleson
Age: 29
Gender: Female
Posts: 1037
April 17th, 2006 at 06:46am
Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy


We are AAAALLLLL alive!!!


but Andy doesnt seem to be...
wonder what has happened to her...
billie_joe_fit
King For A Couple Of Days
billie_joe_fit
Age: -
Gender: -
Posts: 3844
April 17th, 2006 at 07:00am
Wiglton Elleson:
Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy


We are AAAALLLLL alive!!!


but Andy doesnt seem to be...
wonder what has happened to her...


Shocked
Tash.
Jackass
Tash.
Age: 27
Gender: Female
Posts: 1545
April 17th, 2006 at 10:22am
billie_joe_fit:
Tasha.:
Um, I made a couple of avatars for ANDCE, so here:

Image Image


Shocked They're beautiful....!
Thanks Kiss

I'm going to work on some more today, because it's like the last day before I go back to school Crying or Very sad

So um. I'll do some Laughing
Old People! At the Bingo.
Geek
Old People! At the Bingo.
Age: 27
Gender: Female
Posts: 204
April 23rd, 2006 at 05:15pm
has anyone put a link to it up? i really wanna read it.
GDgroupie
Geek
GDgroupie
Age: -
Gender: -
Posts: 230
April 23rd, 2006 at 05:16pm
just got to Billie_Joe_Fit's profile and go to the bottem and click on the link
Old People! At the Bingo.
Geek
Old People! At the Bingo.
Age: 27
Gender: Female
Posts: 204
April 23rd, 2006 at 05:25pm
thanks!!!
Old People! At the Bingo.
Geek
Old People! At the Bingo.
Age: 27
Gender: Female
Posts: 204
April 23rd, 2006 at 06:00pm
wait... how do you get to the profile?
yea im challenged Smile
GDgroupie
Geek
GDgroupie
Age: -
Gender: -
Posts: 230
April 23rd, 2006 at 06:05pm
http://www.geekstinkbreath.net/fan/story/184/0/

thats the link for the story
Hubert Elleson
Geek
Hubert Elleson
Age: 28
Gender: Female
Posts: 496
April 24th, 2006 at 02:45am
billie_joe_fit:
Wiglton Elleson:
Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy


We are AAAALLLLL alive!!!


but Andy doesnt seem to be...
wonder what has happened to her...


Shocked

No! No! I'm ok! I've just had a REALLY shitty week.
So shitty, that... I haven't really been... me. Aka. I haven't been ON the internet. Or on the internet long enough to chat. Crazy huh?

I promise that if you murder my teachers, I'l gice you my undivided attention for the rest of your lives. Very Happy
billie_joe_fit
King For A Couple Of Days
billie_joe_fit
Age: -
Gender: -
Posts: 3844
April 24th, 2006 at 11:10am
Tasha.:
billie_joe_fit:
Tasha.:
Um, I made a couple of avatars for ANDCE, so here:

Image Image


Shocked They're beautiful....!
Thanks Kiss

I'm going to work on some more today, because it's like the last day before I go back to school Crying or Very sad

So um. I'll do some Laughing


Kiss Wow, and your so good at making them too. Very Happy Its really flattering that you want to do some.

Ive been trying to make pics of Billie and Stef together, but Im crap at photoshop.
Wiglton Elleson
Jackass
Wiglton Elleson
Age: 29
Gender: Female
Posts: 1037
April 24th, 2006 at 02:02pm
Hubert Elleson:
billie_joe_fit:
Wiglton Elleson:
Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy


We are AAAALLLLL alive!!!


but Andy doesnt seem to be...
wonder what has happened to her...


Shocked

No! No! I'm ok! I've just had a REALLY shitty week.
So shitty, that... I haven't really been... me. Aka. I haven't been ON the internet. Or on the internet long enough to chat. Crazy huh?

I promise that if you murder my teachers, I'l gice you my undivided attention for the rest of your lives. Very Happy

Yes, thank you! *grabs knife*
Register